|

این ارزهای دیجیتال آینده بازار رمز ارزها را مشخص می کنند / آلت کوین ها دوباره صعود می کنند ؟

در حال حاضر، وضعیت بازار ارزهای دیجیتال نسبتاً آرام است. با این وجود، هر لحظه ممکن است تغییرات قابل توجهی در آن رخ دهد. تحلیلگران همچنان امیدوار به افزایش قیمت بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال هستند. همچنین، تصویب ETF‌های اسپات اتریوم باعث زنده شدن باور به صعود مجدد آلت‌کوین‌ها شده است.

اقتصاد این ارزهای دیجیتال آینده بازار رمز ارزها را مشخص می کنند / آلت کوین ها دوباره صعود می کنند ؟

در شرایط فعلی بازار، ارزهای دیجیتال مونرو و سلستیا با مقاومت‌های قیمتی به ترتیب در ۱۵۳.۴۴ دلار و ۱۲.۹۰ دلار مواجه هستند. در صورت شکسته شدن این سطوح مقاومتی، انتظار می‌رود شاهد افزایش گسترده قیمت این ارزها باشیم. در این مطلب، تحلیل تکنیکال قیمت مونرو و سلستیا بررسی شده است.

قیمت مونرو در چند روز گذشته به طور پیوسته صعود کرده و در تاریخ ۱ ژوئن (۱۲ خرداد)‌ خط روند نزولی خود را به سمت بالا شکسته است،‌ اتفاقی که نشان می‌دهد روند اصلاحی احتمالا به پایان خود رسیده است.

نمودار-مونرو۱

در حال حاضر صعود قیمت مونرو در حوالی ۱۵۳.۴۴ دلار ممکن است با مقاومت فروشندگان همراه شود. با این حال، در صورت کاهش قیمت احتمالا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۴۰.۹۰ دلار) از ریزش بیشتر جلوگیری خواهد کرد. در صورت افزایش دوباره قیمت احتمالا شکسته شدن مقاومت سربار افزایش می‌یابد. در صورت تحقق این مهم، قیمت مونرو می‌تواند تا ۱۷۰ دلار صعود کند.

در سمت مقابل، اگر قیمت مونرو شدیدا کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه خود سقوط کند، می‌توان گفت خریداران در حال سیو سود و خروج از بازار هستند. چنین سناریویی می‌تواند قیمت را تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه در حوالی ۱۳۰.۸۰ دلار کاهش دهد.

نمودار-مونرو۲

در تایم فریم ۴ ساعته نیز شاهد افزایش قیمت مونرو در روزهای اخیر هستیم. با این حال، این روند احتمالا در ۱۵۳.۴۴ دلار با مقاومت مواجه خواهد شد. اگر قیمت از این مقاومت پس زده شود و در حوالی میانگین‌های متحرک حمایت شود، می‌توان گفت احساسات همچنان صعودی باقی مانده است. در این صورت خریداران بار دیگر برای شکستن مقاومت مذکور تلاش خواهند کرد.

در سمت مقابل، اگر قیمت به زیر میانگین‌های متحرک به خصوص میانگین متحرک ساده ۵۰ دوره‌ای سقوط کند، ممکن است یک اصلاح قیمت شدید آغاز شود. در این صورت احتمالا قیمت مونرو تا ۱۳۷ دلار و متعاقبا ۱۳۰ دلار کاهش می‌یابد.

تحلیل تکنیکال سلستیا

قیمت سلستیا در چند روز گذشته بالاتر از میانگین‌های متحرک خود باقی مانده که نشان می‌دهد خریداران به دنبال شروع روند صعودی جدیدی هستند.

نمودار-مونرو۳

میانگین‌های متحرک در حال حاضر یک تقاطع صعودی را تکمیل کرده‌اند و شاخص RSI نیز در محدوده مثبت قرار گرفته که از تسلط خریداران بر بازار خبر می‌دهد. در حال حاضر برای شروع رالی صعودی، خریداران باید قیمت را از منطقه مقاومتی ۱۲.۰۲ تا ۱۲.۹۰ دلاری فراتر ببرند. در این سناریو، قیمت سلستیا می‌تواند تا ۱۵.۵۰ دلار و سپس ۱۸.۵۰ دلار صعود کند.

در سمت مقابل، اگر قیمت به زیر میانگین‌های متحرک سقوط کند،‌ احتمالا برای مدتی شاهد نوسانات محدود آن خواهیم بود.

نمودار-مونرو۴

در تایم فریم ۴ ساعته، شاهد پس زده شدن قیمت سلستیا از مقاومت ۱۱.۶۰ دلاری و کاهش آن تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای هستیم. در صورت افزایش دوباره قیمت، می‌توان انتظار داشت قیمت تا مقاومت سربار ۱۲.۰۲ دلاری صعود کند.

در سمت مقابل، اگر قیمت سلستیا به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای برسد، می‌توان گفت روند صعودی تضعیف شده است. در این سناریو احتمالا شاهد آزمایش میانگین متحرک ساده ۵۰ دوره‌ای خواهیم بود.

 

 

منبع: میهن بلاکچین
کدخبر: 328166

ارسال نظر

 

آخرین اخبار