|
کدخبر: 332665

رونمایی از غافلگیری گوشی جدید وان پلاس | Ace ۵ جذاب تر از تصورات خواهد بود + عکس

به تازگی گزارشی منتشر شده که اعلام می‌کند سری بعدی Ace ۵ وان پلاس تا پایان سال جاری به بازار خواهد آمد. حالا گزارشی جدید در دست است که اطلاعاتی درباره ساختار اعضای جدید وان پلاس ارائه می‌دهد.

اقتصاد رونمایی از غافلگیری گوشی جدید وان پلاس | Ace ۵ جذاب تر از تصورات خواهد بود + عکس

گزارش قبلی علاوه بر ارائه توضیحاتی درباره چیپست، باتری و ویژگی‌های شارژ سریع مدل استاندارد، اعلام کرد که نسل بعدی Ace ۵ وان پلاس احتمالاً شامل دو مدل به نام‌های OnePlus Ace ۵ و Ace ۵ Pro خواهد بود.

اکنون Wisdom Pikachu یکی دیگر از افشاگران، اطلاعاتی را در مورد ساخت دستگاه فاش کرده است.

این برند اوایل سال جاری وان پلاس Ace ۳ را در سه رنگ مشکی، آبی و رزگلد روانه بازار کرد .قاب پشتی هر سه رنگ شیشه‌ای بود.

اطلاعات جدید می‌گوید که خانواده جدید وان پلاس احتمالا ساختار سرامیکی خواهند داشت. این منبع همچنین عنوان کرد که وان پلاس Ace ۵ دارای باتری با ظرفیت حدود ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

گزارش پیشین ادعا کرده بود که Ace ۵ دارای یک باتری دو سلولی ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. در واقع نسل جدید مانند نسل قبلی خود، از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی‌کند.

وان-پلاس-1

سری بعدی Ace ۵ وان پلاس ممکن است ساختار سرامیکی داشته باشد

داخل بدنه این دستگاه هم یک چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ قرار گرفته و مجهز به دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. انتظار می‌رود که اندروید ۱۵ مبتنی بر OxygenOS ۱۵  را اجرا کند.

گفته می‌شود Ace ۵ دارای یک پنل OLED ۶.۷۸ اینچی با لبه خمیده با طراحی ریز خمیدگی است. پنل ۸T LTPO وضوح ۱.۵K و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، گفته می‌شود که این دستگاه به یک نوار لغزنده هشدار نیز مجهز شده است.

به هرحال انتظار می‌رود سری آتی Ace ۵ وان پلاس با چنین مشخصاتی بتواند با ردمی کا ۸۰ که ماه نوامبر در چین عرضه می‌شود،رقابت کند.

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها