|
کدخبر: 333516

نیسان ایکس تریل ۲۰۲۵ آماده ورود به بازار شد | غول خودرو ژاپنی وارد ایران می شود ؟

شرکت ژاپنی نیسان از نسخه راک کریک شاسی بلند ایکس تریل ۲۰۲۵ با ویژگی‌های جذاب و موتور بهبود یافته رونمایی کرد. نیسان ایکس تریل، که در برخی کشورها به نام نیسان روگ شناخته می‌شود، به‌روزرسانی جدیدی را نسبت به مدل قبلی خود تجربه کرده و اکنون با طراحی بصری جسورانه‌ای که مخصوص علاقه‌مندان به ماجراجویی‌های خارج از جاده است، عرضه می‌شود.

اقتصاد نیسان ایکس تریل ۲۰۲۵ آماده ورود به بازار شد | غول خودرو ژاپنی وارد ایران می شود ؟

اس یو وی کامپکت روگ (Rouge) در اواخر سال ۲۰۰۷ توسط شرکت ژاپنی نیسان معرفی شد و با آغاز نسل دوم در سال ۲۰۱۳، با نام ایکس تریل به بازار جهانی خودرو عرضه گردید. در حال حاضر، این خودرو در نسل سوم خود توسط نیسان در ایالات متحده و ژاپن تولید می‌شود و برای مدل ۲۰۲۴ به‌روزرسانی شده است. نسخه جدید این خودرو که با نام راک کریک (Rock Creek) شناخته می‌شود، به عنوان مدل ۲۰۲۵ به بازار خواهد آمد.

نیسان۱

Nissan X-Trail Rock Creek با پیشرفت‌های ظاهری جسورانه‌ ای مانند نمای جلوی مشکی براق با جزئیات کرومی، ترکیب رنگ قرمز لاوا و رک روف لوله‌ای با اعضای متقاطع یکپارچه، مختص آن دسته از افرادی است که عاشق آفرودهای نه چندان دشوار هستند و این انتظار را از یک خودرو جذاب نیسان دارند. علاوه بر این، لاستیک‌های Falken Wild Peak با پهنای ۲۳۵ روی رینگ‌های ۱۷ اینچی مشکی مات عملکرد خودرو را برای مقابله با سخت‌ترین مسیرها افزایش داده است.

مشخصات فنی Nissan X-Trail Rock Creek ۲۰۲۵

نیسان-تریل

همه مدل‌های نیسان ایکس تریل ۲۰۲۵ با یک پیشرانه سه سیلندر ۱.۵ لیتری توربو VC ارتقا یافته عرضه می‌شوند که به طور مداوم نسبت تراکم خود را برای بهینه‌سازی قدرت یا کارایی بسته به نیاز راننده تنظیم می‌کند. این موتور قادر است تا ۲۰۱ اسب بخار و ۳۰۵ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. این موتور با سیستم جلو یا تمام چرخ متحرک ترکیب شده و با پنج سطح تریم شامل: S، SV، SL، Platinum و Rock Creek  عرضه می‌شود.

سیستم چهارچرخ محرک استاندارد با تجهییز به سیستم کنترل حرکت در تپه، سواری راحتی را در هنگام پایین آمدن از شیب‌های تند با حفظ سرعت ثابت فراهم می‌کند. این خودرو همچنین از فناوری پیشرفته‌ای با نام HD Intelligent Around View (نمای اطراف هوشمند) عرضه شده که در حین رانندگی با سرعت ۲۰ کیلومتر در ساعت، دید کلی از زمین را امکان‌پذیر می‌کند. وظیفه این سیستم کمک به جلوگیری از برخورد با موانع در نقاط کور راننده است.

نیسان-ایکس

فضای داخلی این خودرو با بهره گیری از صندلی‌های چرمی ضد آب، دوخت قرمز و مشکی روی داشبورد و برخی عناصر دیگر حس و حال اسپرتی را ارائه می‌کند. همچنین گرم‌کن صندلی‌های جلو و سوکت ۱۲ ولتی در صندوق عقب، شارژ بی سیم، گرم‌کن و نورپردازی داخلی LED محیطی نیز به این نسخه اضافه شده است. شایان ذکر است همه مدل‌های ایکس تریل ۲۰۲۵ به‌صورت استاندارد با سیستم Nissan Safety Shield ۳۶۰ عرضه می‌شوند که شامل ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، هشدار نقطه کور، هشدار عبور از عقب، هشدار خروج از خط، کمک نور بالا و ترمز اضطراری خودکار است.

مدل‌های Rogue SL و Platinum ایکس تریل دارای نسخه جدیدی از سیستم ProPILOT Assist ۲.۱ است. علاوه بر این، دو سطح دیگر از کمک راننده را با نام ProPILOT Assist و ProPILOT Assist ۱.۱ که مجهز به ناوبری برای تنظیم سرعت در پیچ‌ها و انتقال خطوط بزرگراه است، در مدل‌های SV و Rock Creek به صورت استاندارد ارائه شده است. یکی از نوآوری‌های اصلی در مدل‌های Rogue SL و Platinum، مانیتور سه بعدی هوشمند در اطراف است که چرخش سه‌بعدی در اطراف خودرو را امکان‌پذیر می‌کند و هنگام مانور در فضاهای تنگ، چشم‌اندازهای بیشتری را برای راننده فراهم می‌کند.

نسخه پایه این خودرو با قیمت ۳۰۶۲۰ دلار و نسخه جدید Rock Creek AWD این خودرو با قیمت ۳۵۴۲۰ دلار عرضه شده است. همچنین نسخه های SL AWD و Platinum AWD به ترتیب با قیمت ۳۷۴۹۰ دلار و ۴۰۹۲۰ دلار در دسترس قرار دارند.

شایان ذکر است شرکت نامی خودرو، به عنوان وارد کننده اصلی محصولات نیسان به ایران، نیسان ایکس تریل را به کشورمان عرضه کرده است. پیشنهاد میک‌نیم مطلب معرفی و بررسی این شاسی بلند تازه وارد که توسط تیم خودرو گجت نیوز آماده شده را مطالعه کنید.

 

 

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها