|
کدخبر: 334360

زمان واریز وجه برندگان قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد

در قرعه کشی که اخیرا ایران خودرو برگزار کرد متقاضیان باید در حساب وکالتی خودرو مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان را به صورت علی الحساب مسدود می کردند. از مبلغ مسدود شده در حساب های وکالتی ثبت نام کنندگان بعد از اتمام فرصت ثبت نام رفع توقیف می شد و افرادی که در این قرعه کشی ثبت نام کرده بودند می توانستند پول خود را برداشت کنند ، و مانعی برای این کار وجود نداشت.

اقتصاد زمان واریز وجه برندگان قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد

ایران خودرو از ابتدا قرار را بر این گذاشت تا افراد بعد از انجام و مشخص شدن نتایج قرعه کشی مقدار وجه لازم برای ثبت نهایی خودرو مورد نظر را در صورت برنده شدن واریز کنند. افرادی که در این قرعه کشی نوع فروش فوق العاده را انتخاب کرده اند باید کل مبلغ را یکجا واریز کنند و خودرو را بدون تغییر قیمت ۹۰ روزه تحویل بگیرند.

کسانی هم که خودرو را به صورت پیش فروش ثبت نام کرده بودند زمان تحویل خودرو مورد نظر ، باید قیمت روز خودرو را پرداخت کنند.حال با این تفاسیر ایران خودرو زمان و مهلت واریز وجه را برای هر دو گروه تعیین کرده است ونوبت واریز وجه از طرف متخبان شده است. با ما همراه باشید.

افرادی که نامشان در قرعه کشی روز شنبه اعلام شده است و در حال حاضر در این دوره از قرعه کشی به تفکیک محصولات نام این متقاضیان روی سایت ایران خودرو قابل مشاهده است ، ضمن اینکه برای آن ها پیامک اطلاع رسانی نیز ارسال می شود تا از زمان اولویت بندی خود مطلع شوند.

ثبت نام کنندگان در این قرعه کشی می توانند به بازکردن سایت شرکت ایران خودر ، در قسمت اعلام نتایج قرعه کشی از نتایج این لاتاری و رنده شدن یا عدم تخصیص خود بر اساس محصول انتخابی ازلاع پیدا کنند.این نتایج در صفحه کاربری مشتریان هم قابل رویت می باشد.

لازم به ذکر است که زمان تحویل خودرو توسط آبی های جاده مخصوص در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۳ نیز تعیین شده است.فروش فوق العاده در طرح اخیر ایران خودرو بدین صورت است که متقاضی پس از واریز وجه انعقاد قرارداد با ایران خودرو  محصول مورد نظر را ۹۰ روزه تحویل می گیرد و در روش پیش فروش ، باید متناسب با نوع خودروی انتخابی ، زمان  تعیین شده برای تحویل به متقاضی  از چهار تا شش ماه پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد است.(مصوبه ۴۷۳ و۵۶۳ شورای رقابت در این خصوص رعایت خواهد شد).. 

در ادامه شرایط واریز وجه برندگان قرعه کشی ایران خودرو را مشاهده می‌کنید:

واریز-وجه

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها