|
کدخبر: 328181

فرصت خرید خودرو را از دست ندهید / بازار خودرو ۱۵ خرداد در سکوت

با توجه به اطلاعات ارائه شده، قیمت خودروها در روز سه شنبه، 15 خرداد 1403، ثابت مانده است: قیمت تمامی محصولات داخلی و مونتاژی بدون تغییر گزارش شده است. این ثبات قیمت ها ناشی از تعطیلی دو روزه بازار بوده و بازار با تلاطم خاصی مواجه نشده است.

اقتصاد فرصت خرید خودرو را از دست ندهید / بازار خودرو ۱۵ خرداد در سکوت

نرخ دلار که به عنوان عامل اصلی تاثیرگذار بر بازار خودرو شناخته می‌شود، در این روز بر قیمت ها تاثیر نگذاشته و بازار همچنان بدون تغییر قیمتی گزارش شده است.

در مجموع، قیمت خودروها در این روز ثابت مانده و تعطیلی بازار موجب حفظ تعادل در آن شده است.

بازار خودرو‌های داخلی و مونتاژی نسبت به روز‌های گذشته در ثبات کامل به کار خود ادامه داد.

قیمت خودرو‌های داخلی

بازار خودرو‌های داخلی در صبح امروز ثابت باقی مانده‌اند. سورن پلاس (فول) و دنا پلاس (بورسی) هر دو از محصولات شرکت ایران خودرو، در این دور روز هیچ تغییری نسبت به گذشته نداشته اند. و هر کدام به ترتیب به قیمت ۷۱۹ میلیون تومان و ۸۰۶ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

رانا پلاس و تارا اتوماتیکV4 از دسته دیگر محصولات این شرکت، بدون هیچ تغییری به قیمت 616 میلیون تومان و یک میلیارد و ۴۱ میلیون تومان معامله می‌شوند.

کوییک اتوماتیک و شاهین G (سانروف) از محصولات شرکت سایپا، هر کدام به بهای 540 میلیون تومان و 718 میلیون تومان بدون تغییر گزارش ‌شوند.

و سایرین محصولات داخلی نیز در صبح امروز هیچ تغییر قیمتی نداشته و با حفظ تعادل به کار خود ادامه دادند.

خودرو-داخلی(2)

قیمت خودرو‌های مونتاژی

قیمت خودرو‌های مونتاژی مانند محصولات داخلی در ثبات کامل به سر می‌برند.

‎X22 پرو دستی و X33 کراس (اتوماتیک) در شمار محصولات مدیران خودرو، صبح امروز هیچ تغییر قیمتی تجربه نکرده‌اند و هر کدام به ترتیب با قیمت ۹۵۹ میلیون تومان و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

آریزو 6 پرو و تیگو 8 پرو (هیبرید) از دسته محصولات جذاب و لوکس این شرکت، مانند سایرین تغییری را تجربه نکرده‌اند. و هر کدام با قیمت یک میلیارد و 585 میلیون تومان و سه میلیارد و ۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسند.

جک S5 و کی‌ام‌سی K7 در شمار برتر محصولات کرمان موتور، با حفظ ثبات نسبت به روز‌های گذشته به قیمت یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند

دیگنیتی پرستیژ از محصولات جذاب مونتاژی شرکت بهمن موتور، بدون تغییر باقی مانده است که به نرخ دو میلیارد و۱۷۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

خودرو-خارجی(3)

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها