|
کدخبر: 332579

اختصاصی گسترش‌نیوز؛

قیمت تور آلمان در سال ۱۴۰۳ | ۹ روز سفر ۲۱۰ میلیون ناقابل

آلمان، کشوری پیشرفته با تاریخچه‌ای غنی در مرکز اروپا به شمار می‌رود. این کشور با نه کشور هم‌مرز است و یکی از پرجمعیت‌ترین کشورهای اتحادیه اروپا به حساب می‌آید. آلمان یک کشور فدرال بوده و پایتخت آن برلین است. همسایگان غربی آلمان شامل فرانسه، هلند، لوکزامبورگ و بلژیک هستند، در حالی که از سمت جنوب با اتریش و سوئیس هم‌مرز است. همچنین، لهستان و جمهوری چک همسایگان شرقی آلمان به شمار می‌روند و در شمال این کشور، دانمارک، دریای بالتیک و دریای شمال قرار دارند.

اقتصاد قیمت تور آلمان در سال ۱۴۰۳ | ۹ روز سفر ۲۱۰ میلیون ناقابل

از جمله شهرهای بزرگ آلمان می‌توان به اشتوتگارت، کلن، هامبورگ و مونیخ اشاره کرد. زبان رسمی در این کشور در تمامی ایالت‌ها، آلمانی است و مقامات فدرال نیز به طور کلی به این زبان ارتباط برقرار می‌کنند. دمای متوسط سالانه در آلمان حدود ۸ درجه سانتی‌گراد است. کمترین میانگین دما در ماه ژانویه به منفی ۵۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد، در حالی که بالاترین دما در این ماه بین ۱۷ تا ۱۸ درجه سانتی‌گراد است.

آلمان از نظر علمی و اقتصادی یکی از قدرت های جهانی محسوب می‌شود و عضو سازمان ملل، G8، ناتو و گروه پنج نیز می‌باشد. بر اساس بررسی های سال ۲۰۱۹، آلمان با ۳.۸۶ تریلیون دلار تولید ناخالص داخلی، چهارمین کشور جهان از نظر قدرت صنعتی و اقتصادی است. علاوه بر این، آلمان در سراسر جهان مقام اول را از نظر صادرات محصولات مختلف به خارج از کشور دارد؛ به طوری که بیشتر شرکت‌های آلمانی وابسته به تجارت خارجی هستند و تا یک سوم درآمد خود را از صادرات تامین می‌کنند. محصولات صادراتی آلمان در بخش های مختلفی از جمله خودروسازی، الکتروتکنیک، ماشین‌سازی و شیمی است.

آلمان علی رغم اینکه به زوج های جوان و فرزندان آن‌ها، امکانات مالی، تحصیلی و بیمه ای با کیفیتی ارائه می‌کند، اما همچنان با مشکل رشد منفی جمعیت دست و پنجه نرم می‌کند و همین عامل باعث شده است تا درهای خود را به روی متخصصان خارجی بگشاید. سیاستی که با توجه به فرصتهای شغلی فراوان و متنوع این کشور هم به نفع مهاجران است و هم به نفع حاکمیت و منافع ملی آلمان؛ در جهت اینکه همچنان بتواند قدرت اول اقتصادی-صنعتی اروپا باقی بماند.

طبیعت آلمان

دراین کشور ، مناظر طبیعی فوق‌العاده‌ای وجود دارد که با پوشش گیاهی سرسبز، تپه‌های چشمگیر و سازندهای سنگی عجیب و غریب توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. این کشور علاوه بر ثروت فرهنگی خود، مناظر طبیعی برجسته‌ای نیز دارد. هر ایالت و شهر در آلمان دارای مناظر و جاذبه‌های طبیعی منحصر به فرد خود است.

بهترین زمان برای سفر به آلمان

فصول پر ازدحام گردشگری آلمان از سایر ایام آن به راحتی قابل تمایز و تشخیص است. اوج ازدحام گردشگران در تابستان و حوالی تعطیلات سال نو میلادی، زمانی که فروشگاه‌های کریسمس دایر می‌شوند، می‌باشد. قطعا سفر کردن در این دو زمان، گرچه مزایایی دارند، اما انتخاب چندان هوشمندانه‌ای نیست! در محبوب‌ترین شهرهای توریستی آلمان مثل مونیخ و برلین هزینه‌های اقامت در هتل سر به فلک می‌کشد. همچنین هزینه‌های روزانه در سراسر آلمان در بالاترین سطح خود قرار می‌گیرند و اماکن دیدنی و محبوب آن مملو از گردشگر می‌شود. سفر در فصول کم‌گردشگر آلمان یا سفر در فواصل میان این فصول مزایایی از جمله کاهش تعداد گردشگران، کاهش قیمت‌ها و تخفیف‌های رزرو هتل را به همراه دارد.

مونیخ

 

رونق گردشگری در آلمان

اداره فدرال آلمان طی آمار جدیدی که اعلام کرد که این کشور حدود چهل میلیون گردشگر خارجی جذب کرده است شواهد نشان می‌دهد که اینترنت نقش به سزایی در توسعه صنعت گردشگری آلمان داشته است. بسیاری از گردشگران به راحتی می‌توانند از طریق سایت‌های اینترنتی آلمان، برای خرید بلیط هواپیما، قطار و رزرو هتل و اتومبیل اقدام کنند. همچنین امکان تهیه بلیط موزه‌ها و اکثر مراکز فرهنگی آلمان نیز به صورت آنلاین امکان‌پذیر است. علاوه بر این، وبلاگ‌ها و سایت‌های اینترنتی زیادی در آلمان در راستای معرفی جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، رستوران‌ها، امکان تفریحی و ... فعالیت دارند. بنابراین، گردشگران به راحتی می‌توانند با جست‌وجو شهر مورد نظر خود در موتورهای جست‌وجوگر و سایت‌های اینترنتی آلمانی، اطلاعات مورد نیاز خود را به‌دست آورند.

 در ادامه قیمت انواع تور آلمان را مشاهده خواهیم کرد:

تور آلمان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها