|

بیت کوین در این تاریخ ۲۰۰ هزار دلار می شود | با سرمایه کم کدام ارز دیجتال را بخریم؟

در تاریخ ۲۲ سپتامبر (۱ مهر)، قیمت بیت کوین به کمتر از ۶۳٬۰۰۰ دلار رسید که این امر می‌تواند نشان‌دهنده اقدام معامله‌گران کوتاه‌مدت برای برداشت سود باشد.

اقتصاد بیت کوین در این تاریخ ۲۰۰ هزار دلار می شود | با سرمایه کم کدام ارز دیجتال را بخریم؟

برخی از تحلیلگران بر این باورند که بیت کوین ممکن است پیش از اینکه به سطح مقاومت مهم ۶۵٬۰۰۰ دلار حمله کند، وارد یک دوره کوتاه تثبیت قیمت شود.

بیت کوین ۲۰۰ هزار دلاری تا پایان سال آینده

اگرچه در کوتاه‌مدت همچنان عدم قطعیت وجود دارد، تحلیلگران در بلندمدت نسبت به بیت کوین خوش‌بین هستند. جف کندریک (Geoff Kendrick)، رئیس جهانی بخش تحقیقات دارایی‌های دیجیتال در بانک استاندارد چارترد (Standard Chartered)، انتظار دارد بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۵ به ۲۰۰٬۰۰۰ دلار برسد. کندریک بر این باور است که ورود سرمایه‌های مثبت به صندوق‌های ETF بیت کوین، افزایش جزئی تورم و احتمال لغو دستورالعمل حسابداری کارکنان شماره ۱۲۱ (SAB-121) که عملاً مانع از نگهداری دارایی‌های دیجیتال توسط بانک‌ها برای مشتریان می‌شود، می‌توانند از عوامل اصلی رشد قیمت بیت کوین باشند.

بهبود قیمت بیت کوین منجر به افزایش خرید در تعدادی از آلت‌کوین‌ها شده است که توانسته‌اند از سطوح مقاومت بالای خود عبور کنند. اگر بیت کوین در سطوح فعلی تثبیت شود، معامله‌گران ممکن است تمرکز خود را به سمت آلت‌کوین‌ها معطوف کنند.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین

بازیابی قیمت بیت کوین با سیو سود در نزدیکی سطح ۶۴٬۰۰۰ دلار مواجه شده است که نشان می‌دهد خریداران از خرید نزدیک به مقاومت کلیدی ۶۵٬۰۰۰ دلار تردید دارند.

ممکن است قیمت بیت کوین تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۰٬۲۳۲ دلار، موج آبی رنگ) اصلاح شود که سطح مهمی برای رصد است. اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بازگردد، احتمال رشد تا بالای ۶۵٬۰۰۰ دلار افزایش خواهد یافت و بیت کوین ممکن است به مقاومت مهم ۷۰٬۰۰۰ دلار برسد.

اما، اگر قیمت به کاهش ادامه داده و به زیر میانگین‌های متحرک برسد، نشان‌دهنده موفق عمل نکردن گاوها در شکست صعودی است. در این حالت، قیمت بیت کوین می‌تواند تا خط حمایت سقوط کند.

قیمت بیت کوین به میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای بازگشته است. اگر این حمایت شکسته شود، ممکن است قیمت بیت کوین تا میانگین متحرک ساده ۵۰ دوره‌ای کاهش یابد. انتظار می‌رود گاوها در قیمت ۶۱٬۲۰۰ دلار اقدام به خرید کنند. اگر قیمت از این سطح بازگردد، نشان‌دهنده آن است که خریداران سطح ۶۱٬۲۰۰ دلار را به حمایت تبدیل کرده‌اند. سپس بیت کوین دوباره تلاش خواهد کرد تا مقاومت ۶۵٬۰۰۰ دلار را بشکند.

اگر فروشندگان بخواهند از رشد قیمت جلوگیری کنند، باید قیمت را به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ دوره‌ای برسانند و در زیر آن حفظ کنند. اگر موفق به انجام این کار شوند، قیمت بیت کوین ممکن است تا ۵۹٬۰۰۰ دلار و سپس تا ۵۷٬۵۰۰ دلار کاهش یابد.

تحلیل تکنیکال قیمت آوالانچ

آوالانچ در ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) بالاتر از الگوی کانال نزولی بسته شد که نشان‌دهنده احتمال تغییر روند است.

فروشندگان در تلاش هستند تا بازیابی قیمت را در سطح شکست ۲۹ دلار متوقف کنند. اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد اما در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۴.۸۱ دلار، موج آبی رنگ) حمایت پیدا کند، نشان می‌دهد خریداران در حال تلاش برای کنترل بازار هستند. احتمالاً قیمت آوالانچ مومنتوم گرفته، به ۲۹ دلار رسیده و سپس تا ۳۳ دلار صعود خواهد کرد.

اما، اگر قیمت کاهش یابد و زیر میانگین‌های متحرک بسته شود، نشان‌دهنده این است که ممکن است قیمت آواکس برای مدتی بین ۱۹.۵۰ دلار و ۲۹ دلار در نوسان باشد.

قیمت آوالانچ در نمودار ۴ ساعته از مقاومت بالاسری ۲۹ دلار کاهش یافته و به میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای رسیده است. این سطح برای خریداران حیاتی است و اگر بخواهند مومنتوم مثبت شود، باید از آن دفاع کنند. بازگشت قوی از میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای می‌تواند منجر به آزمودن مجدد مقاومت بالاسری شود.

از طرف دیگر، اگر قیمت زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای باقی بماند، نشان می‌دهد خریداران در حال از دست دادن کنترل هستند. در این صورت، قیمت آوالانچ ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ دوره‌ای کاهش یابد. انتظار می‌رود خریداران از میانگین‌های متحرک به‌شدت دفاع کنند.

منبع: میهن بلاکچین
کدخبر: 335479

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    آخرین اخبار

    سایر رسانه ها