|

اختصاصی گسترش نیوز؛

واکنش تتر به حملات خاورمیانه | قیمت ارز دیجیتال ۱۱ مهر ۱۴۰۳

ارزهای دیجیتال مانند دلار یا هر واحد پولی دیگری نیز ارزشی برای خود دارند که نوسان قیمتی آن به عوامل مختلف زیادی بستگی دارد.این عوامل می توانند سیاسی،اقتصادی،و حتی برد و باخت مسابقات ورزشی باشند. برای اینکه بتوانید در این معاملات و سرمایه گذاری ها بیشترین سود را داشته باشید و ارز دیجیتالی بیشتری را در اختیار داشته باشید باید تحلیل های زیادی را بخوانید و از نظرات کارشناسان زیادی که در این حوزه از علم و آگاهی کافی برخورد دارند بهره ببرید. ما در گسترش نیوز همراه شما هستیم تا شما را از آخرین قیمت های بازار ارز دیجیتال و پیش بینی های آن نیز آگاه کنیم.با ماه همراه باشید.

اقتصاد واکنش تتر به حملات خاورمیانه | قیمت ارز دیجیتال ۱۱ مهر ۱۴۰۳

کریپتوکارنسی یا ارز دیجیتال، نوعی پول جدید است که به پول دیجیتال نیز شناخته می‌شود. این ارزها با استفاده از علم رمزنگاری توسعه یافته‌اند و می‌توانند جایگزین ارزهای رایج در جهان شوند که هر یک نام خاصی دارند. امروزه کمتر کسی وجود دارد که حداقل یک بار نام رمزارز را نشنیده باشد. رمزارزها به عنوان دارایی‌های دیجیتال، نیاز به حمل پول فیزیکی را از بین می‌برند و حتی دیگر نیازی به کارت بانکی برای پرداخت‌ها نیست. با حفظ رمز کیف پول خود، می‌توانید به راحتی معاملاتتان را انجام دهید.

دنیای ارز دیجیتال امروز چنان توسعه یافته استکه اکنون حدود ۳۰ هزار ارز دیجیتال در صرافی های بزرگ و بین المللی معامله می شوند.هم اکنون ارزش کل بازار ارز دیجیتال حدود ۲ تریلیون دلار است.بیشترین میزان خرید و فروش در میان ارزهای دیجیتال را تتر به خود اختصاص داده است. بیت کوین، اتریوم و تتربا بیشترین سهم در بازار ارز دیجیتال به عنوان ارزهای محبوب شناخته شده اند که به ترتیب ۵۶.۲۵ درصد، ۱۳.۸۴ درصد و ۵.۵۳ درصد را به خود اختصاص داده اند. شایان ذکر است که قیمت دلار حدود ۶۱,۵۹۶,۹۴ تومان است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۱ مهر ۱۴۰۳ نیز نسب به روز گذشته کار خود را با روند نزولی شدیدی نیز آغاز کرده است. به طوری که بازار رمز ارزها امروز به رنگ قرمز درآمده است. بیت کوین که در زمان انتشار این خبر در محدوده ۶۱ هزار دلار معامله شد. اکنون با توجه به روند نزولی که در بازار ارز دیجیتال دیده می شود با کاهش ۳.۶۷ درصدی هر واحد بیت کوین (BTC) در این لحظه با قیمت ۶۱,۵۹۶.۹۴ هزار دلار رسیده است . بسیاری از تحلیلگران بازار ارز دیجیتال بر این امید هستند که بیت کوین رکورد خود را می شکند و به بالای ۹۰ هزار دلار صعود می کند .در کل روند بازار ارز دیجیتال نیز کاهشی گزارش شده است.

در جدول زیر قیمت ۱۰ ارز دیجیتال برتر را در تاریخ ۱۱ مهر همراه باتغییرات روزانه و ماهانه آن ها مشاهده می کنید.

نام ارز          دیجیتال قیمت تغییرات روزانه تغییرات ماهانه معاملات روزانه
Bitcoin ۳,۸۴۳,۰۹۲,۳۱۰ ۳.۶۷٪- ۷.۲٪+ ۵۰,۲۷۲,۲۷۰,۵۰۵.۱۱
Ethereum ۱۵۴,۶۸۳,۹۳۶  ۶.۴۰٪- ۱.۰۶٪+ ۲۴,۹۵۰,۵۸۷,۴۸۹.۴۹
Tether USDt ۶۲,۲۰۷ ۰.۰.۳٪+ ۰.۰.۲٪+ ۸۷,۶۸۶,۰۳۶,۴۹۷.۷۴
BNB ۳۴,۵۸۸,۳۰۹  ۴.۱۸٪- ۱۰.۴٪+ ۲,۱۱۹,۹۰۹,۶۳۶.۱۳
Solana ۹,۲۰۱,۷۸۹  ۵.۳۸٪- ۱۵.۳٪+ ۳,۷۶۱,۲۶۳,۰۳۹.۱۲
USDC ۶۲,۲۰۹ ۰.۰۱٪+ ۰.۰۱٪+ ۱۰,۳۷۷,۲۱۳,۰۹۵.۶۳
XRP ۳۷,۳۱۱ ۳.۴۵٪- ۹.۳٪+ ۲,۸۱۴,۹۳۴,۰۰۱.۷۲
Dogecoin ۶,۷۶۲ ۸.۳۴٪- ۱۴.۵٪+ ۱,۳۱۰,۱۸۱,۲۸۹.۶۴
Toncoin ۳۴۰,۹۹۰ ۵.۵۶٪- ۶.۱٪+ ۴۳۳,۹۴۱,۸۸۹.۸۶
TRON ۹,۵۸۴ ۱.۳۸٪+ ۱٪+ ۴۴۹,۲۶۴,۴۴۴.۹۱

در صورت تمایل به پیگیری اخبار روز حوزه فناوری و ارز دیجیتال و همچنین کسب اطلاع درباره وضعیت قیمت در بازر ارز دیجیتال و خبرهای مربوط به صنعت کریپتو به  سرویس فناوری و ارز دیجیتال پایگاه خبری گسترش نیوز مراجعه کنید.

 

کدخبر: 336558

ارسال نظر