|
کدخبر: 330637

قیمت همستر کامبت مشخص شد | روز موعود فرا رسید

اطلاع از قیمت دقیق بازی همستر کامبت، این روزها به دغدغه بسیاری از کاربران بدل شده است. میلیون ها انسان در جستجوی این مسئله هستند که این بازی کلیکی محبوب، برایشان چقدر ارزش به همراه خواهد داشت. کارشناسان بازار ارز دیجیتال به این پرسش پرتکرار پاسخ دادند و به نوعی بسیارانی را از نگرانی درآوردند. برای اطلاع از این موضوع با ما همراه باشید. بازی کریپتویی همستر در کوتاه ترین زمان ممکن توانست طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کند.

اقتصاد قیمت همستر کامبت مشخص شد | روز موعود فرا رسید

کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال معتقدند که عوامل مختلفی بر نرخ قیمت همستر تأثیرگذار هستند. از جمله این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: همانند سایر ارزهای دیجیتال، نسبت میان عرضه و تقاضای همستر یکی از عوامل اصلی در تعیین قیمت آن محسوب می‌شود.

نوسانات قیمتی در کل بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند بر قیمت همستر نیز تأثیر بگذارد.

فروش همستر در صرافی‌های معتبر و شناخته‌شده، اعتماد کاربران به آن را افزایش داده و بر قیمت آن تأثیر مثبت می‌گذارد.

همستر کامبت با نماد HAM یکی از ارزهای دیجیتالی است که در پلتفرم تلگرام راه‌اندازی شده و قرار است در صرافی‌های معتبر معامله شود. این ارز در مدت زمان کوتاهی توانسته شهرت بالایی در میان کاربران به دست آورد، در حالی که بسیاری از توکن‌های مشابه چنین محبوبیتی را کسب نکرده‌اند.

همانطور که در بالا از عوامل مختلف موثر برقیمت‌گذاری همستر کامبت گفته شد، در ادامه نیز به توضیح بیشتری خواهیم پرداخت. یکی از علل اصلی که بر قیمت همستر تاثیر می‌گذارد، عرضه و تقاضای آن است.

بازی-همستر

هرچه تقاضا برای همستر بیشتر باشد، به تناسب آن شاهد افزایش قیمت آن خواهیم بود و بالعکس هرچه تقاضا کمتر شود، همستر دچار نزول قیمتی خواهد شد. این موضوع در خصوص دیگر ارزهای دیجیتالی نیز صادق است.

دومین عامل اثر گذار بر توکن همستر کامبت، پیش فروش در مراحل اولیه در برخی از صرافی‌ها خواهد بود. قیمت عرضه شده در صرافی‌ها تاثیر مستقیمی بر قیمت نهایی همستر در دیگر بازارها خواهد داشت.

از دیگر عوامل مهم، می‌توان به نوسانات بازار ارزهای دیجیتال اشاره کرد. نوسانات بازار کریپتوکارنسی‌ها می‌تواند، اثرات قابل توجهی بر عرضه و قیمت گذاری همستر بگذارد. برای مثال هر تغییرات قیمتی که بیت کوین و نات کوین در طول این مدت داشته باشند، تاثیر مستقیم و یا غیر مستقیمی بر قیمت همستر کامبت دارند.

بازی-همستر-1

قیمت‌گذاری همستر کامبت

تحلیل گران بازارهای مالی از شیوه‌های مختلف قیمت‌گذاری همستر خبر دادند. برخی از تحلیل‌گران اشاره به روش سوددهی در هر ساعت کردند. این مدل با استفاده از داده‌های گذشته و تحلیل روندهای بازار، سعی در پیش‌بینی قیمت آینده همستر دارد.

لازم به ذکر است که همستر به مرحله عرضه نهایی نرسیده و قیمت گذاری نیز نشده است. مشکل بزرگ برای کاربران عدم وجود داده‌های آماری گذشته است که بتوانند به قیمت نهایی مشابهی برسند.

قیمت همستر کامبت می‌تواند بر دیگر ارزهای دیجیتال اثر بگذارد. ابزارهای مختلفی برای پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال وجود دارد که کاربران می‌توانند با رجوع به این پلتفرم‌ها از قیمت آینده این ارز نوظهور آگاه شوند.

توکن همستر کامبت برای معاملات پیش‌بازار لیست شد

بای‌بیت ۸ ژوئیه (۱۸ تیرماه) رسماً اعلام کرد توکن #HMSTR در پلتفرم پیش‌بازار OTC این صرافی فهرست شده است. این پلتفرم این فرصت را برای خریداران و فروشندگان فراهم می‌کند تا قیمت‌ها را تعیین کرده و معاملات را با قیمت‌های ازپیش‌‎تعیین‌شده انجام دهند. معاملات HMSTR از ساعت ۱۰ صبح به وقت UTC آغاز شده است.

بای‌بیت تأکید کرده است که اضافه شدن توکن‌های HMSTR به پلتفرم پیش‌بازار فرصتی ویژه به کاربران می‌دهد تا توکن‌های HMSTR را قبل از لیست شدن رسمی برای معاملات اسپات تهیه کنند. این دسترسی انحصاری این امکان را به کاربران می‌دهد که قیمت‌های خرید یا فروش خود را زودتر قفل کنند.

منبع: خبرآنلاین
  • Ggdun ارسالی در

    کیrخورdهخاrکsکش
    چرا هدر دروغ میزنی

  • ارشیا ارسالی در

    عالی

  • آرمین غلامی ارسالی در

    من موافق ام

  • علیرضا دهقانی ارسالی در

    من قبلاً دستگاه ماین بیت کوین رو داشتم واونموقع بیست هزار دلار بود مطمئن باشید تا اخر امسال مرز صد هزار تا رو رد میکنه الان که اومده پایین عرضه زیاد شده در زمان تقاضا سیر صعودی رو طی میکنه

  • معصومه جعفری ارسالی در

    سلام.
    ببخشید این خبر الان کجاش قیمت همستر رو معلوم کردین؟

  • Asmaeil ارسالی در

    سلام من هم مستر رکو می‌فروشم

  • Light ارسالی در

    خوشم میاد درباره قیمت صحبت میکنید آخرش ه م میرسه به یه صرافی که یه هفته پیش حرف ز ده

  • ناشناس ارسالی در

    اگه نمی دانید چقدر است پس لطفا نگویید مش خص شد

  • روح الله بیگ اوغلی ارسالی در

    سلام عرض ادب
    من همستر دارم چی جو ری میتونم بفروشم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها