|

هشدار کارشناسان بازار ارز دیجیتال | منتظر پرواز بیت کوین و اتریوم باشید

نوسانات اخیر بیت کوین در بازار ارز دیجیتا بین ۵۲ تا ۶۵ دلار در حال رخ دادن است، این روند نگرانی‌های زیادی را به وجود آورده است. کارشناسان بر این باور هستند که تغییرات اخیر بدون پشتوانه است و هشدارهایی در خصوص وضعیت بازار ارز دیجیتال صادر شده است.

اقتصاد هشدار کارشناسان بازار ارز دیجیتال | منتظر پرواز بیت کوین و اتریوم باشید

امروز ۲۳ مهر ۱۴۰۳، قیمت بیت کوین به ۶۴,۱۳۹ دلار رسیده که معادل ۴,۰۳۳,۹۲۴,۹۸۷ تومان است. همچنین، قیمت اتریوم نیز با نرخ ۲,۵۳۸ دلار به ارزش ۱۵۹,۶۳۰,۸۸۲ تومان معامله می‌شود. در ادامه با بررسی قیمت ۱۰ ارز دیجیتال برتر همراه شما هستیم. 

 

ارز- دیجیتال

این روزها و با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا؛  نگرانی ها در مورد  آینده قیمت بیت کوین  به شدت افزایش یافته است و منجحر به نوسانات قیمتی در بازار رمز ارز ها شده است تا جایی این نگرانی ادامه داشته است که منجر به نوسانات شدید قیمتی در بازار  شده است.  البته این نوسانات دلایل دیگری هم می تواند داشته باشد؛ تحلیلگر آرلیندا (RLinda) معتقد است که  حرکات قیمتی خیر، به ویژه شکست‌های کاذب در سطوح مقاومتی، نشانه‌هایی از دستکاری در بازار را نشان می‌دهد. در مورد قیمت بیت کوین هم  گمانه زنی های بسیاری صورت می گیرد؛ عده ای شکست بیت کوین برای عبور از ۶۵۰۰۰ دلار  و برگشت آن به  ۵۹۰۰۰ دلار را؛ دخاللت های عمدی در بازار رمز ارز ها توسط نهنگ های ارز یا الگوریتم معاملاتی می دانند.  به همین علت توصیه می شود با احتیاط بیشتری به بازار  رمز ارز ها ورود کنید. 

اوج گیری دوباره بیت کوین؟

اگر به خاطر داشته باشید؛  در سال ۲۰۲۳ بیت کوین یک بازه زمانی در ثبات و تثبیت قیمت قرار داشته است. بر این اساس تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال با نام مستعار اینمورتال پیش بینی کرده است  که در این بازه زمانی  دوباره همان اتفاق برای ارز های برتر بازار پیش می آید و بیت کوین  دچار افزایش قیمت شدید خواهد شد. همچنین اتریوم هم پس از سقوط به زیر ۲۰۰۰ دلار و اوج گیری دوباره می تواند به بالای ۵۰۰۰ دلار برسد. 

کدخبر: 337842

ارسال نظر

 

آخرین اخبار