|

گزارش اختصاصی گسترش نیوز؛

آینده ارز دیجیتال celr | بهترین کیف پول برای سلر کدام است؟

به واسطه پشتیبانی شبکه اتریوم سلر رمزارزی آینده دار است. البته فراموش نکنید که کارمزد شبکه اتریوم بالا است. در ابتدای گزارش اشاره به رتبه سلر کردیم اما فراموش نکنید که رتبه ۲۲۷ اصلا ناامیدکننده نیست. قدیمی های بازار ارز دیجیتال به خاطر دارند که رتبه رمزارزهای شیبا و دوج کوین نیز بسیار پایین بود اما الان جز ۱۰ رمزارز برتر بازار هستند.

اقتصاد آینده ارز دیجیتال celr | بهترین کیف پول برای سلر کدام است؟

ارز دیجیتال  celr به تازگی در بازار کریپتوکارنسی حسابی سر و صدا به پا کرده است. سلر نتورک ( CELR ) ارزش حدود ۱۱۱.۲۵ میلیون دلار در بازار دارد و با این ارزش در رتبه ۳۳۶ بازار قرار گرفته است. در لحظه تنظیم این گزارش هر واحد سلر نتورک با قیمت ۰.۰۱۴۳۲۹ دلار به فروش می رسد. بالاترین قیمت سلر نتورک در تاریخ ۰۳ مهر ۱۴۰۰(25 September 2021) معادل ۰.۱۷ دلار بود.  در جدول زیر آخرین روند قیمتی این رمزارز را مشاهده می کنید. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با رمزارز تازه وارد بازار آشنا شوید. 

یک ساعت یک روز یک هفته یک ماه سه ماه یک سال از ابتدای سال میلادی از اولین قیمت
-0.20% 7.72% 20.29% 24.23% 3.05% 23.29% -33.70% -52.97%

تاریخچه سلر

وایت پیپر سلر نتورک در ژوئن ۲۰۱۸ عرضه شد. این پروژه توسط تیمی متشکل از ۱۷ مهندس است که همگی در زمینه علوم رایانه و بلاک چین تخصص دارند. البته ۴ سال بعد در سال ۲۰۲۲ به صورت رسمی عرضه شد. لازم به ذکر است که پروژه سلر از پروتکل اتریوم ظهور پیدا کرد. این رمزارز ۵ دوره برای تامین سرمایه داشت که در این دوره ها موفق به کسب ۶.۱ میلیون دلار دارایی شد. شرکت هایی مثل پنترا کپیتال (Pantera Capital)، فنبوشی کپیتال (Fenbushi Capital)، آی‌او‌اس‌جی ونچرز (IOSG Ventures)، کاگنیسا کپیتال (Cognisa Capital)، پیپرشیپ کپیتال (PaperShip Capital) و بلاک‌وی‌سی (BlockVC)  در این پروژه سرمایه گذاری کردند. 

در ابتدای گزارش اشاره به تیم سلر کردیم. این رمزارز ۴ هم بنیان گذار دارد. در تصویر زیر این افراد معرفی شده اند. 

سلر

مزایا و معایب خرید رمزارز سلر

اگر علاقه مند به خرید رمزارز سلر هستید در این بخش از گزارش نگاهی به مزایا و معایب این ارز دیجیتال خواهیم داشت. 

مزایا

 یکی از مزایای رمزارز سلر فروش توکن آن در بالای Binance Launchpad انجام می شود.

سلر در این مسیر موفق به همکار با موسسات مهمی مثل Pantera ، DHVC ، FBG Capital ، Fenbushi Capital ، 500 Startups  NGC ، Waves شده است. 

ارز- سلر

معایب

رقبای زیادی برای رمزارز سلر در بازار وجود دارد. مشهورترین آن شبکه Lightning Network (LN) است. LN یک راه حل خارج از شبکه برای شبکه بیت کوین ارائه می دهد. در حال حاضر تقریباً ۴ گره 4K ، 32.3K کانال و ظرفیت روزانه بیش از ۳.۱ میلیون دلار دارد. ادغام در بازار راه حل های خارج از زنجیره و به دست آوردن پذیرش انبوه برای سلر کار ساده ای نخواهد بود.

بهترین کیف پول‌های سلر

رمز ارز

برای هر رمزارزی کیف پول مهمترین موضوع است. خریداران سلر می توانند از هر کیف پولی که با استاندارد توکن ERC۲۰ و BEP۲۰ سازگار باشد، استفاده کنید. در جدول زیر تعدادی از این کیف پول ها را برای شما گردآوری کرده ایم. 

نام نسخه‌های مختلف کیف پول و لینک دانلود/دسترسی
کیف پول لجر (Ledger) سخت‌افزاری؛ باید به‌صورت فیزیکی از فروشگاه‌های معتبر خریداری شود.
کیف پول ترزور (Trezor) سخت‌افزاری؛ باید به‌صورت فیزیکی از فروشگاه‌های معتبر خریداری شود.
تراست والت (Trust Wallet) اندروید، iOS، افزونه مرورگر کروم
متامسک (MetaMask) اندروید، iOS، افزونه مرورگر کروم
ایم‌توکن (imToken) اندروید، iOS
اتمیک والت (Atomic Wallet) اندروید، iOS، ویندوز، مک
مای‌اتروالت (MyEtherWallet) اندروید، iOS، افزونه مرورگر کروم
فری‌والت (Freewallet) اندروید، iOS، تحت وب

سلر سودآور است؟

به واسطه پشتیبانی شبکه اتریوم سلر رمزارزی آینده دار است. البته فراموش نکنید که کارمزد شبکه اتریوم بالا است. در ابتدای گزارش اشاره به رتبه سلر کردیم اما فراموش نکنید که رتبه ۲۲۷ اصلا ناامیدکننده نیست. قدیمی های بازار ارز دیجیتال به خاطر دارند که رتبه رمزارزهای شیبا و دوج کوین نیز بسیار پایین بود اما الان جز ۱۰ رمزارز برتر بازار هستند. 

کدخبر: 337776

ارسال نظر