|
کدخبر: 334792

اختصاصی گسترش نیوز

راهنمای کامل تور روسیه | سفر به قلب تزارها چقدر پول می خواهد؟ +جدول قیمت

روسیه پهناورترین کشور جهان و همچنین یکی از همسایه‌های ایران محسوب می‌گردد و از این رو روسیه برای گردشگران و مسافران تور روسیه که به جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی علاقمند هستند و همچنین کسانی که عاشق ماجراجویی در دل طبیعت‌های وحشی بوده می‌توان بهترین گزینه باشد. در این گزارش، قیمت انواع تور روسیه ۱۴۰۳ را مشاهده کنید.

اقتصاد راهنمای کامل تور روسیه | سفر به قلب تزارها چقدر پول می خواهد؟ +جدول قیمت

کشور روسیه از لحاظ جغرافیایی درست در آسیای شمالی و اروپای خاوری قرار دارد. این کشور در مرزهای آبی با دریای خزر، دریای سیاه و دریای بالتیک مرز آبی مشترکی دارد؛ همچنین روسیه پهناور و بزرگ، دارای مساحت ۱۷,۰۷۵,۴۰۰ کیلومتر مربع بوده است و طبق آمار شماری که در سال  ۲۰۱۸ میلادی انجام گرفته شده است، حدود ۱۴۴,۵۲۶,۶۳۶ نفر در این کشور سکونت دارند.

در ادامه، بیش‌تر مردم روسیه مسیحی هستند، ولی ادیان دیگری همچون (اسلام، یهودیت و بودا) نیز پیروانی دارند. لازم است بدانید با اینکه روسیه وسیع‌ترین کشور جهان شناخته می‌شود اما پایین‌ترین نرخ جمعیت را داراست.

در خصوص فرهنگ روسیه باید گفت که از نظر ادبیات بسیار غنی و پربارند و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که در قرن ۱۹ با نویسندگانی مثل تولستوی، داستایوسفکی، پوشیکن و … استارت خورد. در ضمن در روسیه ۱۶۰ قوم و نژاد و ۱۰۰ زبان متفاوت وجود دارد که همین موضوع باعث فرهنگ غنی در این کشور منحصر به فرد شده است.

شاید جالب باشد بدانید که یکی از مشخصات مردم روسیه روحیه سرد و خشک مانند آب و هوای‌شان است با این حال مردمانی میهمان دوست و بسیار مهربان هستند که قطعا سفر با تور روسیه می‌تواند برای شما تجربه جالبی باشد.

توجه داشته باشید که فرهنگ و آداب و رسوم مردم روسیه به شدت به چشم می‌خورد و شما را متوجه خود می‌سازد، در واقع شما گردشگران روسیه باید این سرزمین جادویی را مانند یک مقصد گردشگری پهناور و مجموعه‌ای از چند فرهنگ و جاذبه‌‌های متفاوت ببینید.

در ضمن سفر به نقاط مختلف دنیا و کسب تجربه‌های هیجان‌انگیز یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌هایی است که افراد دوست دارد در زندگی‌شان انجامش دهند، از این رو داشتن اطلاعات مهم و کافی درباره جاذبه‌ها و خود آن کشور بسیار مهم و اساسی خواهد بود. همچنین چشم‌اندازی نسبت به آب و هوا و مناطق گردشگری و امکانات آن‌ها از جمله نیازهایی است که باید قبل از سفر در اختیار داشته باشید.

قیمت تور روسیه

روسیه یک مقصد گردشگری خاص و پرطرفدار در دنیا است. جایی برای کسانی که به دیدن طبیعت وحشی، معماری‌های باشکوه و البته جلوه‌های بی نظیر فرهنگی و ادبی علاقه دارند. اقلیم آب و هوایی این کشور و یخبندان‌های طولانی باعث می‌شود مدت زمان مناسب برای برگزاری تور کم‌تر و به تبع آن، هزینه‌ها کمی بیش‌تر باشد.

قیمت تور روسیه به مسائل مختلفی بستگی دارد مثلا در هنگام برگزاری جشن‌ها و فستیوال‌های بزرگ آن، فصول خوش آب و هوا، تعطیلات و امثال این‌ها، قیمت تور روسیه بیش‌تر می‌شود. مسئله درجه کیفی هتل و پرواز را هم باید در نظر بگیرید؛ ایرلاین‌های خارجی و کلاس‌های پروازی بالاتر، قیمت‌های بیش‌تری برای شما رقم خواهد زد و هر چه تعداد ستاره‌های هتل بیش‌تر باشد، قیمت تور هم به نسبت افزایش می‌یابد.

به صورت کلی در حال حاضر برای سفر به روسیه باید اندازه یک تور متوسط رو به بالا بودجه در نظر بگیرید و نیز در مورد ایام عید و تابستان قیمت‌ها کمی افزایش می‌یابد. 

تور ارزان روسیه

معمولا در زمستان و موقع یخبندان‌های طولانی، تورهای روسیه به صورت موقت تعطیل می‌شوند. بنابراین نمی‌توانیم توصیه کنیم در وقت‌هایی که آب و هوا چندان مساعد نیست تور ارزان بخرید و راهی شوید.

البته باز هم در زمان مهم‌ترین فستیوال‌های روسیه یا تعطیلاتی مثل نوروز یا تابستان، قیمت‌ها بیش‌تر می‌شوند و به همین دلیل اگر می‌خواهید تور ارزان‌تری خریداری کنید، بهتر است از سفر در این زمان‌ها چشم پوشی کنید.

نکته دیگر انتخاب هتل و پرواز است. هتل‌های سه ستاره و ایرلاین‌های ایرانی را انتخاب کنید تا سفر ارزان‌تری را داشته باشید و در آخر توجه داشته باشید که تور ارزان روسیه بر اساس بهترین کیفیت و خدمات متغییر می‌باشد و این را هم بدانید که کیفیت و قیمت تور روسیه اولین اولویت سلام پرواز می‌باشد.

تور لحظه آخری روسیه

برای پیدا کردن تورهای لحظه آخری، باید حواس تان را کاملا جمع کنید. گاهی اوقات آژانس‌ها پیشنهادها یا آفرهای خاصی را برای مسافران در نظر می‌گیرند که این اتفاق معمولا وقتی اتفاق می‌افتد که پروازی را چارتر کرده باشند یا به هر دلیلی تعداد متقاضیان سفر کم شده باشد. در این صورت آژانس‌های مسافرتی و موسسات گردشگری قیمت‌های خود را کاهش می‌دهند تا بتوانند مسافران بیش‌تری جذب کنند.

البته در چنین شرایطی دیگر زمان زیادی برای آمادگی قبل از سفر و اخذ ویزا نخواهید داشت و باید عجله کنید اما در عوض، هزینه‌های کم‌تری را پرداخت خواهید کرد.

بهترین زمان سفر به روسیه

برای سفر به کشور روسیه بسیار مهمه با آب و هوای روسیه آشنا شوید و در فصل مناسبی سفر کنید، در برخی از ماه‌های سال اقامت در این شهر بسیار سخت و بسیار جان فرساست اما اگر آب و هوای این کشور را در تاریخ‌های مختلف بشناسید می‌توانید سفری عالی را تجربه کنید.

ماه‌های تیر و مرداد که گرم‌ترین ماه‌های سال در روسیه هستند، بهترین زمان سفر تابستانه به این کشور است. ضمنا زمستان‌های روسیه هم فوق‌العاده ‌و زیبایند؛ چرا که روزهایی را می‌بینید که برف جلوه‌ای فوق‌العاده به همه‌ چیز و شهر می‌بخشد که شما را مسحور خود می‌کند.

همچنین روزهای پایانی اکتبر که برابر است با ماه مهر مصادف با بارش‌های اولیه برف و ماه‌های مارس و آوریل برابر با اوایل اسفند تا اوایل اردیبهشت (آب شدن برف‌‌های زمستانی) برای سفر مناسب نبوده و در این روزها پیاده‌ روی در خیابان‌ها تقریبا غیرممکن و خطرناک است و برف‌های آب شده به همه جا نفوذ می‌کنند.

در صورتی که مایل به تجربه این سفر شگفت انگیز هستید، میتوانید قیمت های درج شده در جدول زیر را مشاهده کنید:

تور مدت اقامت قیمت تور

تور سن پترزبورگ + مسکو ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

۷ شب

شروع قیمت از :

۴۷,۹۹۰,۰۰۰ تومان

تور مسکو و سن پترزبورگ ۲۹ و ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ۷ شب و ۸ روز ۳۹,۹۹۰,۰۰۰ تومان
تور مسکو سن پترزبورگ ۹ روز

شروع قیمت از

۵۹,۹۹۰,۰۰۰ تومان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها