|

بیت کوین بالاخره پرواز کرد | خرس ها بازی را باختند

با توجه به تحولات اخیر منطقه خاورمیانه؛ ارز دیجیتال روز های پر نوسانی را پشت سر گذاشته است. از طرفی در بازار های کریپتوکارنسی؛ علاقه مندان زیادی به خرید و فروش روی آوردند.

اقتصاد بیت کوین بالاخره پرواز کرد |  خرس ها بازی را باختند

قیمت ارز های دیجیتال دارای افت و خیز بوده است و نوسان همیشگی  را حفظ کرده است. امروز  بیت کوین با قیمت ۶۵,۴۴۹ دلار معادل ۴,۱۱۹,۶۳۳,۹۴۴ تومان خرید و فروش شده است. همچنین  اتریوم با قیمت ۲,۶۰۸ دلار معدل ۱۶۴,۱۵۷,۰۹۸ تومان خرید و فروش  شد.

 

ارز
 

قیمت بیت کوین این روزها در  بازار با قیمت  ۶۶,۵۰۰ دلار  متوقف شده است و با مقومت گروه های رو به رو مواجه شده است. اگر خریداران بازار رمز ارز اجازه ندهند قیمت به زیر ۶۵ هزار دلار برسد؛  احتمال شکست رو به بالا خیلی بیشتر خواهد شد و افزایشی بی سابقه را خواهد داشت.  در این زمان پیش بینی می شود که قیمت به ۷۰ هزار دلار برسد  و تمام فروشندگان با تمام قدرت از منطقه  ۷۰ هزار دلار تا ۷۳,۷۷۷ دلار دفاع کند.  با در  نظر گرفتن  شرایط  بازار  خرس ها اگر بخواهند  برگشتی شکوهمند به بازار  داشته باشند؛ باید قیمت موجود  را به زیر میانگین های متحرک برسانند.

ارز_دیجیتال

شکستن الگوریتم ارزهای دیجیتال از همان روز اول یکی از بزرگترین نگرانی‌های علاقه‌مندان به این حوزه بوده است؛ و خیلی ا افراد را مجبور به خروج و یا ضرر دهی کرده است.  امروز با پیشرفت فناوری، پژوهشگران چینی ادعا می‌کنند که با استفاده از رایانه‌های کوانتومی موفق به شکستن الگوریتم‌ها شده‌اند؛ موضوعی که تهدیدهایی را متوجه ارزهای دیجیتال می‌کند.

ارز آپتوس با رشدی فوق العاده؛ به بالا ترین قیمت خود در ۷ ماه اخیر رسیده است.این ارز با توجه به رشدی که داشته است در جایگاه ۲۱  قرار دارد. پیش بینی می شود این رمز ارز به مسیر صعودی خود ادامه بدهد و ارزشی بالاتر از الان را کسب کند.

 

 

منبع: میهن بلاکچین
کدخبر: 337986

ارسال نظر