|
کدخبر: 334883

اجاره خانه در منطقه ۱۱ چقدر آب می خورد؟

منیریه یکی از محله‌های تهران است که هنوز می‌توان در آن آپارتمان‌هایی با رهن ۱۰۰ میلیون تومان اجاره کرد. اما در حال حاضر، مستاجران برای رهن خانه‌های با متراژ متوسط در این منطقه باید چه مبلغی را پرداخت کنند؟

اقتصاد اجاره خانه در منطقه ۱۱ چقدر آب می خورد؟

محله منیریه یکی از محله‌های محدوده مرکزی تهران است که بر اساس تقسیم‌بندی‌ها جزو منطقه ۱۱ شهرداری محسوب می‌شود. این محله از شمال با میدان حر، از شرق با خیابان امام خمینی، از جنوب با خیابان پانزده خرداد و از غرب با خیابان کارگر جنوبی مجاورت دارد.

اما با توجه به تورم چشمگیر اجاره‌ بها طی سال‌های گذشته، اکنون با چه بودجه‌ای می‌توان در منیریه خانه اجاره کرد؟

بررسی آگهی‌های خانه‌های متوسط‌متراژ در منطقه منیریه حاکی از آن است که می‌توان با رهن معادل ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه ۶ میلیون تومان، در این محله آپارتمانی زیرهمکف اجاره کرد.

همچنین در صورت بالا بردن اجاره تا ۱۶ میلیون تومان ۵۰ متری و ساخت سال ۱۳۸۶ نیز در طبقه اول یک ساختمان در سبد انتخاب‌های مستاجران قرار می‌گیرد.

رهن معادل ۳۰۰ میلیون تومان به متقاضیان اجاره خانه در محله منیریه این امکان را می‌دهد تا اجاره ماهانه‌ای کمتر از هشت میلیون تومان بپردازند.

برای مثال مالک آپارتمانی ۶۰ متری و در محدوده غفاری، برای واحد خود رهنی معادل ۳۰۰ میلیون توامن و اجاره‌ ماهانه ۶ میلیون تومان در نظر گرفته است.

اگر مستاجران رهنی معادل ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان داشته باشند، می‌توانند در این محله خانه‌ای را به شکل رهن کامل اجاره کنند.

اکنون با ۷۰۰ میلیون تومان می‌توان آپارتمانی ۶۸ متری و ساخت سال ۱۳۸۰ در خیابان ابوسعید را رهن کامل کرد.

نرخ-خانه

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها