|
کدخبر: 331567

قیمت بیت کوین در این محدوده توقف می کند

بیت کوین فعلاً تنها ۱۲% از بالاترین رکورد قیمتی خود فاصله دارد، اما یک معامله‌گر متخصص اعتقاد دارد که این ارز دیجیتال ممکن است حداقل تا چند ماه آینده در این محدوده قیمتی باقی بماند؛ مگر اینکه تقاضا برای آن افزایش پیدا کند.

اقتصاد قیمت بیت کوین در این محدوده توقف می کند

به عقیده یک معامله‌گر، قیمت بیت‌ کوین ممکن است تا ماه سپتامبر در محدوده ۶۶,۰۰۰ دلار باقی بماند. اگر این سناریو محقق شود، سرمایه‌گذاران فرصت‌های زیادی برای انباشت بیت کوین خواهند داشت. همچنین، داده‌های آنچین نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بیت کوین در حال حاضر حاضر به فروش دارایی خود نیستند. این موضوع باعث می‌شود که با افزایش تقاضا در آینده، قیمت بیت کوین نیز افزایش پیدا کند.

شرایط فعلی قیمت بیت کوین

یک معامله‌گر کریپتو با نام مستعار امپراتور (Emperor)، در پستی در شبکه اجتماعی X در تاریخ ۲۳ جولای نوشت:

ما قرار است مدت زمان قابل توجهی را در این محدوده قیمتی بگذارنیم و توکن‌های خود را انباشت کنیم. سطح قیمت ۶۶,۰۰۰ دلار چندین بار شکسته شده و سپس به عنوان حمایت مجددا آزمایش شده است.

بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، بیت‌کوین در طول این ۳۷ روز، برای اولین بار در تاریخ ۲۰ جولای سطح مقاومتی ۶۶,۰۰۰ دلار را شکست و از آن زمان تاکنون در این محدوده قیمت باقی مانده است. در زمان نگارش این مطلب، بیت‌کوین در قیمت ۶۵,۹۳۸ دلار معامله می‌شود.

امپراتور پیشنهاد می‌کند که این دوره تثبیت قیمت، فرصتی برای تریدرهاست تا در هنگام کاهش قیمت به زیر ۶۶,۰۰۰ دلار به دنبال فرصت‌های خرید باشند.

وی در پلتفرم X نوشت:

بهترین کار این است که در زمان کاهش، در هر سطح قیمتی که با آن راحت هستید خرید کنید و تا ماه سپتامبر توکن‌های خود را انباشت کنید.

هولدرهای بیت کوین نمی‌فروشند

با این حال، آکسل آدلر (Axel Adler)، مشارکت‌کننده در کریپتو کوانت (CryptoQuant)، اشاره کرد که اخیرا سرمایه‌گذاران بیت‌ کوین فروش زیادی نداشته‌اند؛ این موضوع می‌تواند باعث رشد قیمت این دارایی شود.

آکسل آدلر در ۲۳ جولای، در یک تحلیل نوشت:

آخرین داده‌های آنچین نشان‌دهنده کاهش قابل توجهی در تعداد آدرس‌هایی است که بیت کوین‌های خود را (برای فروش) به صرافی منتقل می‌کنند. طبق این داده‌ها تعدادشان به ۲۵,۰۰۰ رسیده است که بسیار کم است.

آدلر توضیح داد که کاهش تمایل سرمایه‌گذاران به فروش بیت‌ کوین می‌تواند عرضه آن را کاهش دهد و اگر تقاضا همچنان افزایش یابد، ممکن است قیمت بیت کوین افزایش پیدا کند.

آدلر اضافه کرد:

کاهش تعداد آدرس‌های فروشنده به ۲۵,۰۰۰ عدد، یک سیگنال حیاتی است که ممکن است نشان‌دهنده تغییر در استراتژی نگهداری بیت‌کوین بین سرمایه‌گذاران باشد.

به‌نظر می‌رسد هولدرهای بیت کوین علی‌رغم نگرانی‌هایی که بازپرداخت Mt. Gox به وجود آورده، دارایی‌های خود را نگه دارند.

برخی از ناظران بازار نگران هستند که برخی از طلبکاران پس از بیشتر از ۱۰ سال انتظار برای بازیابی وجوه خود، بخواهند سود خود را برداشت کنند. با این حال، کی یانگ جو، یکی از بنیانگذاران CryptoQuant، خاطرنشان کرد که با وجود شروع توزیع، هنوز فعالیتی که نشان‌دهنده فشار فروش باشد، وجود نداشته است.

جو در پستی در ۲۳ جولای در پلتفرم X نوشت:

از آن زمان تاکنون هیچ افزایش قابل توجهی در تسلط حجم معاملات ساعتی یا خروج بیت کوین در صرافی کراکن (Kraken) وجود نداشته است.

وی افزود:

ما باید منتظر منطقه زمانی آسیا باشیم، اما این امر تاکنون یک نشانه مثبت بوده است.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها