|

قیمت گلکسی A۱۶ ۵G و A۱۶ ۴G سامسونگ مشخص شد

تراشه این گوشی ممکن است در مناطق مختلف متفاوت باشد. دیروز جزئیات رنگ‌بندی کامل گلکسی A۱۶ ۵G و A۱۶ ۴G منتشر شد؛ حالا در اطلاعات اخیر، قیمت هر دو مدل ۴G و ۵G گلکسی A۱۶ آشکار شده است.

اقتصاد قیمت گلکسی A۱۶ ۵G و A۱۶ ۴G سامسونگ مشخص شد

به نقل از Saminsider و بر اساس داده‌های یک خرده‌فروش اروپایی، قیمت Galaxy A۱۶ ۴G حدود ۲۰۹ یورو تعیین شده است، در حالی که گلکسی A۱۶ ۵G با قیمت ۲۳۹ یورو عرضه خواهد شد. هر دو قیمت مربوط به مدل‌هایی با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی هستند، اما هنوز مشخص نیست که این مدل‌ها چه مقدار رم خواهند داشت.

شایعه شده بود که گلکسی A۱۶ در مدل‌های پایه با ۴ گیگابایت رم همراه است؛ اگر قیمت‌های بالا مربوط به مدل‌های پایه باشد، بنابراین احتمالاً همان ۴ گیگ رم را خواهد داشت. این مقدار رم برای یک دستگاه اندرویدی در سال ۲۰۲۴ بسیار کم است، اما مدل‌های دیگر A۱۶ با رم‌های بالاتر نیز عرضه می‌شوند؛ اگرچه ممکن است قیمت بیشتری داشته باشد، اما خرید این مدل‌های مجهز به رم ۶ گیگابایتی، منطقی به‌نظر می‌رسد. نسخه ۸ گیگابایتی این گوشی، که بالاترین نسخه رم همراه با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است، هزینه بیشتری خواهد داشت، اما هنوز دقیقاً مشخص نیست که چه قیمتی دارد.

موارد مختلفی روی قیمت گوشی اثرگذار هستند که مالیات یکی از آن‌ها است؛ بنابراین قیمت گلکسی A۱۶ را نمی‌توان با تبدیل‌کردن قیمت دلاری یا یورویی آن به واحد پول کشورهای دیگر، به‌طور دقیق محاسبه کرد.

نرخ-گوشی

مشخصات احتمالی گلکسی A۱۶

Galaxy A۱۶ یا از تراشه دایمنسیتی ۶۳۰۰ (در هند و تایلند) یا اگزینوس ۱۳۳۰ سامسونگ (در مناطق دیگر) استفاده خواهد کرد. این گوشی احتمالاً دارای صفحه نمایش LCD لمسی ۶.۷ اینچی ۱۰۸۰x۲۳۴۰ پیکسل با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و استاندارد IP۵۴ برای مقاومت در برابر گردوغبار و قطرات آب خواهد بود.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت این گوشی، پشتیبانی نرم‌افزاری سامسونگ از آن به مدت ۶ سال است؛ بنابراین دارندگان این گوشی به مدت ۶ سال تمام آپدیت‌های اندرویدی و امنیتی را دریافت خواهند کرد.

منبع: دیجیاتو
کدخبر: 336400

ارسال نظر

 

آخرین اخبار