|

گزارش اختصاصی گسترش نیوز:

حقوق های چند ۱۰۰ میلیونی در جیب این افراد!

آشپزی جدای از اینکه یک فعالیت روزانه برای گذران زندگی است، یک شغل پر درآمد نیز محسوب می شود. شغلی که بالا و پایین های زیادی دارد. قنادها هم کم دستی از آشپزها ندارند و شغل آن ها هم پر از جذابیت و البته پر از درآمدزایی است. در این گزارش به بررسی جوانب مختلف این شغل ها و همچنین معرفی عجیب ترین کیک ها در جهان می پردازیم.

اقتصاد حقوق های چند ۱۰۰ میلیونی در جیب این افراد!
گسترش نیوزسارا سمیع شمس: امروز ۲۹ مهر ماه برابر با ۲۰ اکتبر، روز جهانی  تکریم و بزرگداشت مقام و رتبه آشپز و قناد نام گذاری شده است. ۲ شغلی که ارتباط مستقیمی با مواد خوراکی و پخت و پز دارند. صنف آشپزها و قنادها همواره از جهات مختلفی مهم هستند به این دلیل که سلامت مردمی که به این صنف ها مراجعه می کنند، به عملکرد این ها برمی گردد و مخصوصا از نظر رعایت اصول بهداشتی باید احتیاط لازم را انجام دهند. 
 
به همین بهانه خبرنگار پایگاه خبری گسترش نیوز در این گزارش به بررسی دغدغه های مختلف مربوط به صنف آشپزها و قنادها پرداخته و در ادامه به معرفی عجیب ترین کیک ها و غذاهای موجود  در جهان پرداخته است.
قناد

حقوق آشپزها و قنادها چقدر است؟

مهم ترین عاملی که باعث می شود فردی به انتخاب یک شغل روی آورد در جهت اول درآمد آن است. اینکه شغلی چقدر زحمت دارد و در نهایت چقدر درآمد دارد، موضوع جذابی است. جدای از علاقه به یک حرفه یا شغل خاص، میزان درآمد باعث می شود افراد به فعالیت در آن حرفه بپردازند. اما باید ببینیم که میزان درآمد در صنف قنادها و آشپزها به چه عواملی بستگی دارد و آیا یک سطح مشخصی دارد یا اینکه با توجه به تخصص های مورد نیاز، درآمد آن بالا و پایین می شود.

شناخته شدن در همه حرفه ها بسیار مهم است و باعث درآمد بیشتر می شود اما در حوزه آشپزی و قنادی این موضوع شدید تر است. با معروف شدن در حوزه آشپزی و قنادی می‌توانید به درآمدهای بسیار بالایی دست پیدا کنید. از طرفی برخی افراد در این زمینه تخصص زیادی دارند و می‌ توانند با تیم‌ های خود درآمد قابل توجهی به دست بیاورند. پیشنهاد پروژه به آشپزها با درآمدهای چند ۱۰۰ میلیونی حتما خیلی وسوسه انگیز است و شما اگر توانسته باشید در بازار کار، اعتماد افراد ر ا به خود جلب کنید، حتما پروژه های سازمانی و مختلفی به شما پیشنهاد خواهد شد. البته باید در کنار انجام این پروژه ها یک کار ثابت مثلا فعالیت در یک رستوران یا هتل را هم داشته باشید و فقط به گرفتن پروژه اکتفا نکنید.

عجیب ترین کیک ها در جهان

کیک ها در برخی طراحی ها بسیار عجیب و غریب هستند و قناد آن سعی می کند بیشترین جلب توجه را برای بینندگان آن داشته باشد. در تصویر زیر کیک عروسی ترسناک را می بینیم که با نهایت ظرافت و دقت طراحی شده است. این کیک به شکل چهره عروس و داماد و به صورت سر بریده طراحی شده است و برای افرادی که آن را در ورودی سالن مشاهده می‌ کنند، تجربه‌ای بسیار ترسناک است.

کیک-ترسناک

در تصویر بعدی یک کیک حجیم و بزرگ به شکل پیراهن های مجلسی زنانه را می بینیم که بسیار زیبا و با شکوه است و این کیک هم در دسته کیک های عجیب قرار می گیرد.

کیک-لباس

یک قناد اندونزیایی کیک خوشمزه ای را با ظاهر چندش اور آماده کرده است ، کیکی که چهره ی یک دختر نوجوان است با صورتی از جوش های چرکی که مایع سفید رنگ آن به عنوان چرک بیرون می زند

کیک-چندش

در تصویر بعدی یک کیک به شکل سگ را می بینیم که بسیار شبیه به یک سگ واقعی است! حتما شما هم با ویدئو وایرال شده واقعی یا کیکه روبرو شدید، این کیک ها به قدری به مورد واقعی خود شبیه هستند که چالش واقعیه یا کیک راه افتاد و به سرعت در ویدئوهای فضای مجازی گسترش یافت.

کیک-حیوانات

در تصویر بعدی یک نمونه کیک را می بینیم که با المان های قشنگی از انیمیشن های معروف تزئین شده است و برای جشن تولدها یا مراسم های کودکانه بسیار جلب توجه می کنند.

کیک-انیمیشن

در صورت تمایل به پیگیری اخبار روز اصناف و تغییرات مربوط به قیمت اقلام خوراکی در بازار کشور، به سرویس اصناف پایگاه خبری گسترش نیوز مراجعه کنید.

کدخبر: 338501 سارا سمیع شمس

ارسال نظر

 

آخرین اخبار