|
کدخبر: 333793

شوک به ثبت نام کنندگان خودرو | ایران خودرو منتظر زیر لفظی است

طبق آخرین اطلاعیه ای که شرکت ایران خودرو در هفته گذشته منتشر کرد اعلام داشت که قرعه کشی محصولات خود را که قرار بود سه شنبه ۶ شهریور انجام دهد به یکشنبه ۱۱ شهریور ساعت ۹ صبح موکول کرد. بسیاری از افراد بر این باور بودند که پس از قرعه کشی امروز نتایج آن هم اعلام می شود.

اقتصاد شوک به ثبت نام کنندگان خودرو | ایران خودرو منتظر زیر لفظی است

امروز یکشنبه یک شهریور ۱۴۰۳ روزی بود که خودروسازی ایران خودرو وعده قرعه کشی بزرگ خود را داده بود.براساس جدیدترین اطلاعات بدست آمده امروز نباید منتظر اعلام نتایج باشیم. نتایج قرعه کشی امروز اعلام نمی شود و احتمالا در چند روز آینده شاهد اعلام نتایج این قرعه کشی خواهیم بود.

هفته گذشته بود که ایران خودرو اعلام کرد فرآیند قرعه کشی ایران خودرو ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۱۱ شهریور ماه برگزار می شود البته در اطلاعیه اخیر ایران خودرو هم بیان شده بود که پس از قرعه کشی و تعیین مشتریان منتخب بر اساس ظرفیت فروش، استعلام از نهادهای ذی‌ربط از جمله ثبت احوال، فراجا و… و تایید شرایط متقاضیان در طرح‌های مختلف فروش، انجام و فراخوان واریز وجه آغاز می‌شود. گویا اخذ استعلام های مربوط به قرعه کشی زمانبر است و به همین دلیل نتایج دیرتر مشخص می شود.

ایران-خودرو

در عرضه اخیر خودروهایی نظیر تارا اتوماتیک، تارا دنده دستی، سورن پلاس XU7P، رانا پلاس، پژو ۲۰۷ تیو ۳، پژو ۲۰۷ دنده دستی، هایما S5، هایما ۷X، هایما S7 پلاس، لونا GRE، بستیون NAT و ری را ثبت نام شدند. این خودروها در قالب فروش فوری و پیش فروش و در طرح های عادی، خودروهای فرسوده و مادران به عرضه می رسند. در ادامه می توانید ویدیو مربوط به مقایسه ری را، جدید ترین محصول ملی با ام وی ام X55 پرو را مشاهده کنید.

پیش از این قرار بود،  طبق برنامه ریزی های صورت گرفته امروز ۱۱ شهریور روز قرعه کشی ایران خودرو است.این قرعه کشی ساعت ۹ صبح در حضور تعدادی از نمایندگان نهاد های نظارتی انجام و تعیین تکلیف شود. 

ایران خودرو اعلام کرد پس از برگزاری قرعه‌کشی در روز یک‌شنبه ۱۱ شهریورماه، متقاضیانی که مطابق با ظرفیت فروش در قرعه‌کشی پذیرفته می‌شوند، به مرور تا پایان سال بر اساس نوع روش فروش (فوق العاده یا پیش فروش) برای انعقاد قرارداد فراخوان خواهند شد.

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مراسم قرعه‌کشی محصولات ایران‌خودرو فردا یکشنبه ساعت ۹ ، با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می‌شود.

پس از قرعه‌ کشی و تعیین مشتریان منتخب براساس ظرفیت فروش، استعلام از نهادهای ذی‌ربط از جمله ثبت احوال، فراجا و... و تایید شرایط متقاضیان در طرح‌های مختلف فروش، انجام و فراخوان واریز وجه آغاز می‌شود.

البته مسدودی وجه برای ثبت‌نام اولیه بوده و متقاضیان دغدغه‌ای نسبت به احتمال حذف از فرآیند قرعه‌کشی به دلیل برداشت از حساب از روز پنجم شهریورماه نداشته باشند.

پس از قرعه‌ کشی و تعیین مشتریان منتخب براساس ظرفیت فروش، استعلام از نهادهای ذی‌ربط از جمله ثبت احوال، فراجا و... و تایید شرایط متقاضیان در طرح‌های مختلف فروش، انجام و فراخوان واریز وجه آغاز می‌شود.

مشتریان در فروش فوق العاده، به مدت ۱۰ روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

مراسم قرعه‌کشی به صورت مستقیم از سایت ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

 

منبع: تجارت نیوز
  • زکیه جمعه بافقی ارسالی در

    برنده شدن ماشین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها