|
کدخبر: 327745

بهترین ساعت هوشمند تا ۳ میلیون / این ساعت ها ارزش خرید را دارند

در حال حاضر، تنوع ساعت‌های هوشمند نسبت به گذشته بهبود یافته و این محصولات با قابلیت‌ها و امکانات متنوع در محدوده قیمتی‌های مختلف عرضه می‌شوند. اگر به دنبال بهترین ساعت هوشمند با امکانات ورزشی و سلامتی چندگانه هستید و حداکثر بودجه خریدتان را تا ۳ میلیون تومان در نظر دارید، راهنمای خرید تکراتو می‌تواند به شما کمک کند.

اقتصاد بهترین ساعت هوشمند تا ۳ میلیون /  این ساعت ها ارزش خرید را دارند

اسمارت‌واچ‌های پرچمدار با قیمت زیادی در بازار عرضه می‌شوند و بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند با خرید یک اسمارت‌واچ اقتصادی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند. همان‌طور که می‌دانید، اکثر محصولات ارزان قیمت کیفیت و امکانات قابل قبولی ندارند، به همین جهت پیش از خرید یک ساعت هوشمند مقرون‌به‌صرفه باید محصولات مختلف از تمام برندهای بازار را بررسی کنید و در نهایت یک اسمارت‌واچ که با نیازها و بودجه شما سازگار است را تهیه کنید.

طبیعتا برای بررسی اسمارت‌واچ‌های مختلف به زمان زیادی نیاز دارید. اگر با بودجه حدود ۳ میلیون تومان می‌خواهید اسمارت‌واچ تهیه کنید و زمان کافی برای بررسی و انتخاب محصول را ندارید، می‌توانید نگاهی به راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ زیر سه میلیون تومان داشته باشید و در کمترین زمان ممکن، مناسبت‌ترین ساعت هوشمند رنج ۳ میلیون تومان را برای خود تهیه کنید.

همان‌طور که گفتیم قیمت اسمارت‌ واچ‌ها نیز مانند سایر گجت‌های الکترونیک به صورت چشمگیری افزایش یافته و اکثر کاربران بودجه کافی برای خرید ساعت‌های هوشمند پریمیوم و بالارده بازار را ندارند. خوش‌بختانه یک اسمارت واچ در حد ۳ میلیون تومان امکانات و ویژگی‌های قابل قبولی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و محصولات این رنج قیمت برای تمام کاربران می‌توانند مناسب باشند.

بهترین ساعت های هوشمند تا ۳ میلیون تومان علاوه‌بر این‌که امکانات ورزشی و سلامتی گوناگونی را ارائه می‌دهند، طراحی زیبا و بدنه نسبتا مقاومی دارند. بنابراین، فرقی نمی‌کند که می‌خواهید اسمارت‌واچ خود را با استایل ورزشی، رسمی یا روزمره ست کنید، در هر صورت بهترین ساعت هوشمند تا ۳ میلیون تومان می‌تواند با استایل شما سازگار باشد و امکانات کاربردی را در اختیار شما قرار دهد.

Kieslect Calling Watch Kr Pro

    صفحه‌نمایش: ۱.۴۳ اینچ، نوع Ultra FHD Crystal Clear AMOLED، رزولوشن ۴۶۶×۴۶۶ پیکسل

    پشتیبانی سیستم‌عامل: اندروید ۵ و نسخه‌های بالاتر، iOS ۹ و نسخه‌های بالاتر

    باتری: ۲۸۰ میلی‌آمپر ساعت

    اتصالات: بلوتوث نسخه ۵.۲

    ویژگی‌ها: پایش اکسیژن خون، گام‌شمار، تمرین تنفس، سنجش استرس، یافتن گوشی با استفاده از ساعت، شمارش ضربان قلب

Kieslect Calling Watch Kr Pro به‌لطف سنسورهای گوناگون، طراحی زیبا و ارگونومیک، پشتیبانی از حالت‌های ورزشی و… می‌تواند بهترین ساعت هوشمند زیر ۳ میلیون تومان باشد. بدنه این محصول از جنس آلومینیوم تولید شده و ابعاد آن معادل ۴۵.۷×۴۵.۷×۱۲.۱ میلی‌متر و وزن آن به‌همراه بند حدود ۵۰ گرم است. باتوجه به وزن مناسب و بدنه آلومینیومی، ورزش‌کاران نیز می‌توانند در تمرینات خود Kieslect Calling Watch Kr Pro را بپوشند و از ۷۰ حالت ورزشی که این ساعت ارائه می‌دهد استفاده کنند.

Kieslect Calling Watch Kr Pro از یک صفحه‌نمایش ۱.۴۳ اینچی با طراحی دایره‌ای پشتیبانی می‌کند. این صفحه‌نمایش دارای رزولوشن ۴۶۶×۴۶۶ پیکسل است و روشنایی آن حداکثر به ۵۰۰ نیت می‌رسد. بنابراین زیر نور مستقیم آفتاب نیز می‌تواند نمایشگر ساعت را با وضوح بالا مشاهده کنید. محصول مذکور به یک باتری ۲۸۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که در صورت استفاده‌ زیاد تا دو روز شارژدهی دارد. برای شارژ کردن این باتری ۲۸۰ میلی‌آمپر ساعتی حداکثر به ۲ ساعت زمان نیاز داردی.

دلیل اصلی که باعث می‌شود Kieslect Calling Watch Kr Pro را به‌عنوان بهترین ساعت هوشمند زیر سه میلیون تومان معرفی کنیم، امکانات پایش سلامت کاربر است. این ساعت علاوه‌بر امکان مشخص کردن ضربان قلب، فشار خون، استرس، شمارش قدم‌ها، امکان سنجش استرس در خواب را برای کاربر فراهم می‌کند. بنابراین با این ساعت می‌توانید وضعیت سلامت خود را به صورت ۲۴ ساعته زیرنظر داشته باشید و با امکانات ورزشی و تمرینات تنفسی آن، وضعیت سلامت جسمانی خود را بهبود دهید.

Mibro Watch T۲

    صفحه‌نمایش: ۱.۷۵ اینچ، نوع HD AMOLED، رزولوشن ۳۹۰×۴۵۰ پیکسل

    پشتیبانی سیستم‌عامل: اندروید ۵ و نسخه‌های بالاتر، iOS ۱۰ و نسخه‌های بالاتر

    باتری: ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت

    اتصالات: بلوتوث نسخه ۵.۳

    ویژگی‌ها: مجهز به سنسور حرکت ۶ محوره، پایش وضعیت خواب، پایش استرس، کنترل سلامت و بهداشت بانوان، کنترل موسیقی و شاتر دوربین، گام‌شمار

در ادامه فهرست بهترین ساعت هوشمند تا ۳ میلیون تومان باید یکی از گجت‌های پوشیدنی خوش‌ساخت برند میبرو را معرفی کنیم. Mibro Watch T۲ با ابعاد ۵۹.۹×۳۶.۶×۱۱.۳ میلی‌متر یک ساعت اسمارت‌واچ نسبتا بزرگ است، با این‌حال فقط ۵۴ گرم وزن دارد و در صورت پوشیدن آن برای مدت طولانی، وزن ساعت را روی دست خود حس نمی‌کنید. همچنین، بدنه ساعت از جنس پلاستیک و فلز است و مقاومت قابل قبولی دربرابر ضربه و فشار دارد.

Mibro Watch T۲ به صفحه‌نمایش HD AMOLED با ابعاد ۱.۷۵ اینچ مجهز شده و از رزولوشن ۳۹۰×۴۵۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. محصول مذکور از ۱۰۵ حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند و به همین جهت برای کاربرانی که به‌دنبال یک اسمارت واچ زیر ۳ میلیون تومان برای استفاده‌های ورزشی هستند، گزینه ایده‌آلی خواهد بود. Mibro Watch T۲ به باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که شارژدهی آن در صورت استفاده‌ معمولی حدود ۱۰ روز است.

Mibro Watch T۲ علاوه‌بر پشتیبانی از امکاناتی مانند پایش ضربان قلب، اکسیژن خون و تشخیص استرس، از قابلیت کنترل وضعیت سلامت و بهداشت زنان نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین، اگر به‌دنبال بهترین ساعت هوشمند دخترانه تا ۳ میلیون تومان هستید که علاوه‌بر ظاهر شیک، امکانات کاربردی داشته باشد، Mibro Watch T۲ برای شما مناسب خواهد بود.

Green Lion Signature GNSIGSWSL

    ویژگی‌ها: پایش ضربان قلب، تشخیص فشار خون، سطح اکسیژن خون، پشتیبانی از حالت‌های ورزشی مختلف، گام‌شمار، پایش وضعیت خواب

در ادامه فهرست بهترین ساعت هوشمند تا ۳ میلیون تومان نوبت به معرفی یکی از محصولات اقتصادی برند گرین لاین می‌رسد. ابعاد Green Lion GNSIGSWSL معادل ۱۰.۵×۴۶.۱۸×۴۶.۱۸ میلی‌متر است. گرین لاین برای ساخت این اسمارت‌واچ از متریال مرغوبی استفاده کرده که باعث می‌شود مقاومت ساعت دربرابر ضربه و حتی نفوذ آب نیز مقاوم باشد. بدنه Green Lion GNSIGSWSL از جنس فولاد ضدزنگ است و از گواهی IP۶۸ پشتیبانی می‌کند.

این محصول به صفحه‌نمایش ۱.۴۳ اینچی از نوع Super AMOLED مجهز شده که برای مشاهده منو و اعلان‌ها و پیام‌ها مناسب است. Green Lion GNSIGSWSL به بلوتوث نسخه ۵.۲ مجهز شده که اتصال پایدار ساعت را تضمین می‌کند.

محصول مذکور از حسگر اپتیکال ضربان قلب بهره می‌برد که قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون را دارد. در مجموع، Green Lion GNSIGSWSL یکی از اسمارت‌واچ‌های خوش ساخت این بخش از بازار است که برای کاربری روزمره و رسمی مناسب خواهد بود، اما برای ورزش‌کاران، انتخاب‌های بهتری در راهنمای خرید ساعت هوشمند تا ۳ میلیون تومان وجود دارد.

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها