|

اتباع خارجی بازهم خبرساز شدند | اینبار کلاهبرداری در پوشش مامور قلابی! + عکس

مأمور قلابی در ورامین دستگیر شد.پس از دستگیری فرد اخاذ، مشخص شد که متهم از اتباع خارجی غیرمجاز بوده و تحت پوشش مأموران دولتی از اتباع ساکن در شهرستان رباط کریم و شهرهای اطراف اخاذی می‌کرده است. او تاکنون به ۱۰ فقره اخاذی با این شیوه اعتراف کرده است.

حوادث اتباع خارجی بازهم خبرساز شدند | اینبار کلاهبرداری در پوشش مامور قلابی! + عکس

سرهنگ "تیمور کلانتری" در تشریح جزئیات این خبر گفت: با دریافت گزارش‌هایی مبنی بر اینکه فردی از اتباع خارجی در منطقه "منجیل آباد" رباط کریم اقدام به اخاذی کرده و خود را به عنوان مأمور دولت معرفی می‌کند، بررسی موضوع به دستور مأموران انتظامی آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ منجیل آباد با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیق از محل های وقوع جرم موفق به شناسایی فرد اخاذ شده و در عملیات پلیسی متهم را مخفیگاهش در رباط کریم دستگیر کردند.

 این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از دستگیری فرد اخاذ مشخص شد متهم از اتباع خارجی غیرمجاز بوده که در پوشش ماموران دولتی از اتباع ساکن در شهرستان رباط کریم و شهرهای حومه آن اخاذی می  کرده که تاکنون به ۱۰ فقره اخاذی با این شگرد اعتراف کرده است.

مامور-قلابی

 سرهنگ کلانتری با بیان اینکه برابر دستور قضایی، متهم جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مراجعه افرادی تحت عنوان مامور دولت به واحدهای صنفی و مواجهه با آن، حتما از آنان کارت شناسایی و حکم ماموریت درخواست کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را به سرعت جهت رسیدگی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰  اعلام کنند.

منبع: رکنا
کدخبر: 337900

ارسال نظر

 

آخرین اخبار