|
کدخبر: 334366

رسمی | زمان رونمایی از وان پلاس ۱۳ مشخص شد

ویژگی های محصول جدید وان پلاس، یعنی وان پلاس ۱۳ بیانگر آن است که روزهای درخشانی در انتظار این برند خواهد بود.

اقتصاد رسمی | زمان رونمایی از وان پلاس ۱۳ مشخص شد

وان پلاس یکی از نخستین برندهایی خواهد بود که گوشی‌های پرچم‌دار خود را با تراشه جدید کوالکام، اسنپدراگون ۸ نسل ۴، عرضه می‌کند. مدل وان پلاس ۱۳، پرچم‌دار بعدی این برند چینی خواهد بود که پس از برگزاری رویداد Summit ۲۰۲۴، از تاریخ ۳۰ مهر تا ۲ آبان، به بازار چین معرفی خواهد شد.

«لوئیس لی»، مدیر وان پلاس در چین، با انتشار پستی در پلتفرم ویبو، اعلام کرد وان پلاس ۱۳ ماه میلادی بعدی عرضه خواهد شد. از طرفی، وان پلاس اعلام کرده از نسل دوم نمایشگرهای پیشرفته شرکت چینی «BOE» با نام BOE X۲ در دستگاه‌های بعدی خود استفاده خواهد کرد.

وان_پلاسگ

مشخصات احتمالی وان پلاس ۱۳

پرچم‌دار جدید وان پلاس نمایشگر ۶.۸ اینچی OLED با پشتیبانی از فناوری LTPO، رزولوشن ۲K، رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و حسگر زیر نمایشگر اولتراسونیک خواهد داشت. همچنین گواهی احتمالی IP۶۸/۶۹ وان پلاس ۱۳ را در برابر آب و گردوغبار مقاوم می‌کند.

ماژول بدنه پشتی گوشی احتمالاً ۳ دوربین را با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل در خود جای می‌دهد: دوربین اصلی LYT-۸۰۸ با پشتیبانی از OIS، دوربین اولتراواید و دوربین تله‌فوتو IMX۸۸۲ با زوم اپتیکال سه‌برابری.

همان‌طور که گفتیم، اسنپدراگون ۸ نسل ۴ قدرت پردازشی این گوشی را تأمین می‌کند؛ تراشه‌ای که ظاهراً با آدرنو ۷۵۰ عملکرد گرافیکی قوی‌تر و بهره‌وری انرژی بالایی خواهد داشت. OnePlus ۱۳ احتمالاً انرژی خود را از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌کند و با پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۰۰ وات و بی‌سیم ۵۰ وات، در مدت کوتاهی شارژ می‌شود.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به حضور موتور لمسی ۰۹۱۶T اشاره کرد؛ این موتور لرزشی مخصوصاً برای ارائه بازخورد لمسی و لرزشی در دستگاه‌های الکترونیکی طراحی شده است. انتظار می‌رود نسخه پایه این گوشی با قیمت ۷۹۹ دلار به فروش برسد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها