|
کدخبر: 327850

رونمایی از ساعت هوشمند سامسونگ + عکس و مشخصات

قابلیت ذخیره‌سازی باتری این ساعت هوشمند پرچمدار به‌طور تقریبی حدود ۵۷۸ میلی‌آمپرساعت خواهد بود.

اقتصاد رونمایی از ساعت هوشمند سامسونگ + عکس و مشخصات

یک گزارش امروز اعلام کرده است که شرکت سامسونگ قصد دارد ساعت پرچمدار خود را با نام "گلکسی واچ ایکس" روانه بازار کند. این گجت قابل پوشیدن طراحی شده است تا به طور مستقیم با اپل واچ اولترا رقابت کند. در گزارش‌های قبلی، این دستگاه به نام "گلکسی واچ ۷ اولترا" شناخته می‌شد. اما براساس اطلاعات جدید، هر دو نام قبلی غلط بوده و به جای آن، احتمالاً این دستگاه به نام "گلکسی واچ اولترا" شناخته می‌شود.

به گزارش Mysmartprice، همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، نام Galaxy Watch Ultra از طریق فرایند صدور گواهینامه TDRA در امارات آشکار شده است. این ساعت هوشمند پرچمدار دارای شماره مدل SM-L۷۰۵F است و از اتصال سلولی پشتیبانی می‌کند. همچنین طبق داده‌های کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) این دستگاه از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

ظاهراً گلکسی واچ اولترا با طراحی قاب مات، صفحه‌نمایش گرد ۱.۵ اینچی و قاب چرخشی همراه خواهد بود. سه دکمه در لبه سمت راست و یک بلندگوی بزرگ در لبه سمت چپ این دستگاه نیز وجود خواهد داشت.

ساعت-هوشمند

مشخصات احتمالی گلکسی واچ اولترا

همچنین احتمال می‌رود که این دستگاه از استاندارد ۱۰ATM برای مقاومت در برابر آب و شارژدهی باتری ۱۰۰ ساعته پشتیبانی کند. مورد آخر یک جهش بزرگ برای ساعت‌های مجهز به سیستم‌عامل Wear OS خواهد بود؛ تاکنون بهترین شارژدهی باتری یک ساعت را در Galaxy Watch۵ Pro دیده بودیم که ۸۰ ساعت است. همچنین Galaxy Watch Ultra احتمالاً با یک باتری ۵۷۸ میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد که شاید در زمینه بازاریابی و عرضه رسمی، این باتری با ظرفیت ۶۰۰ میلی‌آمپرساعت معرفی شود.

در نهایت، این دستگاه از تراشه جدید اگزینوس W۱۰۰۰ بهره می‌برد و در ماه ژوئیه (تیر-مرداد ۱۴۰۳) در کنار دیگر دستگاه‌های سامسونگ مثل گلکسی رینگ، گلکسی زد فلیپ ۶، گلکسی زد فولد ۶، ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۷، FE و واچ ۴ ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. تمامی این دستگاه‌ها در رویداد Unpacked ۲۰۲۴ سامسونگ احتمالاً معرفی می‌شوند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها