|
کدخبر: 331304

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت رادیاتور ۲۰۶ | فابریکی چند فروخته می شود؟

در این گزارش به بررسی قیمت انواع رادیاتور ۲۰۶ در بازار پرداخته ایم.

اقتصاد قیمت رادیاتور ۲۰۶ | فابریکی چند فروخته می شود؟

رادیاتور یکی از مهم ترین قطعات خودرو است که کاربردهای بسیار فراوانی دارد. این قطعه انواع و قیمت های متفاوتی دارد و بسته به مدل آن، قیمت بالا و پایین می شود. تعمیرگاه ها و مراکز فروش لوازم یدکی، این قطعه را عرضه می کنند و با قیمت های دلخواه به فروش می رسانند. البته این که گفته می شو دلخواه برای این است که قیمت رادیاتور در یک فروشگاه با فروشگاه خیابان کنار، تفاوت دارد. در این گزارش، به بررسی قیمت انواع رادیاتور برای ۲۰۶ پرداخته ایم که تقاضای بسیاری دارد.

رادیاتور-خودرو

رادیاتور را لوله ها و پره هایی تشکیل می دهند که عملکرد آن ها در کنار هم می تواند آب داغ موتور را خنک کند. رادیاتور ماشین را باید هر ماه چک کنید . اگر رادیات خودرو شما آب کم می‌کند امکان دارد آسیب یا خرابی در این سیستم وجود داشته باشد. تعمیر رادیاتور، هزینه چندانی ندارد و اگر خرابی کوچک در رادیاتور باشد، بهتر است آن را به یک متخصص بسپارید. اما اگر این خرابی بزرگ باشد، بهترین تصمیم این است که در اولین فرصت آن را تعویض کنید. عمر مفید این سیستم زیاد نیست و بعد از مدتی باید تعویض شود اما در ایران متاسفانه این اقدام به ندرت صورت می گیرد و اعتقاد بر این است که تا زمانی که قطعه کار می کند نباید تعویض شود.

رادیاتور-خودرو۲

این نکته را باید درنظر گرفت که رادیاتور یکی از مهم ترین قطعات خودرو است.  این قطعه را می توان مخزن آب خودرو نامید چون همیشه باید مقداری آب را در خود جای دهد.  بنابراین همیشه باید دقت کنیم که سطح آب در مخزن رادیاتور بیش از ۲ سانتیمتر پائین‌تر از دهانه مخزن نباشد. اجزای تشکیل دهنده رادیاتور عبارت اند از: مخزن رادیاتور، پمپ آب، پروانه، ترموستات، شلنگ بالا رادیاتور، تسمه پروانه و درب رادیاتور است. در جدول زیر قیمت انواع رادیاتور برای پژو ۲۰۶ را مشاهده می کنیم.

 

رادیاتور پژو ۲۰۶

قیمت

رادیاتور ۲۶ لوله

۱،۴۲۰،۰۰۰

رادیاتور ۱۶ لوله

۱،۰۷۰،۰۰۰

رادیاتور ۲۰۶ تیپ ۲

۱،۴۸۰،۰۰۰

رادیاتور ۲۰۶ تیپ ۵

۱،۷۴۰،۰۰۰

رادیاتور ۲۰۶ اتوماتیک

۱،۸۵۰،۰۰۰

رادیاتور ۲۰۶ تیپ ۱ تا ۴

۱،۳۶۲،۰۰۰

رادیاتور فابریک تیپ ۵

۱،۶۱۰،۰۰۰

رادیاتور ۲۰۶ تیپ ۲ و ۳

۱،۴۰۰،۰۰۰

رادیاتور ۲۰۶ هاچ بک تیپ ۵

۱،۶۰۰،۰۰۰

همانطور که در جدول بالا مشاهده کردید، رادیاتور یکی از کم قیمت ترین و البته مهم ترین قطعه خودرو است. درضمن این نکته را به یاد داشته باشید که همواره داخل داخل رادیاتور را چک کنید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها