|
کدخبر: 330145

۱۰ میلیارد توکن در ایردراپ Blast | بازی با همستر فایده دارد ؟

شبکه لایه ۲ اتریوم به نام بلست (Blast)، که توسط بنیان‌گذار بازار NFT بلر (Blur) ایجاد شده است، جزئیات پاداش فاز ۲ ایردراپ خود را برای کاربران اعلام کرده است.

اقتصاد ۱۰ میلیارد توکن در ایردراپ Blast | بازی با همستر فایده دارد ؟

این پروژه در یک پست وبلاگی اعلام کرده است که مرحله دوم پاداش کاربران، مشابه دور اول، بین Blast Points و Blast Gold تقسیم می‌شود و ۱۰ میلیارد توکن برای این منظور تخصیص داده شده است. هفته گذشته نیز ۱۷ میلیارد توکن برای پاداش‌های مرحله اول ایردراپ Blast توزیع شده بود.

این اقدام از سوی تیم Blast می‌تواند به افزایش مشارکت کاربران در این شبکه لایه ۲ اتریوم و همچنین تقویت اکوسیستم NFT کمک کند. کاربران می‌توانند با مشارکت در فعالیت‌های این پروژه، از پاداش‌های ارائه شده در فازهای مختلف بهره‌مند شوند.

پاداش‌های فاز ۲ ایردراپ بلست

نیمی از پاداش‌های مرحله دوم یا ۵ میلیارد توکن بلست برای Blast Points در نظر گرفته می‌شود. به گفته این پروژه، کاربران می‌توانند این امتیازها را بر اساس موجودی ETH، WETH، USDB و BLAST خود بدست آورند.

بلست در این پست بیان کرد:

هدف اصلی فاز ۲ حمایت از توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp) موبایل و تشویق کاربران به این برنامه‌ها از طریق برنامه بلست است.

این پروژه گفت که نیمی دیگر از پاداش‌ها به Blast Gold اختصاص خواهد یافت. برنامه‌های غیرمتمرکز بر اساس عملکرد خود در شبکه اصلی بلست و مسابقات آینده، Gold دریافت خواهند کرد.

ایردراپ فاز ۲ قرار است ۱۲ ماه طول بکشد، زیرا هدف اصلی فاز ۲ حمایت از توسعه کامل زنجیره است و ساخت زیرساخت‌های اولیه و پشتیبانی از برنامه‌های ساخته شده بر بستر آن زمان می‌برد.

بلست که توسط تیشون ریکوئره (Tieshun Roquerre)، بنیان‌گذار بلر (Blur) توسعه داده شد، در نوامبر ۲۰۲۳ با حالت دسترسی زودهنگام راه‌اندازی شد. بر اساس داده‌های دیفای لاما (DefiLlama)، ارزش کل قفل شده (TVL) در بلست در زمان انتشار به ۱.۳۶ میلیارد دلار می‌رسد.

همستر کامبت قرار است در ماه جولای باز هم سرگرممان کند!

همستر کامبت، ترند داغ اخیر در بخش ارزهای دیجیتال مبتنی بر بازی (P2E)، نگاهی گذرا به برنامه‌های آینده خود، به ویژه برای ماه جولای، به کاربران ارائه کرد.

رویداد تولید توکن و کاربرد درون‌بازی آن

وب‌سایت رسمی همستر کامبت یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های پروژه را در ماه جولای اعلام کرد و طبق آن قرار است رویداد تولید توکن (TGE) و کاربرد درون‌بازی برای آن توکن در این ماه رونمایی شود.

این بدان معناست که کاربران ممکن است در روزهای آینده شاهد دریافت رایگان توکن همستر کامبت باشند که انتظار می‌رود روی بلاکچین تون (TON) راه‌اندازی شود. البته همانطور که در مینی‌اپ این پروژه در تلگرام هم مشاهده می‌کنید، سازوکار لیست شدن در حال انجام است.

کاربران برای شرکت در دریافت رایگان، ممکن است نیاز به تکمیل وظایف بیشتری داشته باشند، همانطور که در وب‌سایت همستر کامبت ذکر شده و تقریبا همه هم می‌دانید، یکی از این وظایف، اتصال کیف پول TON کاربران به بازی همستر کامبت بود. با این حال، انتظار می‌رود کارهای بیشتری در روزهای آینده از بازیکنان این بازی خواسته شود. علاوه بر این، کاربرد درون‌بازی برای توکن، که به موارد مختلف استفاده از توکنی در اکوسیستم GameFi اشاره دارد، هم قرار است در این ماه معرفی شود؛ این امر باعث افزایش جذابیت برای کاربر شده و به نوبه خود به پروژه در جلب‌توجه قابل‌توجهی کمک می‌کند.

رسانه‌های خارجی به انتقاد مقامات ایرانی از بازی همستر کامبت واکنش نشان دادند

همزمان، به‌روزرسانی‌های سه‌ماهه سوم ۲۰۲۴، شخصیت‌ها و پوسته‌های جدید، رویدادهایی با زمان محدود، رویدادهای لایو و غیره را شامل می‌شود. علاوه بر این، این پروژه همچنین قول ارتقاء توسعه‌ای بیشتری را در سه‌ماهه چهارم داده است که باعث هیجان شرکت‌کنندگان در بازار شده است.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها