|

سخنرانی جنجالی تازه پناهیان این‌بار درباره حزب اللّهی ها !

پناهیان در سخنرانی خود بیان کرد: در حال حاضر در لبنان، صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند تا شهادت سیدحسن نصرالله را به ایران نسبت دهند، در حالی که در ایران نیز برخی گروه‌ها سعی دارند این شهادت را به گردن گروه‌های دیگر بیندازند.

سیاست سخنرانی جنجالی تازه پناهیان این‌بار درباره حزب اللّهی ها !

علیرضا پناهیان (زاده ۲۸ فروردین ۱۳۴۴) روحانی شیعه و سخنران مذهبی ایرانی است که با سخنرانی‌ها و تالیفاتش معروف است. او تا سطح دروس خارج تحصیلات حوزوی داشته و در رشته روان‌شناسی، تحصیلات دانشگاهی دارد. او مدتی در کنار فعالیت تبلیغی در دانشگاه هنر، در قرارگاه سیاسی عمار کار می‌کرد و از اعضای مؤسس و نائب‌رئیس آن بود.

علیرضا پناهیان ، در فیلمی که به تازگی از او منتشر شده است، اظهار داشته است: در حال حاضر در لبنان خط صهیونیست‌ها این است که شهادت سیدحسن نصرالله را گردن ایران بندازند. خط صهیونیست‌ها در ایران هم این است که این گروه شهادت سید حسن را را بندازند گردن آن گروه و آن گروه بیندازد گردن این؛ برآمده از انتخابات گذشته؛ شک نکنید این خط صهیونیست‌ها است. حزب‌اللهی‌هایی که می‌خواهند از صهیونیست‌ها تاثیر نپذیرند این خط را رها کنند، از انتخابات گذشته بگذریم، هنوز از من سوال می‌کنند که چرا شما موضعتان اینگونه بود؟ اگر موضعتان اینطور نبود اینجوری می‌شد و یا اگر طور دیگر بود جوری دیگر می‌شد.

وی در ادامه اظهار داشت: شاهد حملات ناجوانمردانه به دولت و از آن گذشته حملات ناجوانمردانه به هر کسی که به آنها رای نداده است، هستیم، این چه روش‌های صهیونیستی است؟ این کارها را بگذارید کنار. درحال حاضر انتخابات گذشته است و ما در مواجهه با شیشه عمر استکبار جهانی و یهود عنود در یک رسالت تاریخی دو هزار ساله قرار گرفته ایم، ما الان باید جهان مسیحیت را باخبر کنیم که داریم با چه کسانی می‌جنگیم. جهان اسلام به یُمن سید حسن نصرالله تا حد زیادی آگاه شده، در نتیجه باید جامعه خودمان را آگاه کنیم. وقت داریم که به این موضوعات بپردازیم؟ 

منبع: تابناک
کدخبر: 337665

ارسال نظر

 

آخرین اخبار