|

بازار خودرو در مشت مافیا | مجلس واکنش نشان داد

وضعیت بازار خودرو چند سالی است که درگیر موضوعات زیادی همچون قیمت گداری دستوری*وارات خودرو و ممنوعیت های آن،سنگ اندازی های بی مورد و غیر کارشناسی شده ای است.در این میان دلالان و مافیای این صنعت هم بی تاثی نبوده و بسیاری از مشکلات را یا بوجد آورده اند یا در بزرگ کردن آن ها نقشی پر رنگ داشته اند.

نماینده مردم لنجان در مجلس، در تذکری شفاهی به وزیر صمت گفت: وضعیت صنعت خودرو در کشور نگران‌کننده است و چرا با مافیای خودرو برخورد نمی‌شود؟ مردم از این وضعیت ناراضی هستند و لازم است که از تولید با کیفیت حمایت شود.

اکبر پولادی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۸ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی همچنین خطاب به وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: چرا روند اجرای مسکن ملی در کشور کند است؟ مردم از آغاز به کار دولت سیزدهم تا کنون در انتظار هستند. علاوه بر این، وضعیت راه‌های اصلی و فرعی لنجان نیز نیاز به رسیدگی دارد.

همچنین در ادامه نائب رئیس کمیسیون اقتصادی گفت: سال گذشته ۷ میلیارد دلار ارز برای واردات خودرو داده شده است، برای خودروی مونتاژی ارز ۳۸ هزار تا ۴۰ هزار تومان دریافت کردند اما خودرو را با ارز ۱۰۰ هزار تومانی به مردم می فروشند.

 

کدخبر: 337357

ارسال نظر