|
کدخبر: 329343

جدید ترین قیمت تور لبنان | سفر به عروس خاورمیانه ارزان شد +جدول قیمت

برای سفر با تور لبنان، باید اطلاعات کاملی در مورد این کشور داشته باشید. اطلاعاتی از جمله فرهنگ، آداب و رسوم، اقتصاد، جاذبه‌ها و اطلاعات گردشگری از جمله پروازها، هتل‌ها و تورها بی‌نیاز به ذکر است. داشتن این اطلاعات می‌تواند اطمینان خاطر شما را افزایش دهد و کیفیت سفرتان را بهبود بخشد. این اطلاعات ممکن است شما را برای سفر به لبنان مشتاق‌تر نماید. در ادامه، ما به شما اطلاعات دقیق و جامع‌تری را از این کشور توریستی و شگفت‌انگیز ارائه خواهیم داد.

اقتصاد جدید ترین قیمت تور لبنان | سفر به عروس خاورمیانه ارزان شد +جدول قیمت

کشور لبنان یکی از کشورهای بی‌نظیر عربی بوده که با موقعیت استراتژیک خود دریای مدیترانه و جهان عرب را به یکدیگر متصل می‌کند. مسافران تور لبنان می‌دانند که این کشور کوچک کوهستانی دارای زیبایی‌ها و جاذبه‌های فراوان گردشگری بوده که در غرب قاره آسیا واقع گردیده است. از دیدنی‌های گردشگری لبنان می‌توان به ساحل زیبا، رستوران‌های مختلف محلی و بین‌المللی با منوهای متنوع غذایی، خیابان‌های سنگ‌فرش شده و مجسمه‌های غول‌پیکر و بزرگ اشاره کرد که همه با هم دست به دست هم داده‌اند تا از این کشور مقصدی بی‌نظیر برای توریسم بسازند. کشور لبنان با عنوان عروس خاورمیانه نیز شناخته شده که می‌تواند تجربه یک سفر دل‌انگیز و رویایی را به مسافران هدیه کند. از جاذبه‌های متنوع تاریخی فرهنگی تا مناظر زیبای ساحل و گرمی مردمان این دیار می‌تواند گردشگران تور لبنان هیجان‌زده کند.

لبنان-۳

بسیاری از مسافران ممکن است از خودشان بپرسند که سفر به لبنان چقدر هزینه دارد؟! یا قیمت تور لبنان چقدر است؟ 

از نظر اقتصادی باید گفت که تولید ناخالص داخلی لبنان در سال‌های مختلف متفاوت بوده و بخش‌های کشاورزی، صنعت و خدمات و تجارت در آن تاثیر مستقیم دارد. بخش کشاورزی تنها ده درصد از تولید ناخالص داخلی لبنان را به خود اختصاص داده اما در مقابل در بخش صنعت سرآمد کشورهای عربی بوده و یکی از صادرکننده‌های پوشاک و لبنیات به قاره اروپا می‌باشد؛ همچنین در بخش خدمات و تجارت همین بس که توانسته است حمایت کشورهای عربستان، اتحادیه اروپا و بعضی از کشورهای دیگر حوزه خلیج فارس را برای توسعه بیشتر با خود همراه نماید.

قیمت تور لبنان

برای بسیاری از مسافران تور لبنان، قیمت تور لبنان مهم بوده چرا که می‌بایست گردشگران بتوانند نرخ تور لبنان را با قدرت خرید خود مقایسه کرده و بهترین آن را انتخاب کنند. در میان تورهای خارجی شاید بتوان گفت که تور لبنان یکی از مقاصد ارزان و به‌صرفه محسوب شده و به خاطر همین سالانه گردشگران زیادی از ایران و کشورهای اطراف به آن سفر می‌کنند. شهر بیروت به عنوان پایتخت لبنان یکی از شهرهای توریستی بوده که با قدرت خرید هر نوع مسافر و بودجه هر گردشگری سازگار است. اگر مسافری خواهان تور لبنان پرزرق و برق باشد می‌تواند آن را تهیه کند و اگر کسی خواهان تور ارزان لبنان باشد باز هم برای آن هم پیشنهادات فراوانی وجود دارد.

البته جدای از این موارد قیمت تور لبنان به فاکتورهای دیگری نظیر تعداد شب‌اقامت‌ها، نرخ پرواز، نوع هتل، زمان سفر و بسیاری از موارد دیگر بستگی داشته لذا مسافران می‌بایست متناسب با این فاکتورها بهترین قیمت تور لبنان مورد نظر خود را انتخاب کنند.

تور ارزان لبنان 

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم تور لبنان در میان سایر مقاصد تورهای خارجی از قیمت ارزان‌تری برخوردار بوده لذا طیف گسترده‌ای از مسافران را نیز به خود جذب کرده است. تور لبنان ارزان را به راه‌های مختلفی نظیر انتخاب نوع هتل، نوع پرواز و … تهیه کرد به صورتی که اگر یک هتل متوسط سه الی چهار ستاره با یک پرواز متوسط انتخاب شود مطمئنا تور لبنان ارزان را می‌توان خریداری کرد. البته نباید فراموش کرد که مسیر لبنان احتیاج به گرفتن ویزا ندارد لذا هزینه ویزا نیز بر مسافران تحمیل نمی‌گردد که همین امر در جذابیت هر چه بیشتر این تور تاثیر دارد.

تور لبنان لحظه آخری

یکی از تکنیک‌های فروش برای تورهای دارای پروازهای چارتری و به ویژه در مسیرهای پرتردد و بدون ویزا تورهای لحظه آخری می‌باشند. این دسته از تورها مسافران خاص خود را داشته و یک تکنیک برد- برد در فروش خدمات گردشگری نظیر تور می‌باشد چرا که هم به نفع مسافر است که یک تور با خدمات تاپ را با قیمت مناسب تهیه کرده و به هم به نفع دفتر خدمات مسافرتی است که از سوخت شدن این خدمت با قیمت پایین جلوگیری نماید. تور لبنان لحظه آخری نیز بسیار جذاب و هیجان‌انگیز بوده به ویژه که این مسیر احتیاج به ویزا ندارد و پروازها به صورت مرتب از تهران به بیروت انجام می‌شود.

شایان ذکر است که مردم از ملیت‌های مختلف که به بیروت سفر می‌کنند در هنگام ورود یک ماه ویزای رایگان دریافت کرده که قابل تمدید تا دو ماه نیز می‌باشد. در واقع شهروندان اتحادیه اروپا، کره جنوبی، کانادا، ایالات متحده، استرالیا، ژاپن و ایران به هنگام سفر با تور لبنان می‌توانند از این ویزای رایگان استفاده نمایند.

بهترین زمان سفر با تور لبنان

از آنجا که کشور لبنان دارای آب و هوای مدیترانه‌ای بوده لذا در اکثر ایام سال برای گردشگری و مسافرت مناسب می‌باشد. هر چند که مانند تمام مقاصد دیگر گردشگری در ایام تابستان که دمای هوا نسبتا افزایش می‌یابد و در فصل زمستان که بارش‌های فراوانی را تجربه می‌کند لذا از تعداد مسافران تور لبنان کاسته می‌شود و چه بسا که باعث کاهش قیمت تور لبنان نیز می‌شود چرا که تقاضا برای سفر به شدت کاهش می‌یابد. اما فصل‌های پاییز و بهار که این کشور دارای آب و هوای معتدلی بوده لذا برای سفر با تور لبنان بهترین زمان می‌باشد.

البته دقت داشته باشید که بهترین زمان سفر به یک مقصد گردشگری به نوع فعالیت‌های گردشگری آن مقصد و قدرت خرید مسافران نیز بستگی دارد. برای مثال لذت بردن از تفریحات آبی و ساحلی و بازی‌های مهیج در سواحل لبنان نیازمند این بوده که در فصل بهار و پاییز که دمای هوا معتدل است به آنجا سفر کنید. اما کسانی که به دنبال تور لبنان ارزان یا مناسب هستند باید گفت که فصل زمستان بهترین نرخ تور لبنان را به مسافران ارائه می‌دهد که گردشگران می‌توانند نسبت به قدرت خرید خود یکی از تورها را انتخاب نمایند.

لبنان در تابستان

تابستان‌ها در لبنان میزان رطوبت هوا بالا می‌رود. دمای هوا در این فصل بین ۲۰ تا ۳۸ درجه سانتی‌گراد متغیر است. بنابراین چنانچه در تابستان به این کشور سفر می‌کنید، لباس‌های نخی و بسیار نازک به همراه داشته باشید. به دلیل گرمای هوا لبنان در تابستان کم گردشگرتر از بهار می‌باشد.

لبنان-۲

در این فصل، هوا گرم است و به خصوص در مناطق ساحلی، تعطیلات و فعالیت‌های ساحلی افزایش می‌یابد. اگر به دریا و ساحل علاقه دارید، تابستان می‌تواند گزینه خوبی باشد. اما در این فصل باید به شلوغی احتمالی در مناطق توریستی و قیمت‌های بالاتر نیز توجه کرد.

ساحل-لبنان-جدید

ویدیو گردشگری لبنان:

در جدول زیر، قیمت برخی تورهای لبنان را مشاهده کنید: (ارقام ذکر شده، به تومان است.)

هتل دو تخته یک تخته
(سه ستاره) LEGEND ۲۹/۷۰۰/۰۰۰ ۳۷/۷۰۰/۰۰۰
(چهار ستاره) DUROY ۳۴/۷۰۰/۰۰۰ ۵۳/۷۰۰/۰۰۰
(چهار ستاره) CASADOR ۳۴/۷۰۰/۰۰۰ ۵۳/۷۰۰/۰۰۰
(چهارستاره) GEMS ۳۷/۷۰۰/۰۰۰ ۴۷/۷۰۰/۰۰۰
(پنج ستاره) RESTON ۳۴/۷۰۰/۰۰۰ ۵۳/۷۰۰/۰۰۰

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها