|
کدخبر: 326085

اختصاصی گسترش نیوز

قیمت انواع ساعت هوشمند در بازار / این ساعت هم قیمت پراید شد! +جدول قیمت

امروزه، با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، استفاده از ساعت‌های هوشمند در میان عموم مردم رایج شده است. در این گزارش، قیمت این ساعت ها را در بازار بررسی می کنیم.

اقتصاد قیمت انواع ساعت هوشمند در بازار / این ساعت هم قیمت پراید شد! +جدول قیمت

ساعت های هوشمند دستگاه های پیشرفته ای هستند که علاوه بر نمایش ساعت، امکانات و قابلیت های دیگری همچون تعامل با گوشی هوشمند، اعلانات پیام، اندازه گیری فعالیت های ورزشی، ضربان قلب، وضعیت غذایی و خواب را فراهم می کنند. این ساعت ها از طریق اتصال بی سیم به دستگاه‌های دیگر می توانند اطلاعات را به کاربر ارسال کنند و انتقال اطلاعات را انجام دهند. از این نوع ساعت ها برای مانیتورینگ و بهبود سلامت و وضعیت فیزیکی استفاده می شود و در عین حال می توانند به عنوان سبک زندگی هوشمند و کارآمد کمک کننده باشند.

ساعت‌های هوشمند از تکنولوژی های پیشرفته ای است که با استفاده از آن‌ها امکانات بسیاری برای کاربران فراهم شده است. این ساعت‌ها عموما مجهز به سیستم عامل مخصوص و صفحه نمایش لمسی هستند که به کاربر این امکان را می‌دهند تا به اطلاعات مختلف دسترسی داشته باشند و از امکانات متنوعی از جمله برنامه‌های آهنگ، مکالمه تلفنی، اطلاع از فعالیت‌های ورزشی خود و یادآوری‌های روزانه استفاده کنند. علاوه بر این، برخی مدل های هوشمند ساعت امکانات پیشرفته‌تری مانند پیگیری فعالیت‌های قلبی، اطلاعات پزشکی و حتی پرداخت بی‌تماس از طریق NFC هستند. ساعت‌های هوشمند امروزه به ابزاری چندمنظوره تبدیل شده‌اند که برای کاربرانی که به دنبال تجربه دیجیتال بهتری هستند، نه تنها کاربردی، بلکه جذاب هم هستند.

در بازار قیمت‌های ساعت‌های هوشمند متناسب با ویژگی‌ها، برند، طراحی و کارایی آن‌ها متغیر است.

ساعت‌های هوشمند معمولا از حدود ۲۰۰ هزار تومان تا  ۱۰۰ میلیون تومان یا حتی بیشتر قیمت‌گذاری می‌شوند.

برند های معروف مانند اپل، سامسونگ، فیتبیت و گارمین باعث افزایش قیمت می‌شوند در حالی که برندهای کمتر شناخته شده با قیمت مناسب‌تری عرضه می‌شوند. 

در جدول زیر میتوان قیمت این ساعت های هوشمند را در بازار مشاهده کرد و شاهد تفاوت قیمت شدید این ساعت ها بود.

کالا(ساعت هوشمند) قیمت (تومان)  

ساعت هوشمند مدل T800 Ultra

۲۶۰,۰۰۰ 
   

ساعت هوشمند مدل T900 Ultra2

۳۲۰,۰۰۰

ساعت هوشمند مدل 1.93 T900 Pro Max L

۶۸۰,۰۰۰

ساعت هوشمند اپل مدل Series 9 Aluminum 45mm M/L

۱۸,۴۹۹,۰۰۰

ساعت هوشمند سانتو مدل VERTICAL Titanium Solar  کد SS050861000

۵۷,۶۶۰,۰۰۰

ساعت هوشمند گارمین مدل Enduro 2

۶۶,۰۰۰,۰۰۰

ساعت هوشمند گارمین مدل MARQ ADVENTURER Leather Band

۱۴۳,۲۰۰,۰۰۰

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها