|
کدخبر: 328310

اختصاصی گسترش نیوز؛

هزینه سفر ۳ روزه به سرعین / تابستان خود را در پایتخت چشمه های آب گرم ایران بگذرانید + جدول قیمت

لذت دوش آب داغ از آن دسته لذت‌های نابی است که خستگی روحی و جسمی را از تن به در می‌کند. این لذت بی‌نظیر را معمولا همه دوست دارند، حال تصور کنید که در استخری از آبگرم غوطه‌ور هستید و یک استراحت جانانه و در عین حال درمانی را تجربه می‌کنید. استخرهای چشمه‌های آب گرم سرعین با خواص اعجاب‌ آمیز شان از آن دسته لذت‌هایی هستند که باید در زندگی آن‌ها را حداقل یک بار چشید. آبدرمانی شهر سرعین از گذشته تا به امروز رونق فراوانی داشته و هرساله هزاران گردشگر را برای استفاده از این آب‌ها به این منطقه توریستی جذب می‌کند. در تور سرعین علاوه براستفاده از این چشمه‌های آبگرم، به بازدید برخی از اماکن تاریخی و تفرجگاهی پیرامون دو شهر سرعین و اردبیل خواهید رفت.

اقتصاد هزینه سفر ۳ روزه به سرعین / تابستان خود را در پایتخت چشمه های آب گرم ایران بگذرانید + جدول قیمت

سرعین، شهر چشمه‌های آب گرم و طبیعت بکر، در استان اردبیل، یکی از مقاصد محبوب گردشگری ایران است. این شهر به دلیل برخورداری از آب و هوای خنک و کوهستانی، چشمه‌ های آب گرم معدنی با خواص درمانی و جاذبه‌ های طبیعی متنوع، در تمام فصول سال پذیرای گردشگران از سراسر ایران و جهان است.

سرعین-۳

سرعین قطب آب درمانی ایران، با طبیعتی بی‌نهایت زیبا در ۳۰ کیلومتری شهر اردبیل واقع شده‌ است. نام سرعین به زبان ترکی سربین، به معنای محلی خنک است، اما در فرهنگ لغات عرب، سرعین به معنای سرچشمه معنی شده‌‌ است. سرعین شهر چشمه‌ های همیشه جوشان است که در استان اردبیل واقع شده و به دلیل آثار باستانی و طبیعت زیبایش یکی از مناطقی است که هر ساله هزاران گردشگر را به بازدید از دیدنی‌ هایش دعوت می‌کند.

جاذبه‌های گردشگری سرعین

گردشگری هر شهر جادبه های خاص خود را دارد و سرعین از گذشته تا به امروز یکی از مقاصد سفر خانواده های ایرانی بود. در ادامه گزارش نگاهی به این جاذبه ها داریم. همراه ما باشید. 

چشمه‌های آب گرم

سرعین به "پایتخت چشمه‌ های آب گرم ایران" معروف است. در این شهر بیش از ۲۰ نوع چشمه آب گرم با خواص درمانی متفاوت وجود دارد که برای درمان بیماری‌ های مختلف مانند روماتیسم، آرتروز، پوست و مو مفید هستند. از جمله مشهورترین چشمه‌ های آب گرم سرعین می‌ توان به چشمه سبلان، گاومیش گلی، بش باجیلار، پهناباغ و قینه‌ لر اشاره کرد.

طبیعت بکر

سرعین در دامنه کوه سبلان، بلندترین کوه استان اردبیل، قرار گرفته است. این شهر از طبیعتی بکر و چشم‌ نواز با چشم‌ اندازهای کوهستانی، جنگل‌ ها، رودخانه‌ ها و آبشارها برخوردار است. از جمله جاذبه‌ های طبیعی سرعین می‌ توان به دره گلستان، تپه باستانی آناهیتا، پیست اسکی آلوارس، روستای لیسار، آبشار هفت‌قله و جنگل‌ های سردابه اشاره کرد.

تفریحات

 در سرعین علاوه بر آب گرم و طبیعت، تفریحات متنوعی نیز برای گردشگران وجود دارد. از جمله این تفریحات می‌ توان به سورتمه‌ سواری، تله‌ کابین، شهربازی، پارک آبی و پیست اسکی اشاره کرد.

گردشگری یکی از مهم‌ ترین پایه‌ های اقتصاد سرعین است. این شهر سالانه پذیرای میلیون‌ ها گردشگر از سراسر ایران و جهان است. وجود هتل‌ ها، اقامتگاه‌ ها، رستوران‌ ها، مجتمع‌ های آب درمانی و مراکز خرید متعدد در سرعین نشان‌ دهنده رونق صنعت گردشگری در این شهر است.

نکاتی برای سفر به سرعین

بهترین زمان سفر به سرعین فصل بهار و تابستان است. برای رزرو هتل و اقامتگاه در سرعین به خصوص در فصل‌های پرگردشگر، از قبل اقدام کنید. همچنین لباس مناسب فصل را به همراه داشته باشید.

سرعین-جدید

از چشمه‌ های آب گرم و خواص درمانی آنها استفاده و از طبیعت بکر و جاذبه‌ های گردشگری سرعین دیدن کنید. سرعین با چشمه‌ های آب گرم، طبیعت بکر، آب و هوای خنک و مردمی خونگرم،  مقصدی ایده‌ آل برای سفر است. گفتنی است سوغات سرعین که شامل عسل، گردو، لبنیات و صنایع دستی است، را فراموش نکنید.

قیمت تور سرعین

قیمت تور گردشگری سرعین به عوامل مختلفی مانند نوع اقامتگاه، مدت زمان سفر، فصل سفر و خدمات تور بستگی دارد. با این حال، به طور کلی قیمت تور سرعین در مقایسه با سایر مقاصد گردشگری ایران معقول و مناسب است. در این گزارش، به بررسی قیمت تور گردشگری سرعین می پردازیم. با ما همراه باشید.

نام هتل نوع اتاق مدت اقامت قیمت(تومان)
ساسان دو تخته دو شب و سه روز ۱.۶۸۵.۰۰۰
آپارتمان علی سه تخته سه شب و چهار روز ۱.۵۸۷.۰۰۰
قهوه سویی دو تخته سه شب و چهار روز ۲.۷۹۵.۰۰۰
آپارتمان اترک سه تخته سه شب و چهار روز ۱.۷۱۳.۰۰۰
ارشاد دو تخته دو شب و سه روز ۱.۹۸۵.۰۰۰
لاله سه تخته سه شب و چهار روز ۲.۸۷۴.۰۰۰

لازم به ذکر است که قیمت های درج شده در جدول فوق بدون احتساب بلیط رفت و برگشت است و قیمت بلیط ها، با توجه به مبلغ روز به اعداد بالا اضافه خواهد شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها