|
کدخبر: 328064

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت ارز دیجیتال در بازار پر شگفتی ۱۳ خرداد / بایننس کوین آماده انفجار است

روند بازار ارز دیجیتال امروز ۱۰ خردا ۱۴۰۳ نیز نسب به روز گذشته با اندکی تغییر همرا بوده است وصعودی بوده است. ۳ ارز دیجیتال بیت کوین ، بایننس کوین و کاردانو با روند افزایشی شدن قیمت ، بهترین عملکرد را برای خود به ثبت رساندند. اتریوم هم با رشد ۰.۸۱ درصدی در مدار افزایشی قرار گرفته است . پیش بینی می شود بعد از رویداد هاوینگ قیمت هاروند صعودی به خود بگیرند.

اقتصاد قیمت ارز دیجیتال در  بازار پر شگفتی  ۱۳ خرداد / بایننس کوین آماده انفجار است

امروز بیت کوین با نرخ ۶۷,۸۲۵.۵۴  هزار دلار (۳,۹۷۱,۴۷۸,۰۳۳  تومان) معامله می‌شود. و بازار نسبت به روز  گذشته کار خود را با اندکی افزایش  آغاز کرده است . هم اکنون ارزش کل بازار بیت کوین ۱,۳۳۴,۸۶۷,۸۸۱,۴۹۴ هزار دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ‍ ۸,۸۰۹,۳۹۵,۲۴۷ هزار دلار بود. بیت کوین  در این روز ها نوسانات بسیاری را پشت سر گذاشته است و حتی پیش بینی می شود قیمت این ارز دیجیتال از ۱۲۰ هزار دلار تیز عبور کند  ، همچنین در طی یک ماه گذشته با ۱۳.۷ درصد افزایش داشته است که می تواند نشان دهنده این موضوع باشد که پیش بینی های ۱۲۰ هزار دلاری و بیش از برای این رمز ارز دور از واقعیت نیست .پیش‌بینی می‌شود که در ماه‌های آینده روند بازار رمزارزها تغییر کند.

نمودار-بیت-کوین

باییننس کوین امروز بی رقیب ماند

همانطور که پیش تر گفته شده بازار ارز دیجیتال امروز کار خود را با روند نسبتا افزایشی نیز آغاز کرده است. اما رمز ارز بایننس کوین از این مسئله مستثنی نبوده و در میان ۱۰ ارز دیجیتال برتر توانسته است ۱.۴۶ درصد رشد داشته باشد. رمز ارز بایننس کوین با قیمت  ۶۰۲.۸۵ با نرخ ۳۵,۳۱۰,۴۰۲ هزار دلار معامله می‌شود. ارزش کل بازار ۹۲,۷۴۴,۳۶۴,۴۸۰  دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ۷۱۴,۸۹۹,۸۹۷ دلار بود.

نمودار-بایننس-کوین

رمز ارز کاردانو  بعد از بایننس کوین  بیشترین افزایش قیمت را برای خود ثبت کرد.  این ارز دیجیتال  با نرخ ۰.۴۵۳۱۸۶ دلار (۲۶,۴۹۰  تومان) معامله می‌شود. ارزش کل بازار ۱۶,۰۰۸,۸۰۵,۶۱۱  دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز  دیجیتال  ۱۵۸,۸۹۹,۹۴۴  دلار بود.

نمودار-کاردانو

در ۲۴ ساعت گذشته در بازار ارز دیجیتال چه گذشت ؟

بررسی ویژه ۳ ارز دیجیتال مهم بازار ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / آلت کوین ها بازار را تسخیر می کنند؟

در حالی که بازار کریپتو عمدتاً در محدوده نسبتا باریکی ‌نوسان می‌کند، چشم‌انداز صعودی آلت کوین‌ها همچنان پایدار است. اما سؤال این است که این حرکت محدود آلت کوین‌ها چه زمانی به پایان می‌رسد؟ آیا سناریوی صعودی محتمل‌تر است یا نزولی؟ در ادامه این مطلب به بررسی نمودار چند آلت کوین مانند ریپل، دوج کوین، شیبا اینو و کاردانو می‌پردازیم.

پر سود های بازار ارز دیجیتال را بشناسید / از این رمز ارزها دوری کنید!

در روز گذشته، بازار ارزهای دیجیتال شاهد عملکرد متفاوتی بود. قیمت بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) تقریباً در سطوح روز قبل باقی ماندند. برخی از آلت کوین ها مانند سولانا (SOL)، ریپل (XRP) و دوج کوین (DOGE) شاهد کاهش اندک قیمت بودند، در حالی که شیبا اینو (SHIB) شاهد سقوط قابل توجهی بود. در عوض، ارزهای دیجیتال جسمی کوین (JASMY) و بیم (BEAM) به روند افزایشی قیمت خود ادامه دادند.

ریزش سنگین در بازار ارز دیجیتال / بیت کوین و اتریوم چند ؟

روند بازار ارز دیجیتال امروز ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ نزولی بوده و ارز دیجیتال بیت کوین شیب نزولی را به خود گرفته است. و ۲ ، اتریوم و لیدو با روند افزایشی شدن قیمت ، بهترین عملکرد را برای خود به ثبت رساندند. اتریوم هم با رشد ۱.۰۲ درصدی در مدار افزایشی قرار گرفت . پیش بینی می شود بعد از رویداد هاوینگ قیمت هاروند صعودی به خود بگیرند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها