|
کدخبر: 334451

آمار اخراجی های سازمان امور مالیات مشخص شد + جدول

در سال ۱۴۰۲، ۳۱۶ نفر از کارکنان سازمان امور مالیاتی بازنشسته و ۸۶ نفر از این سازمان اخراج شده‌اند. همچنین، ۸ نفر از نیروهای این سازمان در سال ۱۴۰۲ با انفصال دائم از خدمت روبرو شده‌اند.

اقتصاد آمار اخراجی های سازمان امور مالیات مشخص شد + جدول

بر اساس گزارش سازمان امور مالیاتی درباره آمار کارکنانی که از این سازمان در بازه زمانی ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۲ خارج شده‌اند، در مجموع ۱۰ هزار و ۴۳۹ نفر از این سازمان جدا شده‌اند.

در این بازه ۱۸ ساله در مجموع ۷ هزار و ۸۷۵ نیرو بازنشسته، ۴۹۸ نیرو اخراج، ۲۸۸ نیرو استعفا، ۴۵۱ نیرو بازخرید، ۷۲ نیرو با انفصال دائم مواجه شدند. همچنین ۷۹۱ نیرو از این سازمان منتقل و ۴۶۴ نیرو نیز فوت کردند.

در سال ۱۴۰۲ نیز ۳۱۶ نیروی سازمان امور مالیاتی بازنشسته و ۸۶ نیروی این سازمان اخراج شده‌اند. ضمن اینکه ۸ نیروی این سازمان در سال ۱۴۰۲ با انفصال دائم از خدمت مواجه شده‌اند.

با توجه به آمارهای ارائه شده، تا پایان سال ۱۴۰۲، تعداد نیروی انسانی سازمان امور مالیاتی (شامل کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی) تعداد ۲۷ هزار و ۵۳۸ نفر است.مالیات ,

دستور سازمان مالیاتی برای وصول فوری مالیات

بر اساس اطلاعیه سازمان امور مالیاتی کشور، پس از پایان مهلت بخشودگی جرایم و بدهی‌های مالیاتی (۲۵ شهریور ماه)، تمام ادارات امور مالیاتی نسبت به وصول بدهی‌های قطعی مالیاتی اعم از اصل و جرایم متعلقه با استفاده از ابزارهای قانونی اقدام خواهند کرد.

در این اطلاعیه آمده است که با توجه به تسهیلات در نظر گرفته شده مبنی بر تفویض اختیار بخشودگی صد درصدی جرایم مالیاتی به ادارات کل امور مالیاتی، مودیانی که دارای بدهی مالیاتی قطعی شده می‌باشند حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۶/۲۵ فرصت دارند با پرداخت بدهی مالیاتی خود از تسهیلات برای بخشودگی جرایم تا صد درصد بهره‌مند شوند.

بدیهی است پس از تاریخ فوق ادارات امور مالیاتی در راستای قوانین و مقررات مالیاتی نسبت به وصول بدهی‌های قطعی مالیاتی اعم از اصل و جرایم متعلقه با استفاده از ابزارهای قانونی اقدام خواهند نمود.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها