|
کدخبر: 331883

درخواست فوری فرهنگیان بازنشسته از معاون اول مسعود پزشکیان

در اولین روز اجرایی، اولین درخواست همسان‌سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته از سوی معاون اول رئیس جمهور، آقای پزشکیان، به دفتر رییس‌جمهور ارائه شد.

اقتصاد  درخواست فوری فرهنگیان بازنشسته از معاون اول مسعود پزشکیان

اولین درخواست بازنشستگان از معاون اول رئیس جمهور در زمینه تطبیق حقوق به دفتر رییس‌جمهور ارائه شد.

محمدسعید بهوندی، فرهنگی بازنشسته در این باره نوشت‌:

بر ما بازنشستگان مشمول و منتظر اجرای متناسب سازی در سه سال اخیر بی‌انصافی و بی‌مروتی رفته است که مرکب حکم‌تان هنوز خشک نشده، رک و صریح خدمتتان معروض می‌دارم.

هیچ اولویتی در بخش حق‌الناس بپای رسیدگی به این خون دلی که ما را به آن زجر داده‌اند، نخواهد رسید.

لذا اولین اقدام جنابعالی بدون فوت وقت می‌بایست آماده نمودن فرایند کار برای اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان در عمل به بند ۱ جزء ر ماده‌ی ۲۸ قانون برنامه‌ی هفتم پیشرفت باشد.

وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی و دیگر متولیان همسان سازی و متناسب سازی سازی در دولت سیزدهم از جمله؛ جناب منظور و همچنین سازمان اداری و استخدامی و حتی صندوق های بازنشستگی ذیربط به لحاظ عملکردی در این موضوع بخصوص چنان فاجعه‌بار رفتار نمودند.

که الحق در تاریخ دهها ساله‌ی اخیر کم‌نظیر است. بنابراین؛ بیشتر از این تعلل به هیچ وجه جایز نیست.    ضمناً بازنشستگان جزء اقشاری بودند که نسبت به شعارهای جناب آقای پزشکیان اعتماد نموده و اکثریت رای‌شان را بنام ایشان به صندوق انداختند و خوشبختانه ایشان نیز در ایام تبلیغات بر اساس آگاهی که از این ماجرای تلخ داشتند. بر حق قانونی بازنشستگان صحه گذاشته و نیز بر استیفای آن در دولت خویش مهر تاکید و تایید زدند و هم‌اکنون زمان وفای به عهد و قول است.

منبع: اندیشه معاصر
  • ناشناس ارسالی در

    انشاالله از این به بعد حداقل درو غ نشنوی م و رتیه بندی بازنشستگان ۱۴۰۰ و همسان سا زی را شاهد باشیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها