|

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان | معوقات معلمان پرداخت شد

فیش حقوقی فرهنگیان مانند سایر مشاغل در دسترس افراد قرار گرفته است. با ورود به سامانه مربوطه، کاربران می‌توانند فیش حقوقی خود را دریافت کنند و اطلاعات شغلی خود را مشاهده نمایند. در ادامه، لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان را برای همه افراد فراهم کرده‌ایم. برای آگاهی از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات تکمیلی، با اندیشه قرن همراه باشید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اقتصاد دریافت فیش حقوقی فرهنگیان | معوقات معلمان پرداخت شد

نحوه ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

با توجه به تغییرات ایجاد شده در سامانه دریافت فیش حقوقی با استفاده از کد پرسنلی فرهنگیان در سال جاری، بسیاری از معلمان و فرهنگیان از نحوه ورود به سامانه my.medu.ir اطلاعات کافی ندارند و دچار سردرگمی می‌شوند. 

برای ورود به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش، ابتدا باید از قسمت انتخاب نقش، گزینه فرهنگیان را انتخاب کرده و سپس کد ملی و رمز عبور خود که معمولاً همان کد پرسنلی است را وارد کنید. همچنین می‌توانید از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند نیز اقدام به ورود نمایید. 

شایان ذکر است که فرهنگیانی که رمز عبور خود را فراموش کرده‌اند، می‌توانند با کلیک بر روی گزینه "فراموشی رمز"، با وارد کردن کد ملی و شماره همراه خود، رمز ورود را دوباره از طریق پیامک دریافت کنند.

آموزش و پرورش همانند بسیاری از سازمان ها، به منظور یاری رسانی به کارمندان خود، امکانات تفریحی متنوعی را در نظر نموده است که یکی از آن ها امکان اسکان در خانه معلم های سراسر کشور می باشد. معلمان و فرهنگیان شاغل و بازنشسته می توانند با ورود به سامانه اسکان، با کمترین هزینه اقدام به رزرو این مکان ها نمایند. متقاضیان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر به مقاله ای که لینک آن در ادامه قرار داده شده است بپردازند.

نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

حالا که با نحوه ورود به این سامانه آشنا شدید، لازم است با چگونگی در یافت آن از طریق پنجره‌ب واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش نیز آشنا شوید

دریافت فیش حقوقی هم یکی از گزینه‌هایی محسوب می‌شود که در میان خدمات مختلف این سامانه به فرهنگیان ارائه و نمایش داده شده است. فرهنگیان و معلمان باید روی گزینه‌ی دریافت فیش حقوقی کلیک کنند تا به صفحه‌ی بعد هدایت شوند و بتوانند فیش حقوقی ماهانه‌ی خود را مشاهده و دریافت کنند.

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان ۱۴۰۳

کلیه فرهنگیان آموزش و پرورشی که قصد دریافت فیش حقوقی خود را دارند، می توانند به سامانه به نشانی my.medu.ir وارد شوند و فیش حقوقی خود را به صورت غیر حضوری و آنلاین دریافت نمایند. با تغییرات جدید اعمال شده در سامانه، دیگر به ورود اطلاعات کد ملی و شماره پرسنلی برای دریافت آن در سال ۱۴۰۳ نیازی نیست و افراد با ورود از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به صفحه کاربری خود منتقل می شوند.

حقوق-بازنشستگان-یک

لازم به ذکر است که در گذشته دریافت فیش حقوقی از طریق سایت fish.medu.ir امکان پذیر بود اما در سال جاری دریافت از طریق سایت my.medu.ir برای فرهنگیان مهیا شده است که در ادامه مراحل دریافت آن از طریق این سامانه به صورت خلاصه بیان می شود. همچنین با تغییرات اجاد شده جدید دیگر جهت دریافت فیش حقوقی به کد ملی و شماره پرسنلی نیازی نخواهد بود.

نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان از my.medu.ir

به نظر می‌رسد که بازنشستگان فرهنگی کشور در انتظار واریز بخشی از پاداش خود در سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ هستند. همچنین، آن‌ها امیدوارند که معوقات مزدی تمامی بازنشستگان در همه استان‌ها تا پایان مهرماه پرداخت شود. این موضوع می‌تواند نشانه‌ای از پیگیری‌های صورت‌گرفته برای بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان فرهنگی باشد

منبع: اندیشه معاصر
کدخبر: 337513

ارسال نظر

 

آخرین اخبار