|
کدخبر: 331769

۴ هزار میلیارد تومان در حساب دولت پزشکیان | دولت جدید پولدار شد

رئیس هیأت مدیره صندوق ملی مسکن گفت: این صندوق از لحاظ منابع در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و آماده تحویل به دولت چهاردهم است.

اقتصاد  ۴ هزار میلیارد تومان در حساب دولت پزشکیان | دولت جدید پولدار شد

رئیس هیأت مدیره صندوق ملی مسکن، محمدرضا مهدیار اسماعیلی، اظهار کرد: عملکرد این صندوق بسیار مؤثر و موفق بوده است. سازمان برنامه و بودجه، بودجه‌ای به ارزش ۲۵ هزار میلیارد تومان را برای این صندوق در سال جاری تخصیص داده است که انشاءالله به زودی وارد حساب این صندوق خواهد شد.

رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن ادامه داد: ۶ هزار میلیارد تومان از این ۲۵ هزار میلیارد تومان، تخصیصِ قطعی شده که در اختیار صندوق است و ما آن را خرج نکرده ایم و وارد عملیات خرج ما نشده است.

ورود منابع جدید به صندوق ملی مسکن

وی با اشاره به منبع دیگر بودجه صندوق ملی مسکن گفت: علاوه بر آن، بازگشت اقساط مسکن مهر سال فعلی نیز وارد صندوق ملی مسکن خواهد شد که مبلغ آن نیز از ۴ هزار میلیارد تومان فراتر خواهد بود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه به زودی بازپرداخت وام مسکن یکم شروع می شود، گفت: ما از سال ۱۴۰۳ به بعد حجم وسیعی از منابع داریم که روزانه و هفتگی به صندوق واریز و هزینه خواهد شد. بنابراین صندوق ملی مسکن از لحاظ منابع در وضعیت خیلی خوبی قرار دارد.

منبع: حیات

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها