|
کدخبر: 329678

پیش بینی قیمت دوج کوین | سگ جذاب همه را غافلگیر می کند

در روز سه شنبه، روند اصلاحی مداوم در بازار کریپتو متوقف شد زیرا قیمت بیت کوین به حمایت ۶۰۰۰۰ دلاری بازگشت. این جهش ۲.۳ درصدی قیمت بیت کوین باعث افزایش ارزش در بازار آلتکوین‌ها، به خصوص در دارایی‌های بی‌ثبات مانند میم کوین، شد. امروز، میم کوین با مضمون سگ DOGE ۷.۳ درصد افزایش یافته و الگوی معکوسی در یک سطح حمایت چند ماهه ایجاد کرده است. در این مطلب، به تحلیل تکنیکال دوج کوین در تاریخ ۶ تیر ۱۴۰۳ می‌پردازیم.

اقتصاد پیش بینی قیمت دوج کوین | سگ جذاب همه را غافلگیر می کند

دوج کوین یک ارز دیجیتال (کریپتوکارنسی) است که در سال 2013 توسط برنامه‌نویسان بلاکچین بنام جکسون پالمر و بیل مارکوس ساخته شد. این ارز دیجیتال ابتدا به عنوان یک شوخی شروع شد، اما به مرور زمان به یک ارز دیجیتال محبوب تبدیل شد.

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۶ تیر ۱۴۰۳

شکل‌گیری یک الگوی پرچم در میان اصلاحات سالم نشان می‌دهد که قیمت DOGE برای یک برگشت قوی آماده است.

یک متقاطع نزولی بین شیب EMA ۲۰ و ۲۰۰ روزه نزدیک به ۰.۱۲۹ دلار، یک منطقه عرضه بالا ایجاد می کند.

حجم معاملات ۲۴ ساعته در دوج کوین ۸۵۷.۵ میلیون دلار است که نشان دهنده ضرر ۱۰ درصدی است.

دوج کوین یک عقب نشینی موقت در یک الگوی پرچم را تجربه می کند که در ۰.۱۱۳ دلار تثبیت شده است. شکست احتمالی بالای ۰.۱۲۹ دلار می تواند شاهد افزایش ۱۰ درصدی با هدف قرار دادن ۰.۱۴ دلار و احتمالاً رسیدن به ۰.۱۷۵ تا ۰.۲۲۸ دلار در صورت ادامه حرکت صعودی باشد.

تحلیل-تکنیکال-دوج-کوین

تکنیکال دوج کوین ۶ تیر ۱۴۰۳

از اواخر ماه مارس، قیمت دوج کوین تحت تأثیر شکل‌گیری الگوی پرچم شاهد یک اصلاح ثابت بوده است. دو خط روند همگرا که به عنوان مقاومت و حمایت عمل می کنند، ارزش دارایی را از ۰.۲۲۸ دلار به ۰.۱۱۳ دلار کاهش داده اند و ۵۰% را ثبت کرده اند.

با کاهش فشار فروش در بازار کریپتو، این میم کوین با مضمون سگ در بالای خط روند پایین الگو در ۰.۱۱۳ دلار تثبیت شد. تجزیه و تحلیل نمودار ۴ ساعته یک الگوی کف دوقلو را در همین سطح حمایت نشان میدهد. اگر خریداران مقاومت ۰.۱۲۹ دلار را به حمایت برگردانند، قیمت دوج میتواند ۱۰ درصد دیگر افزایش یابد تا سطح ۰.۱۴ دلار را در سقف هدف قرار دهد.

برای اینکه خریداران بتوانند کنترل بهتری بر این دارایی به دست آورند، باید از این جریان نزولی خارج شوند. انجام این کار نشان دهنده پایان الگوی اصلاح است و خریداران را برای تعقیب هدف ۰.۱۷۵ دلار و به دنبال آن ۰.۲۲۸ دلار تقویت می کند.در نقطه مقابل، جریان اصلاحی تا زمانی که دو خط روند همگرا آزمایش نشوند، طولانی خواهد شد.

اندیکاتور های تکنیکال

RSI: شاخص قدرت نسبی روزانه در خط گردن ۳۰ درصدی منطقه اشباع فروش برگشت کرد و فشار خرید زیادی برای این دارایی را پس از یک اصلاح قابل توجه برجسته کرد.

EMA ها: شیب میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه یک لایه حمایت با قیمت ۰.۱۱۳ دلار اضافه می کند تا از اصلاح بیشتر جلوگیری کند.

دوج کوین بر اساس تکنولوژی بلاکچین ساخته شده است و از الگوریتم Proof of Work استفاده می‌کند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد دوج کوین، تأکید بر جامعه و انسان‌محوری است. علاوه بر این، دوج کوین برخلاف بیت کوین که تأمین محدودیت دارد، تأمین نامحدود دارد و هزینه تأمین آن نسبتاً کمتر است.

از آنجایی که دوج کوین به عنوان یک ارز دیجیتال با ارزش پایین شناخته می‌شود، بسیاری از افراد آن را به عنوان یک ابزار برای انتقال و پرداخت‌های کم‌مقدار استفاده می‌کنند. همچنین، جامعه‌ای فعال و پرشور اطراف دوج کوین وجود دارد که به آن به عنوان "جامعه دوج" معروف است.

منبع: اول پرداخت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها