|
کدخبر: 331324

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت تور چین از ایران | سفر به سرزمین چشم بادامی ها چقدر آب میخورد؟

کشور چین، با ترکیب هنرمندانه ای از سنت و مدرنیته، جذابیت منحصر به فردی را برای گردشگران به ارمغان آورده است. در هر گوشه این کشور، می توان شاهد این ادغام زیبا بود که بی شک یکی از دلایل اصلی توسعه صنعت گردشگری در چین و افزایش تورهای مسافرتی به این کشور است.

اقتصاد قیمت تور چین از ایران | سفر به سرزمین چشم بادامی ها چقدر آب میخورد؟

سفر تفریحی به چین میتواند تجربه بسیار لذت بخشی باشد. چین یک مقصد گردشگری بسیار محبوب است که با داشتن مناظر طبیعی شگفت انگیز و میراث فرهنگی غنی، گزینه ایده آلی برای سفرهای تفریحی است.در این گزارش به بررسی قیمت تور چین از ایران می پردازیم پس با ما همراه باشید.

معرفی کشور چین

کشور چین، با ترکیب هنرمندانه ای از سنت و مدرنیته، جذابیت منحصر به فردی را برای گردشگران به ارمغان آورده است. در هر گوشه این کشور، می توان شاهد این ادغام زیبا بود که بی شک یکی از دلایل اصلی توسعه صنعت گردشگری در چین و افزایش تورهای مسافرتی به این کشور است.

چین با ۱۴ همسایه، از شرق و جنوب با دریای چین شرقی، خلیج کره، دریای زرد و سایر آب های آزاد احاطه شده است. این گستردگی جغرافیایی و تنوع طبیعی، چین را به مقصدی ایده آل برای هر نوع سفری تبدیل کرده است.

کشور-چین

اگرچه مردم چین به زبان چینی سخن می گویند، اما گویش های متنوعی در سراسر این کشور وجود دارد که در برخی موارد از شهری به شهر دیگر کاملا متفاوت است. با این حال، زبان ماندارین به عنوان زبان رسمی و پرکاربرد در سراسر چین شناخته می شود. واحد پولی این کشور نیز یوان چین است، اما گردشگران می توانند از دلار نیز برای خرید استفاده کنند.

از فرودگاه بین المللی امام خمینی به فرودگاه پکن حدود ۷ ساعت پرواز زمان نیاز است. تنها دو ایرلاین ماهان و چین جنوبی مسیر پروازی به سمت چین را ارائه می دهند و اکثر پروازها به فرودگاه پکن هدایت می شوند.

بهترین زمان سفر

در هر بخش از چین با شرایط آب و هوایی متفاوتی مواجه هستیم که این تنوع در اکوسیستم باعث می‌شود فصول مختلف در نقاط گوناگون این کشور نیز متمایز باشد.

به طور کلی، بهار و پاییز دو فصلی هستند که آب و هوای معتدل دارند و به همین دلیل بهترین زمان برای سفر به چین محسوب می‌شوند. این دو فصل به دور از گرمای تابستان و سرمای زمستان، امکان لذت بردن از طبیعت زیبا و دیدار از معابد و جاذبه‌های گردشگری را فراهم می‌کنند. اما به دلیل استقبال گردشگران در این دو فصل، قیمت تورهای چین نیز بالاتر است.

زمستان نیز برای سفر به شهر گوانجو مناسب است، چرا که این شهر آب و هوای گرمی دارد و میزبان بسیاری از جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها است. همچنین قیمت تورهای چین در فصل زمستان پایین‌تر از سایر فصول است.

مقاصد گردشگری و جاذبه‌های چین

با اخذ تور پکن شانگهای، شما می توانید سفری لذت بخش را تجربه کنید. پکن، پایتخت چین، یکی از شهرهای پر جمعیت این کشور است و دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است. فرودگاه بین المللی پکن، دومین پر ترافیک ترین فرودگاه دنیا از لحاظ تعداد مسافر است. این شهر میزبان بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ و زمستانی ۲۰۲۲ بوده است.

کشور-چین-یک

در کنار پکن، شهر شانگهای نیز از جاذبه های مهم این تور است. شانگهای دارای جاذبه هایی همچون باغ یو، برج مروارید شرقی و معبد سنگ یشمی بودا است.

همچنین در این تور می توانید از دیگر جاذبه های چین همچون دیوار چین در پکن، جزیره شامیان و منطقه چایم لانگ در گوانجو، و کاخ تابستانی و سربازان سفالی چین بازدید کنید.

در مجموع، این تور پکن شانگهای فرصت بازدید از برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری چین را فراهم می‌آورد و می‌تواند سفری بسیار لذت‌بخش را رقم بزند.

نحوه اخذ ویزای چین

برای دریافت ویزای ورود به چین، مدارک مورد نیاز عبارتند از:

داشتن پاسپورت معتبر با حداقل ۶ ماه اعتبار باقی‌مانده

ارائه مدارک تمکن مالی

۲ قطعه عکس پرسنلی ۴x۶ سانتی‌متری

درخواست ویزا معمولاً در مدت زمان ۶ روز کاری بررسی و پاسخ داده می‌شود. ویزای چین معمولاً برای اعتبار ۹۰ روز صادر می‌گردد.

به علاوه، می‌توان به طور مستقیم و انفرادی در سفارت چین برای دریافت ویزا اقدام نمود.

لیست تورهای چین

در جدول زیر میتوانید قیمت برخی از تورهای چین از مقصد ایران را مشاهده کنید:

تور

مدت اقامت

حمل و نقل

شروع قیمت از ( تومان)

تور چین پکن - هانگژو - شانگهای

۱۰ شب

هوایی

۱۳۸,۰۰۰,۰۰۰

تور چین ۴ شب شانگهای + ۳ شب پکن

۷ شب

//

۱۰۵,۰۰۰,۰۰۰

تور چین (شانگهای + هانگژو + پکن)

۹ شب

//

۱۲۱,۸۰۰,۰۰۰

تور چین شنزن + گوانجو

۹ شب

//

۹۰,۰۰۰,۰۰۰

تور چین شنزن + گویلین + گوانجو

۹ شب

//

۱۱۲,۴۰۰,۰۰۰

تور لوکس چین

۸ شب

//

۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها