|
کدخبر: 334871

شرایط فروش خودرو هاوال هیبریدی شهریور۱۴۰۳ اعلام شد | فرصت خرید این خودرو را از دست ندهید

جزئیات طرح فروش خودروهای وارداتی هاوال H6 هیبریدی و کوراندو توسط شرکت بهمن موتور اعلام گردید. این طرح به‌طور ویژه برای متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی در نظر گرفته شده است.

اقتصاد شرایط فروش خودرو هاوال هیبریدی شهریور۱۴۰۳  اعلام شد | فرصت خرید این خودرو را از دست ندهید

شرکت BM Cars از بهمن موتور، مسئولیت واردات دو خودرو از هاوال H6 کوراندو به کشور را برعهده داشت و در دوره‌های پیشین فروش خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه مخصوص، طرح فروش خودروهای وارداتی هاوال H6 هیبریدی و کوراندو را اعلام کرده بود. بدین‌وسیله به اطلاع متقاضیان این دو خودرو می‌رسانیم که امکان تکمیل وجه و نهایی‌سازی ثبت‌نام مهیا شده است. لازم به ذکر است که قیمت هاوال H6 هیبریدی و کوراندو در این طرح فروش قطعی است و شرایط فروش نیز در دسته فروش فوق‌العاده قرار دارد. جزئیات شرایط فروش کوراندو و هاوال H6 هیبریدی را در ادامه مطلب دنبال کنید.

هاوال۱

جزئیات طرح فروش خودروهای وارداتی هاوال H6 هیبریدی و کوراندو

شرکت بی ام کارز با ارسال بخشنامه‌ای به اطلاع نمایندگی مجاز فروش و متقاضیان اولویت‌بندی شده توسط وزارت صمت در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی رساند که امکان تکمیل وجه و نهایی‌سازی ثبت‌نام دو خودرو وارداتی هاوال H6 هیبریدی و کوراندو مهیا شده است. این طرح به صورت فوق‌العاده و با قیمت قطعی است.

پیرو اطلاعیه این شرکت، متقاضیانی که در زمان ثبت‌نام ۵۰ درصد مبلغ اصلی خودرو را به عنوان علی‌الحساب واریز کرده، می‌توانند برای تکمیل وجه خودرو به صورت اینترنتی از ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه، ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه، ۵ مهر ۱۴۰۳ به سایت فروش این شرکت به نشانی https://bahman.iranecar.com/bmcars/ مراجعه کنند. لازم به ذکر است که این مدت به هیچ‌عنوان تمدید نخواهد شد.

مشخصات فنی هاوال H6 هیبریدی

هاوال H6 هیبرید محصول سال ۲۰۲۱ است و سومین نسل از خانواده سری H6 در تولیدات گروه گریت وال موتور به حساب می‌آید. این خودرو برای بازار ایران با قوای محرکه برقی-بنزینی یا هیبرید عرضه می‌شود. بر این اساس یک موتور بنزینی ۴ سیلندر توربوشارژ به حجم ۱.۵ لیتر و با قدرت ۱۴۷.۵ اسب بخار، به‌علاوه ۲۳۰ نیوتن.متر گشتاور روی هاوال H6 حضور دارد.

این پیشرانه بنزینی در همکاری با یک موتور الکتریکی به قدرت ۱۷۴ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن.متر گشتاور عمل می‌کند. سیستم انتقال قدرت از نوع DHT ویژه خودروهای هیبرید در هاوال H6 حضور دارد که می‌تواند به کمک دو ضریب دنده، قدرت پیشرانه را به محور چرخ‌ها انتقال دهد.

باتری لیتیومی به ظرفیت ۱.۶۹ کیلووات ساعت روی سیستم هیبرید هاوال H6 نصب شده که تنها از طریق عملکرد موتور بنزینی قابل شارژ است و نمی‌توان آن را با استفاده از منبع بیرونی نظیر برق خانگی شارژ کرد. ماحصل حضور این سیستم پیشران هیبرید برای هاوال H6 وارداتی بی ام کارز، دستیابی به شتاب صفر تا صد حدود ۷.۸ ثانیه است که برای یک کراس اوور با ابعاد نه‌چندان کوچک و وزن ۱۷۲۰ کیلوگرم، چابکی قابل قبول و نسبتا مطلوبی محسوب می‌شود.

جدول-قیمت

قیمت-هاوال

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها