|
کدخبر: 333918

گرانترین ماشین دنیا از پراید هم ارزانتر شد | این رولز رویس به ایران می آید؟

چینی ها در چند سال اخیر در صنعت خودروسازی ‍‍پیشرفت های خوبی را تجربه کرده اند.این دست آورد ها و تجربه ها حالا تا جایی پیش رفته است که می توانند انواع خودروهایلوکس دنیارا در کشورشان تولید کنند تا جایی که فقط از نظر ابعاد متفاوت هستند.

اقتصاد گرانترین ماشین دنیا از پراید هم ارزانتر شد | این رولز رویس به ایران می آید؟

خودروهای چینی در پنج سال اخیر پیشرفت چشمگیری در زمینه کیفیت ساخت، طراحی و فناوری داشته‌اند. با این حال، هنوز هم خودروهای عجیبی در چین وجود دارند. امیرمسعود عابدین_ احتمالاً تصاویری از برخی از این خودروهای عجیب و غریب چینی را در فضای مجازی مشاهده کرده‌اید؛ خودروهایی که در واقع نسخه‌های تقلبی و فیک از برندهای معتبر جهانی هستند و با قیمت‌های بسیار پایین و ابعاد کوچک به فروش می‌رسند. به‌تازگی در یک رویداد در چین، دو مدل جدید از این نوع خودروها که بر اساس طراحی‌های رولزرویس و مرسدس بنز ساخته شده‌اند، به نمایش درآمده‌اند.

رولز-رویس-چینی

نسخه مینی رولزرویس گوست شاید جذاب‌ترین خودرو باشد. درست مانند یک رولزرویس واقعی، این خودروی کوچک دارای جلوپنجره بزرگ با روکش کرومی است، اگرچه فاقد مجسمه متحرک معروف این خودروساز است. در دو طرف جلوپنجره، چراغ‌هایی شبیه به چراغ‌های رولزرویس گوست قرار گرفته‌اند، اما درخشش آبی آن‌ها باعث می‌شود تا ارزان به نظر برسند.

خودروسازی-چینی

در کناره‌های خودرو مواردی مانند دستگیره‌های درها و همچنین نوع باز شدن آن‌ها نیز از رولزرویس الهام گرفته شده است.

جالب اینجاست که مدل مرسدس‌بنز S کلاس میباخ نیز با نمای جلویی متفاوت در این رویداد حضور داشته است. چراغ‌های جلو، جلوپنجره و ورودی‌های هوای مرسدس‌بنز در سپر جلو دیده می‌شوند.

در فضای داخلی این خودروها دو صفحه‌نمایش متصل‌به‌هم، یک سیستم نورپردازی محیطی و دریچه‌های تهویه مطبوع دایره‌ای نیز وجود دارد که به‌وضوح از موارد استفاده شده توسط مرسدس الهام گرفته شده است.هیچ جزئیاتی درباره قوای محرکه این خودروها وجود ندارد، اما طبق گزارش‌ها، هر کدام با قیمتی کمتر از ۲۰۰۰ دلار (۱۲۰ میلیون تومان) در دسترس هستند.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها