|

قیمت خودرو ۸ مهر ۱۴۰۳ | موتور بازار خودرو داغ شد

امروز ۸ مهر۱۴۰۳ پیکان نمودار قیمت خودرو در بازار به به سرعت در حال اوج گرفتن است و قیمت ها به شدت افزایشی اعلام شده است این حالت هم درمحصولات داخلی و هم محصولات خارجی نیز دیده می شود. این افزایش قیمت در حالی است که برخی از محصولات نسبت به قیمت قبلی خود ارزان تر هم شده اند.

اقتصاد قیمت خودرو ۸ مهر ۱۴۰۳ | موتور بازار خودرو داغ شد

با بررسی قیمت مدل های مختلف در بازار خودرو امروز شاهد افزایش تند قیمت در بازار خودرو هستیم. البته این روند برای تمامی خودرو ها یکسان نیست و تعداد کمی از خودروهای داخلی و وارداتی با نوسان کمی نیز رو به رو شده اند و ارزان تر هم فروخته می شود ولی در اکثر محصولات روند افزایشی را مشاهده می کنیم . در این گزارش همراه گسترش نیوز باشید تا نگاهی به جدول قیمت مدل های مختلف خودرو در بازار ایران داشته باشیم.

بازار خودرو امروز ۸ مهر ۱۴۰۳ تحت تاثیر درگیری و تنش ها در خاورمیانه شد و قیمت ها در این بازار حالت افزایش به خود گرفتند. اما با این تغییر همچنان رکود همچنان در بازار خودرو جا خشک کرده و خرید و فروش خاصی به امید بهمبود شرایط در بازار به چشم نمی خورد.

 ارزان ترین خودرو داخلی که در این جدول بررسی شده است کوییک اتوماتیک است  که با قیمت ۵۴۰ میلیون تومان فروش می رود. همچنین گران ترین خودرو داخلی ۲۰۷ اتوماتیک است که در بازار ایران با قیمت یک میلیارد و ۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

در جدول زیر قیمت خودرو های داخلی را مشاهده می کنید.

نام خودرو قیمت خودرو(تومان)
تارا اتوماتیک ۸۸۸,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس توربو ۹۲۶,۰۰۰,۰۰۰
پژو۲۰۷ اتوماتیک ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهندS ۴۹۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک اتوماتیک ۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک G ۸۱۱,۰۰۰,۰۰۰

پژو پارس از محصولات پرطرفدار داخلی ایران خودرو به‌شمار می‌رود که امروز ۱۸ میلیون تومان گران شده و در محدوده ۶۹۵ میلیون تومان قرار گرفت. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

تارا دستی V1 با افزایش چشمگیر ۳۰ میلیون تومانی به قیمت ۸۱۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

خودرو وادراتی

ارزان ترین خودرو وارداتی که در این جدول بررسی شده است کی ام سی j ۷  است که با قیمت یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون فروش می رود. همچنین گران ترین خودرو وارداتی همچنان اکستریم است که در بازار ایران چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

هیوندای اکسنت از محصولات لوکس کرمان موتور که اخیراً در مرز دو میلیارد مانده بود امروز با رشد ۶۰ میلیون تومانی به نرخ دو میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

دیگنیتی پرایم از محصولات بهمن موتور  با افزایش ۲۰ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۷۵۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

در جدول زیر قیمت خودروهای مونتاژی را مشاهده می کنید.

نام خودرو قیمت خودرو(تومان)
فیدلیتی پرستیژ ۵ نفره ۲,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
دیگنیتی پرایم ۱,۷۵۵,۰۰۰,۰۰۰
تیگو ۷ پرو پرمیوم ۱,۹۱۰,۰۰۰,۰۰۰
لاماری هیبرید ۲,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7 ۱,۵۹۰,۰۰۰,۰۰۰
هونگ چیE-QM5 ۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کدخبر: 336050

ارسال نظر