|
کدخبر: 332691

ایلان ماسک برای ترامپ فرش قرمز پهن کرد

ترامپ در یک مصاحبه زنده با ایلان ماسک، مالک شبکه اجتماعی ایکس (که قبلاً توئیتر نامیده می‌شد)، در روز سه‌شنبه دوباره ادعا کرد که در زمان ریاست‌جمهوری‌اش، ایران «ورشکسته» بود و همچنین بیان کرد که نمی‌خواهد اقدام منفی علیه ایران انجام دهد.

اقتصاد ایلان ماسک برای ترامپ فرش قرمز پهن کرد

این مصاحبه در شرایطی صورت گرفت که پس از جنایت رژیم صهیونیستی در ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، و فواد شکر، یکی از فرماندهان ارشد حزب‌الله لبنان در حومه بیروت، رژیم اسرائیل به شدت در هراس و نگرانی از احتمال حمله تلافی‌جویانه قرار دارد.

ترامپ ادعا کرد که اگر وی رئیس جمهور آمریکا بود ایران «حمله نمی‌کرد.»وی در بخش دیگری از این مصاحبه اظهار کرد: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، شی جینپینگ رئیس جمهور چین و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی را می‌شناسم. آنها در اوج بازی خود هستند.ترامپ افزود: آنها قوی، باهوش و خطرناک هستند و از کشور خودشان دفاع می‌کنند.

ماسک اندکی پس از آغاز گفت‌وگو با ترامپ اعلام کرد که این مصاحبه هدف حمله سایبری قرار گرفته و دچار نقص فنی شده است.وی در پیامی در ایکس نوشت: به نظر می‌رسد که یک حمله گسترده «محروم‌سازی از سرویس» (DDoS) قرار گرفته است.

ماسک افزود: ما مصاحبه را با شمار کمتری از شنوندگان ادامه می‌دهیم و پس از آن فورا یک نسخه ویرایش‌نشده از این مصاحبه را در پستی دیگر منتشر می‌کنیم.بسیاری از کاربران گزارش دادند که یا صدای مصاحبه را دریافت نمی‌کنند و یا به برنامه آن دسترسی ندارند.

ایلان ماسک مالک شبکه اجتماعی ایکس گفت که مصاحبه وی با دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در این پلتفرم به دلیل حمله سایبری با نقص فنی مواجه شد.

 ماسک سه‌شنبه در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: به نظر می‌رسد که یک حمله گسترده «محروم‌سازی از سرویس» (DDoS) قرار گرفته است.وی افزود: ما مصاحبه را با شمار کمتری از شنوندگان ادامه می‌دهیم و پس از آن فورا یک نسخه ویرایش‌نشده از این مصاحبه را در پستی دیگر منتشر می‌کنیم.بسیاری از کاربران گزارش دادند که یا صدای مصاحبه را دریافت نمی‌کنند و یا به برنامه آن دسترسی ندارند.

ایلان ماسک مالک شبکه اجتماعی ایکس گفت که مصاحبه وی با دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در این پلتفرم به دلیل حمله سایبری با نقص فنی مواجه شد. ماسک سه‌شنبه در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: به نظر می‌رسد که یک حمله گسترده «محروم‌سازی از سرویس» (DDoS) قرار گرفته است.

وی افزود: ما مصاحبه را با شمار کمتری از شنوندگان ادامه می‌دهیم و پس از آن فورا یک نسخه ویرایش‌نشده از این مصاحبه را در پستی دیگر منتشر می‌کنیم.بسیاری از کاربران گزارش دادند که یا صدای مصاحبه را دریافت نمی‌کنند و یا به برنامه آن دسترسی ندارند.

حساب کاربری ترامپ در توئیتر سابق در پی حمله هواداران وی به ساختمان کنگره آمریکا در ژانویه ۲۰۲۱ مسدود شد. اما ماسک وقتی در سال ۲۰۲۲ این شبکه اجتماعی را خریداری کرد، حساب ترامپ را باز کرد.

ماسک از شرکت ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت کرده است. وال استریت ژورنال ماه گذشته میلادی (ژوئیه) گزارش داد که ماسک حدود ۴۵ میلیون دلار به کارزار انتخاباتی ترامپ کمک کرده است,

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها