|
کدخبر: 333573

عارف : صنعت خودرو دهه ها مورد ظلم قرار گرفته | طرح پیش فروش خودرو باید جمع شود

محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور کشور گفت: مردم را نباید با وعده های پیش فروش سرکار گداشت و باید طرح های پیش فروش خودرو جمع شود.

اقتصاد عارف : صنعت خودرو دهه ها مورد ظلم قرار گرفته | طرح پیش فروش خودرو باید جمع شود

محمدرضا عارف در مراسم تکریم و معارفه وزیر صنعت، معدن و تجارت که در روز سه‌شنبه ۶ شهریورماه ۱۴۰۳ برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه حمایت‌هایی که در طول سه دهه گذشته، به ویژه از دهه ۷۰ به بعد، از صنعت خودرو صورت گرفته، به نوعی ظلم به این صنعت بوده است.

وی اظهار داشت: خودروسازان وعده‌هایی دادند و دولت‌ها هم همکاری کردند، اما نتیجه آن ارتقای کیفیت نشد و باعث حفظ وضعیت موجود و مسائلی که با آن مواجه هستیم، شد.

عارف به بهبود وضعیت بازار خودرو و افزایش تولید با کیفیت تاکید و خاطرنشان کرد: با وعده‌هایی که می‌دهیم و پیش‌فروش‌هایی که می‌کنیم مردم را سر کار می‌گذاریم. باید پیش‌فروش خودرو جمع بشود و خودرو مورد نیاز مردم را با خودرو خوب، چه داخلی و چه از طریق واردات تامین کنیم.

آئین تکریم و معارفه فرزانه صادق مالواجرد، وزیر راه و شهرسازی با حضور مسعود پزشکیان رییس جمهور عصر دیروز برگزار شد. تصاویری از فرزانه صادق در کنار رئیس جمهوری به ثبت رسیده است.

معاون اول رئیس‌جمهور افزود: امروز با پیش خرید‌ها، فرد، مصرف‌کننده نیست؛ بلکه می‌خواهد در این زمینه سرمایه‌گذاری کند و خیلی بد است که همه چیز را در این چرخه قرار دهیم. سودآوری کم در برخی زمینه‌های دیگر باعث می‌شود که سرمایه به این سمت برود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • ناشناس ارسالی در

    چرا نمیگی با وجود این لگن سازها، ظلم به مردم شده؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها