|
کدخبر: 328425

اختصاصی گسترش نیوز؛

بازار ارز دیجیتال در سکوت | علت ثبات قیمت بیت کوین چیست ؟

روند بازار ارز دیجیتال امروز ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ نیز نسب به روز گذشته با اندکی تغییر همراه بوده است. ارز دیجیتال بیت کوین نسبت به دیروز تغییرات چندانی نداشته است ام ۲ ارز دیگر یعنی سولانا و تون کوین با کاهش نسبتا شدیدی روبرو بوده اند به طوری که به ترتیب ۲.۸۳ و ۵.۲۷ ، درصد افت را در ۲۴ ساعت گذشته تجربه کرده اند. تقریبا امروز هم بازار نموداری منفی را نشان می دهد. اتریوم هم با کاهش اندکی ۰.۳۷ درصدی همچنان در مدار نزولی قرار گرفته است . پیش بینی می شود بعد از رویداد هاوینگ قیمت ها روند صعودی به خود بگیرند.

اقتصاد بازار ارز دیجیتال در سکوت  |  علت ثبات قیمت بیت کوین چیست ؟

امروز بیت کوین با نرخ ۶۹,۳۴۳.۹۰  هزار دلار (۴,۰۸۰,۲۶۸,۰۶۴ تومان) معامله می‌شود. و بازار نسبت به روز  گذشته کار خود را با اندکی کاهش آغاز کرده است . هم اکنون ارزش کل بازار بیت کوین ۱,۳۶۵,۴۵۸,۸۷۴,۲۳۸ هزار دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ۱۲,۳۷۲,۶۹۲,۵۸۸ هزار دلار بود. بیت کوین  در این روز ها نوسانات بسیاری را پشت سر گذاشته است و حتی پیش بینی می شود قیمت این ارز دیجیتال از ۱۲۰ هزار دلار نیز عبور کند. همچنین در طی یک ماه گذشته با ۱۰.۴ درصد افزایش داشته است که می تواند نشان دهنده این موضوع باشد که پیش بینی های ۱۲۰ هزار دلاری و بیش از برای این رمز ارز دور از واقعیت نیست .پیش‌بینی می‌شود که در ماه‌های آینده روند بازار رمزارزها تغییر کند.

نمودار-بیت-کوین

تون کوین بازار ارز دیجیتال را زیر رو می کند؟

همان طور که پیش تر گفته شده بازار ارز دیجیتال امروز کار خود را با روند نسبتا کاهشی نیز آغاز کرده است. اما رمز ارز سولانا  از این مسئله مستثنی نبوده و در میان ۱۰ ارز دیجیتال برتربا  ۲.۴۴ درصد کاهش داشته است. رمز ارز سولانا با قیمت  ۱۵۸.۵۳ با نرخ ۹,۲۶۰,۴۱۲ هزار دلار معامله می‌شود. ارزش کل بازار ۷۳,۰۱۵,۰۵۸,۲۹۴ دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ۱,۶۸۸,۳۸۸,۷۲۶ دلار بود.

نمودار-سولانا

رمز ارز تون کوین که این روزها هم سر و صدای زیادی بپا کرده است و یکی از زیر مجموعه های این ارز دیجیتال هم به لیست خرید و فروش صرافی ها نیز اضافه شده است  نسبت به دو ارز دیجیتال بیت کوین و سولانا بیشترین کاهش و ریزش را تجربه کرده است .  این ارز دیجیتال  با نرخ ۶.۹۲  دلار (۴۰۶,۸۹۶ تومان) معامله می‌شود. ارزش کل بازار ۱۶,۸۵۳,۳۲۶,۶۴۵ دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز  دیجیتال  ۳۰۹,۸۱۸,۲۴۰ دلار بود.

نمودار-تون-کوین

طی ۲۴ ساعته گذشته در بازار ارز دیجیتال چه خبر بوده است؟

واکنش مراجع تقلید به ارز دیجیتال | خرید و فروش همستر باطل است؟

این روزها یک همستر کارتونی دنیای مجازی را تسخیر کرده و تعداد زیادی از مردم را به دنبال خود در این فضا کشانده است. این افراد در خانه، محل کار، مترو، صف اتوبوس و جاهای دیگر با جدیت تمام در حال ضربه زدن به شکم این همستر روی گوشی هایشان هستند. آنها این کار را با امید به این انجام می‌دهند که این موجود کوچک آنها را پولدار کند.

خونی تازه در رگ های بازار ارز دیجیتال | کاهش نرخ بهره در بازار کریپتو

آرتور هیز، بنیانگذار و مدیرعامل سابق صرافی بیت‌مکس، اعتقاد دارد که بازار ارزهای دیجیتال پس از کاهش نرخ بهره توسط بانک مرکزی کانادا (BOC) و بانک مرکزی اروپا (ECB) در این هفته، «جان تازه‌ای خواهد گرفت».

دیوار مقاومت بیت کوین شکسته می شود | حمایت ۱۰۰ درصدی ترامپ از بازار ارز دیجیتال

بر اساس گزارش اخیر رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، از یک مراسم جمع‌آوری کمک مالی در سانفرانسیسکو که رهبران برجسته ارزهای دیجیتال در آن حضور داشتند، ۱۲ میلیون دلار جمع‌آوری کرده است.

تیرباران بیت کوین در بازار ارز دیجیتال | بلاتکلیفی تریدرها تمامی ندارد

بیت‌کوین تحت فشار فروش قرار گرفت و تا قیمت ۶۸,۴۲۰ دلار سقوط کرد. امیدها به کاهش نرخ‌های بهره در ایالات متحده دوباره از بین رفت و افت قیمت سهام GameStop نیز جو بازار ارزهای دیجیتال را تضعیف کرد.

نمودار-کلی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها