|
کدخبر: 329856 شهناز صفایی

آغاز همایش روز ملی صنعت و معدن

مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن امروز یک شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ با حضور عباس علی آبادی، وزیر صنعت معدن و تجارت و فرشاد مقیمی، معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی و نمایندگانی از قوای سه گانه و برخی دیگر از مسئولان دولتی و فعالان اقتصادی در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است.

در ابتدای مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن فرشاد مقیمی معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با گرامیداشت یاد شهدای خدمت و تبریک بیست و هشتمین دوره از برگزاری آیین بزرگداشت روز صنعت و معدن به فعالان این عرصه، خاطرنشان کرد: برگزاری  بیست‌و هشتمین آیین روز ملی صنعت و معدن به دنبال  رویداد  شهدای خدمت و در ادامه برگزاری انتخابات را در مقطعی حساس شاهد هستیم. دستاوردهای تولید و تجارت  برگ زرینی در تاریخ  سرزمین ما به‌شمار می‌رود. 

مقیمی با اشاره به تلاش‌هایی که طی دهه تولید و تجارت انجام شده، روز ملی صنعت و معدن را  روز مرور کارنامه تمام  تلاشگران عرصه تولید و تجارت دانست و این روز را به تمام تلاشگران عرصه تولید و تجارت در تمام بخش‌ها تبریک گفت. 

وی نتیجه ۳ هزار ساعت کار ۱۰ تشکل را بسته حمایت از تولید و تجارت برای تحقق جهش تولید  با مشارکت مردم و با سه رویکرد رفع موانع تولید، تسریع در انجام فعالیت‌های تولید و تجارت و همچنین کاهش هزینه اقدامات این بخش دانست. 

این همایش هم‌اکنون در حال برگزاری است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها