|
کدخبر: 334649

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت روز انواع ارز ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ | یورو گران شد

در این گزارش، با رصد دقیق بازار، قیمت انواع ارز را جمع‌آوری کرده‌ایم. هدف ما این است که شما را از آخرین نرخ‌ها آگاه کنیم و اطلاعات دقیقی درباره تغییرات بازار ارز ارائه دهیم. با ما همراه باشید تا به‌ روزترین قیمت‌ ها را بررسی کنیم.

اقتصاد قیمت روز انواع ارز ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ | یورو گران شد

قیمت دلار امروز در صرافی بانک ملی ایران اعلام شد.بر این اساس، قیمت خرید دلار آمریکا ۴۸,۸۹۰ تومان تعیین شده است.

در معاملات امروز (شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل، به قیمت ۴۹ هزار و ۳۸۴ تومان و حواله دلار به قیمت ۴۵ هزار و ۸۵۳ تومان معامله می‌شود.

همچنین، قیمت یورو در بازار آزاد ۶۵,۸۳۰ تومان گزارش شده است.دلار نیز به محدوده ۵۹.۷۵۰ تومان رسید. در جدول زیر می توانید قیمت انواع ارز در بازار را مشاهده کنید.

ارز(2)

پیش بینی قیمت دلار

با توجه به اظهارات متفاوت کارشناسان و ابهامات موجود در سیاست‌گذاری برای اجرای ارز تک‌نرخی، به نظر می‌رسد نهاد تصمیم‌گیر فعلاً قصد دارد با ارزپاشی مانع از رشد قیمت دلار و پیشروی در کریدور ششم شود. در همین حال، اخباری از برگزاری نشست شورای حکام درباره فشار بر ایران برای شفاف‌سازی اقدامات هسته‌ای نیز به گوش می‌رسد.

آمریکا و تروئیکای اروپا در بیانیه‌ای مشترک در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادعا کردند که ایران باید تعهدات پادمانی خود را به‌طور کامل و بدون تأخیر اجرا کند.

با این وجود، به نظر می‌رسد در هفته پایانی شهریور، با توجه به سیاست تثبیت قیمت دلار و کاهش تأثیر بازار ارز از اخبار و رویدادهای سیاسی، روند رنج برای قیمت دلار قابل پیش‌بینی خواهد بود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها