|
کدخبر: 333620

اجاره یک واحد ۵۲ متری در میدان انقلاب (۷ شهریور)

به دلیل وجود ساختارهای اداری و تجاری در اطراف میدان انقلاب، بیشتر آپارتمان‌ها برای استفاده‌های غیرمسکونی طراحی شده‌اند، اما برخی آپارتمان‌ها نیز برای زندگی خانواده‌ها ساخته شده‌اند.

اقتصاد اجاره یک واحد ۵۲ متری در میدان انقلاب (۷ شهریور)

براساس مشاهدات ما، برای خرید یک واحد مسکونی ۴۰ تا ۵۰ متری بدون امکانات و نوساز در اطراف میدان انقلاب، حداقل ۵۰۰ میلیون تومان بودجه لازم است؛ همچنین برای خرید آپارتمانی ۶۰ تا ۷۰ مترمربع با امکانات و نوساز در این منطقه، حداقل یک میلیارد تا یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان باید در نظر گرفت.

البته با این مبلغ می‌توان واحدی بزرگ‌متراژ با مساحت ۱۰۰ تا ۱۱۰ مترمربع زیربنا و قدمت بنایی بالاتر از ۳۰ سال به صورت رهن کامل در این محله اجاره کرد.

در خیابان نصرت، برای رهن کامل آپارتمانی ۶۸ متری و ۳۱ سال قدمت بنا، بدون آسانسور و پارکینگ، ۷۵۰ میلیون تومان و برای واحدی ۱۱۲ متری، ۳۱ سال عمربنا و دارای امکانات، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

برای آپارتمانی ۲۲۰ متری، با قدمت بنایی بالای ۳۰ سال و دارای امکانات در حوالی دانشگاه تهران، ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رهن کامل و برای واحدی ۱۷۵ متری با این ویزگی‌ها، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

میدان-انقلاب

منبع: اکو ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها