|
کدخبر: 331770

این افراد وام ۳۵۰ میلیونی می گیرند

روستاییان قادرند با ارائه مدارک لازم، از وام مسکن روستایی بانک مسکن به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان استفاده کنند. نرخ سود این وام پنج درصد است و افراد وام‌گیر باید آن را در طول ۲۰ سال پرداخت نمایند.

اقتصاد این افراد وام ۳۵۰ میلیونی می گیرند

طرح مسکن روستایی بانک مسکن برای افرادی فراهم شده است که در شهرها با جمعیت ۲۵ هزار نفر یا روستاها ساکن هستند. دوره بازپرداخت این تسهیلات ۲۴۰ ماه می‌باشد و نرخ سود آن تنها پنج درصد است. حداکثر مبلغ قابل وام‌دهی در این طرح ۳۵۰ میلیون تومان است، و افراد بدون نیاز به سپرده و فقط با ارائه ضامن رسمی می‌توانند از این وام بهره‌مند شوند. همچنین، وام‌گیرنده نباید بدهی به بانک داشته باشد یا سابقه چک برگشتی را داشته باشد.

حال با احتساب سقف ۳۵۰ میلیون تومانی وام، نرخ سود ۵ درصدی و مدت زمان بازپرداخت ۲۴۰ ماهه، وام‌گیرنده باید در هر قسط ماهانه مبلغ سه میلیون و ۳۰۴ هزارتومان به بانک مسکن پرداخت کند. در پایان مدت سررسید اقساط نیز مجموع رقم مبلغ وام و سود به ۴۶۳ میلیون تومان خواهد رسید.

شایان ذکر است که وام‌گیرنده باید مبلغ ۱۰۰ هزارتومان نیز برای تشکیل پرونده و انجام مراحل اعتبارسنجی نیز به بانک پرداخت کند.

دریافت وام با سند ملکی چیست؟

بعضی از وام ها وجود دارند که در آن ها، افراد می توانند با ارائه ضمانت سند ملکی، وام از بانک دریافت کنند، از جمله بانکهایی که به صورت فوری به متقاضیان خود وام با سند ملکی می دهند موارد ذیل می باشند: بانک دی، بانک انصار، بانک قوامین، بانک پارسیان، بانک تجارت، بانک ملت و  غیره

منظور از دریافت وام با سند ملکی چیست؟ بانکها ضمانتی در قبال دادن وام طلب می کنند که یکی از این ضمانت ها سند ملکی است، که افراد می توانند با قراردادن آن اقدام به دریافت وام با مبالغ متفاوت نمایند، تنها ارائه سند ملکی برای دریافت وام کافی نیست و بهتر است شرایطی را رعایت نمود که در ادامه درباره آن ها توضیح داده شده است.

هر یک از بانکها برای دریافت وام روی سند خانه ، مبالغ متفاوتی را در نظر دارند که در هر بانک برای هر شخص متفاوت است، و علاوه بر این طرح ها، طرح های دیگری هم وجود دارد که افراد می توانند با توجه به شرایط و در نظر گرفتن سود و مبلغ مورد نظر، به دریافت آن اقدام نمایند.

وام-بانکی

شرایط دریافت وام با سند ملکی

دریافت وام با سند ملکی کار سختی نیست و با ارائه مدارک مورد نیاز و انجام مراحل و شرایط مخصوص هر بانک، می توان وام دریافت نمود. یکی از مزیت های دریافت وام با سند ملکی، سرعت دریافت آن است، زیرا سند ملک ضامنی معتبر است که برای ضمانت کفایت می کند.

شرایط دریافت وام با سند ملکی و نحوه ثبت نام آن، در هر بانک متفاوت است، در بعضی از بانکها حتی به سپرده گذاری نیاز ندارد، در حالی که در بانک دیگر این شرط وجود دارد، اما مهم ترین شرطی که متقاضیان رعایت می کنند و قانون تمام بانکهاست، شش دانگ بودن سند می باشد. بنابراین این سند مالکیت بهتر است کل ملک را در برداشته، و بدون هیچ مشکلی باشد و یا اینکه در رهن موسسه مالی دیگری نباشد و همچنین سند ارائه شده در یک دفتر رسمی تنظیم شده باشد.

یکی دیگر از شروط اصلی دریافت وام با سند ملکی، خوش حساب بودن سابقه متقاضی هنگام ثبت نام وام است، که نباید به بانک بدهکار باشد و یا وام تسویه نشده و یا چک برگشتی نداشته باشد، در این صورت وام به راحتی به او تعلق خواهد گرفت و همچنین از شروط دیگر این نوع وام این است که سند ملک به نام متقاضی وام باشد.

منبع: اندیشه معاصر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها