|
کدخبر: 332977

لحظه شماری بازار ارز دیجیتال برای پیروزی دونالد ترامپ | کامالا هریس از دور خارج شد؟

در بازار پیش‌بینی Polymarket، تعداد آرای به نفع دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، برای پیروزی در انتخابات آینده در مقابل کامالا هاریس کمی تغییر کرده است.

اقتصاد لحظه شماری بازار ارز دیجیتال برای پیروزی دونالد ترامپ | کامالا هریس از دور خارج شد؟

با نزدیک‌تر شدن به انتخابات، احتمال پیروزی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه در انتخابات، افزایش یافته است. بر اساس داده‌های Polymarket، اکنون احتمال پیروزی کامالا هاریس از حزب دموکرات ۵۱٪ است؛ در مقابل دونالد ترامپ با ۴۷٪ احتمال پیروزی.

کامالا هریس به خودش ضربه زد

در حالی که احتمال پیروزی رئیس‌جمهور سابق چند درصد کمتر از هریس است، اما از پیش ۳٪ بیشتر شده است. نامزد مورد تأیید رئیس‌جمهور، کامالا هریس، در جلسه‌ای که در روز جمعه درباره ارزهای دیجیتال داشت، با افت در محبوبیت خود مواجه شد. به نظر می‌رسد سخنرانی او حامیانش را تحریک کرده و باعث تغییر موضع برخی از آنها شده است.

در این راستا، بیل آکمن (Bill Ackman)، مدیر صندوق پوشش ریسک ۵۸ ساله آمریکایی، در شبکه اجتماعی X پستی را به اشتراک گذاشت که دولت بایدن و هریس چندین پروژه را آغاز کرده‌اند.

علاوه بر این، او به این موضوع اشاره کرد که آنها به سختی موفق به انجام تمام برنامه‌های خود شده‌اند. سپس آکمن گفت که هریس برنامه ساخت ۳ میلیون واحد مسکونی در چهار سال را دارد. آکمن معتقد است که سابقه هریس با بایدن نشان می‌دهد که او ممکن است وعده‌هایی بیش از توانش داده باشد.

ایلان ماسک (Elon Musk)، مالک شبکه اجتماعی X نیز به برنامه‌های تصاحب حق اختراع توسط کامالا هریس واکنش نشان داد. قابل ذکر است که هریس بیانیه‌ای در مورد احتمال تصاحب حق اختراع توسط دولت ارائه داده است.

در یکی از تجمع‌های خود، او اعلام کرده بود:

من حق اختراع را از آن‌ها می‌گیرم تا ما (دولت آمریکا) صاحب آن باشیم. بله، ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم! سوال این است که آیا شما اراده انجام این کار را دارید؟ من اراده انجام این کار را دارم.

گسترش موضع ترامپ در زمینه کریپتو

با این همه دشمنی نسبت به معاون رئیس‌جمهور، تعجب‌آور نیست که محبوبیت او کاهش یافته است. ترامپ با بهره‌برداری از این وضعیت، به تدریج در حال بالا رفتن از نردبان پیروزی است و ممکن است در نهایت رقبای خود را در نظرسنجی‌ها پشت سر بگذارد؛ به ویژه اگر هریس به بیان اظهارات جنجالی خودش ادامه دهد.

در حال حاضر، هر دو نامزد در مسیر مناظره در ماه سپتامبر قرار دارند و ‌آن‌طور که به نظر می‌رسد، این دو سیاست‌های متضادی در مورد کریپتو دارند. در حالی که دونالد ترامپ تیمی انتقالی با حمایت قوی از صنعت کریپتو تشکیل داده‌ است، هریس همچنان به سیاست‌های ضد کریپتویی دولت بایدن مرتبط است.

عشق ترامپ به کریپتو به خانواده‌اش نیز سرایت کرده و پسرانش در حال حاضر روی چندین پروژه کریپتو کار می‌کنند. اخیرا، پسر بزرگ او، دونالد ترامپ جونیور یک کانال تلگرام برای پروژه کریپتوی خود راه‌اندازی کرده است.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها