|
کدخبر: 333529

آدم ربایی هالیوودی در بندرعباس | خانم جوان قربانی اختلافات مالی شد

سردار علی اکبر جاویدان، مقام ارشد انتظامی هرمزگان خبر از آدم ربایی در یکی از شهرستان های بندرعباس داد.

حوادث آدم ربایی هالیوودی در بندرعباس | خانم جوان قربانی اختلافات مالی شد

سردار علی اکبر جاویدان در روز سه‌شنبه جزئیات این خبر را تشریح کرد و گفت: طبق گزارش مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد آدم‌ربایی در سه‌راه جهانبار شهرستان بندرعباس، بلافاصله نیروهای گشت کلانتری ۱۳ به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: پس از حضور ماموران در محل فردی به هویت معلوم به ماموران پلیس مراجعه و اعلام داشت که وی در مغازه خود مشغول به کار بوده و با شنیدن صدای تیراندازی به بیرون مغازه رفته و مشاهده کرده که شخصی ناشناس از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره‌ای که از قبل جلوی مغازه پارک بوده، پیاده و با اسلحه به سمت شیشه جلو یک خودرو «ام وی ام» تیراندازی کرده و یک خانم را ربوده و از محل متواری شده است.

آدم-ربایی

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان یادآور شد: با تلاش همه‌جانبه و بررسی‌های میدانی و پلیسی انجام شده، مشخص شد انگیزه آدم ربایی اختلافات مالی بوده که با پیگیری و همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان در کمترین زمان ممکن فرد رباینده دستگیر و هدف خود را وصول طلب مالی از فرد ربوده شده، عنوان کرد.

سردار جاویدان با بیان اینکه گروگان آزاد شده صحیح و سالم به خانواده‌اش تحویل شد، خاطرنشان کرد: متهم نیز با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها