|

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت مسکن در تهران امروز ۱۷ مهر ۱۴۰۳ |‌ خانه در ولنجک متری چند است؟

بازار مسکن کماکان در وضعیت رکود تورمی قرار دارد اما تداوم این شرایط به برخی عوامل بستگی دارد که سیاست گذاری های دولت جدید و تحولات منطقه ای در این زمینه می تواند تاثیرگذار باشد. در این گزارش به بررسی آخرین وضعیت قیمتی مسکن در تهران به تاریخ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ می پردازیم. با ما همراه باشید.

اقتصاد قیمت مسکن در تهران امروز ۱۷ مهر ۱۴۰۳ |‌ خانه در ولنجک متری چند است؟

رکود در حوزه معاملات مسکن ممکن است باعث ناپایداری در بازار شود که این امر می‌تواند برای خریداران فرصت‌های بهتری ایجاد کند یا برای فروشندگان مشکلات بیشتری به وجود آورد. با توجه به اهمیت چشم‌گیر بازار مسکن در اقتصاد، رکود در این زمینه ممکن است تأثیرات جانبی گسترده‌ای روی اقتصاد کلان داشته باشد.

رهایی بازار مسکن از تورم به معنای آزاد شدن بازار مسکن از تحولات قیمتی و افزایش قیمت‌ها ناشی از تورم است. نقش دولت در این زمینه می‌تواند شامل تنظیم قیمت‌ها، ارائه تسهیلات مالی، تنظیم سیاست‌های مسکن و ایجاد شرایط مناسب برای بازار مسکن باشد. تورم می‌تواند باعث ایجاد نوسانات نامطلوب در بازار مسکن شود که ممکن است باعث عدم پیش‌بینی قیمت‌ها و انعطاف‌پذیری در تصمیم‌گیری‌های خرید و فروش گردد.

با نگاهی به آخرین قیمت های مسکن در مناطق مختلف پایتخت می توان به این نکته رسید که ثبات قیمتی در بازار وجود دارد اما اینکه این رکود تورمی تا کجا ادامه داشته باشد، مشخص و روشن نیست.

به عنوان مثال، یک واحد مسکونی در ولنجک، با قیمت هر متر ۲۳۵ میلیون تومان به فروش می رسد. مطابق قیمت مسکن در ۱۷ مهر ۱۴۰۳، خانه‌ای در  شهران جنوبی، متری ۱۱۱ میلیون تومان معامله می شود. در تصویر زیر می توانید آخرین قیمت خانه در تهران به تاریخ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ شهریور را مشاهده کنید.

گسترش نیوز برای شما آخرین قیمت خانه در برخی از مناطق تهران را جمع آوری کرده است که در ادامه مشاهده می کنید.

قیمت خانه در برخی مناطق تهران (۱۷ مهر ۱۴۰۳)

نام محله قیمت هر متر مربع
ولنجک ۲۳۵ میلیون تومان
مطهری ۱۲۵ میلیون تومان
 شهران جنوبی ۱۱۱ میلیون تومان
چهارراه ولیعصر ۹۳ میلیون تومان
شوش ۶۳ میلیون تومان

در صورت تمایل به پیگیری اخبار روز حوزه مسکن و آخرین تحولات در بازار اجاره، سرویس راه و مسکن پایگاه خبری گسترش نیوز را دنبال کنید.

کدخبر: 337202

ارسال نظر

 

آخرین اخبار