|
کدخبر: 334635

گزارش اختصاصی گسترش نیوز:

قیمت طلا ۱۸ عیار، سکه و انس جهانی در ۲۴ شهریور | بازار طلا به کدام سمت می رود؟

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار در تاریخ ۲۴ شهریور به جزئیات زیر اعلام شده است. همچنین، تغییرات قیمت انواع سکه و انس جهانی نیز در این مطلب قابل مشاهده است. همان طور که شاهد هستیم قیمت طلا و سکه در شهریور ماه روند صعودی به خود گرفته است و قیمت انواع سکه را نیز تحت اشعاع قرار داده است.

اقتصاد قیمت طلا ۱۸ عیار، سکه و انس جهانی در ۲۴ شهریور | بازار طلا به کدام سمت می رود؟

قیمت طلا و انواع سکه در تاریخ ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ طبق اطلاعت زیر اعلام شد. امروز، سه‌شنبه، قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار  در بازار به ۳ میلیون و ۶۶۲ هزار تومان رسیده است. همچنین، قیمت هر سکه امامی ۴۳ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان و قیمت هر سکه بهار آزادی ۳۸ میلیون و ۶۱۵ هزار تومان در بازار خرید و فروش تعیین شده است.

امروز ۱۴ سپتامبر در بازارهای جهانی، قیمت هر انس طلا به ۲۵۱۳ دلار رسیده است.

جدول قیمت طلا و سکه در ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

سکه

 

پیش بینی قیمت طلا و سکه در شهریور ماه

قیمت طلا و سکه در پنج روز معاملاتی هفته سوم شهریور با افزایش محدود بازدهی به پایان رسید. در همین حال، قیمت دلار با کاهش بازدهی هفته اخیر را به پایان رساند و بازدهی اونس جهانی طلا نیز پنج دلار کاهش یافت. روند صعودی بازار طلا به دلیل افزایش محدود تقاضا ناشی از پایان ماه صفر و آغاز فصل عروسی و جشن‌ها اتفاق افتاد.

در روز جمعه، هنگامی که بازارهای داخلی بسته بودند، قیمت جهانی طلا بیش از ۱۱ دلار افزایش یافت و با این رشد، رکورد تاریخی جدیدی را ثبت کرد. از سوی دیگر، سیاست‌گذاران در بازار ارز به دنبال تثبیت قیمت دلار در بازار آزاد و افزایش تدریجی قیمت دلار حواله هستند تا به این ترتیب نرخ ارز را یکسان‌سازی کنند. اگر این سیاست ادامه یابد، ممکن است قیمت دلار در هفته‌های آینده در محدوده‌های مشخصی ثابت بماند. در حالی که کارشناسان اقتصادی بر تأثیر بیشتر قیمت طلا و سکه از دلار تأکید دارند، به نظر می‌رسد که بازار طلا در هفته آینده نوسانات شدید افزایشی نخواهد داشت.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها